|

وقتی گلشیفته ه دل صحرا می زنه؛ خانوم آبرو ایران نبر!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر معروف که سال هاست از ایران مهاجرت کرده تصاویری از خود منتشر کرد که با پای برهنه و روسری به سر بود!

لینک کوتاه کپی شد
3

گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران بود که چندین ساله مهاجرت و کشف حجاب و لباس کرده است. وی از نظر خیلی از سلبریتی ها نابغه می باشد که البته ما نبوغی از خانم بازیگر ندیدیم!

به گزارش«شایانیوز» گلشیفته فراهانی از همان ابتدای رفتنش لباس رو به کلی از تن کند. البته که خودش میگه این برای فیلمی هالیوودی بود که قرار بود بدن عریان منو منتشر نکنند اما کردند و همان عکس در ایران منفجر شد!

در اوایل دهه نود بود که تصویری از گلشیفته فراهانی گوگل و مجازی را پر کرد و همه رو متعجب. خانم بازیگر حتی امون نداد که مدتی از رفتنش بگذره بعد تماما لخت شه!

تو همون حال و هوا بود که عکس خانم بازیگر مورد انتقاد مخاطبین قرار گرفت. یکسری به برهنگیش گیر میدادن و یکسری هم از اندام لاغرش حرف میزدن. اما حالا تصاویری از خانم خانما منتشر شده که با لباسی سفید و با روسری اما پای لخت در صحرا است و نظرات ناجور روانه وی شد و باز هم کاربران همیشه در صحنه از اندام گلشیفته صحبت کردند. خیلیا هم گفتند تو ایران بودی چیزی نداشتی رفتی اونور تپل شدی!!!

بعضیا هم به روسری و پای برهنه گیر دادند که خانم بازیگر ظاهرا حجاب و روسری رو به سخره گرفته. یکی نیست بگه حالا که رفتی و همرو کندی کجای دنیا رو گرفتی؟! خیلی از هنرمندان خانم در ایران هستند که جایگاه خیلی بهتری از شمای هالیوودی دارند.

Untitled

Untitled

Untitled

اما خانم بازیگر که تنها در فیلم های ناجور نقش زنان بدکاره و روسپی را داشت حالا از جایگاه بالا صحبت می کند. 

 گلشیفته فراهانی حالا دیگر تنها اصلیتش ایرانی است و آن ور آب ها به عنوان یک شهروند فرانسوی زندگی می کند نه یک فرد ایرانی مقیم فرانسه! او رفتار و مدل زندگی اش کاملا خارجی شده و شباهت زیادی به فرهنگ ما ندارد.

golshifthfarahani_1638875460

در آن زمان گلشیفته فراهانی با یک مجله نیمه پورن نیز مصاحبه ای انجام می دهد که عکس وی در این مجلسه به صورت عریان نیز چاپ می شود.

گلشیفته درباره عکس های برهنه اش در مجله مبتذل نیز گفت: اگر به آن روزها برگردم هرگز این کار را نخواهم کرد خیلی افتضاح بود افتضاح! پدرم مادرم و خواهرم را خیلی اذیت کردم پشیمانم اما از صخره سقوط کردم !

چرا برهنه شدم؟!

گلشیفته در یک ویدیو در باره صحنه برهنه شدنش می گوید: آدم با تی شرت که حمام نمی رود! این دقیقا همون مووعیه که گفتیم گلشیفته همچون یک شهروند فرانسوی رفتار میکن و انگار مه انگار که سال ها در ایران بوده و اصالتی ایرانی داشته!

bazighran_1640117996

گلشیفته فراهانی در فیلم دیگری به نام "سنگ صبور" ایفای نقش داشت آن هم چه نقشی! او در این فیلم یک زن روسپی است که بعد از جدایی از همسرش به دنبال رقاصی میرود. خانم بازیگر در این فیلم کاملا عریان میشود و همه حالات و سکنات یک روسپی(تن فروش) در هنگام ارتباط با مشتریانش را بازی می کند.

سازنده این فیلم درباره فیلمش می گوید که شاید اگر گلشیفته نبود او این فیلم را نمی ساخت! ظاهرا هم وطن ما که خود را نابغه هم میداند تنها استعدادش بازی در چنین نقش هایی بوده و هست!

cilp4you_1609572221

گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

golfarahani.land_1640369744

خوانندگی

گلشیفته فراهانی پس از خارج شدن از ایران در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد. در آلبوم آخ از محسن نامجو، گلشیفته فراهانی در تنظیم، نواختن پیانو و همخوانی همکاری نمود.

golshiftehfarahaniii_1636724579

bazighran_1638380470

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    جواد هاشمی چی کاره ست که بگه کی بره کی بیاد

  • زهرا ارسالی در

    برات متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    هرکاری کرده به شما ربطی نداره چون شما کاری کردین که رفت یه کشور دیگه الانم شهروند فرانسه هستش شما حق ندارید درباره زندگی دیگران نظر بدین

  • فراموش شده ارسالی در

    یادمه شب عروسی دختر دائیم ، دائیم بیرون سالن زد زیر گریه ، گفتم دایی خیلی ناراحتی که دخترت داره میره خونه شوهر؟ گفت نه ، ناراحت اینم که پسرهای فامیل با لیاقتی داشتیم و این دختر بهشون شوهر نکرد و ما داریم میدیمش دست این پسره که بی لیاقته. گفتم خب اینو دوست داره. گفت چند سال دیگه میفهمه چه اشتباهی کرده. و همونم شد!!! حیف این نازنینهای مملکت که برای یکم محدودیت در پوشش ، رفتن تو دامن اجنبی. بازم دیر نشده.

    • ناشناس ارسالی در

      متاسف باش برای آدمهای بی هویت تنگ نظری که باعث شدن! ضمنا کسی برای بی حجابی نرفته! کمی فکرت رو جارو کن!!؟

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی هم زیبا ،خیلی هم هنرمند....

  • حقیقت ارسالی در

    خوب اون نیمه اول بود که بیشتر بالتنه وصددرصد روی پایین تنه تمرکز داشت والان نیمه دومه عمرشه که غیراز ذره ای بقیه را به پایین تنه اختصاص داده

  • غریبه ارسالی در

    شما آقای هاشمی بهتره در این مورد نظر ندی .برن لخت بشن بعد برگردنن 😡

  • ازاد ارسالی در

    اینا اکثران بی جنبه و بی شخصیت ند
    حجاب ربطی به دین نداره
    حجاب یه موضوع اجتماعیه و نشان شخصیت و وقار زن ایرانی ست
    زن اصیل
    شما تمدن ایران رو مطالعه کنید.زنان ایرانی قبل از اسلام هم حجاب داشتند
    زمان کوروش کبیر
    اینا فقط ادعای تمدن دارن و بیخودی کوروش کوروش میکنن!!

  • ناشناس ارسالی در

    اون بدبخت رفته پی خوشی زود گذر دنیا فعلا داره خوش میگذرونه روزی میرسه که عمر تموم میشه و روز جواب دادن به درگاه خدا میرسه اون وقت می‌فهمه که چه بلایی بر سر خودش آورده

  • ناشناس ارسالی در

    نباید راهش بدن

  • آرش ارسالی در

    خانم فراهانی خیلی هم خوبه و حسابش از این یکی بازیگرها جداست خواهشن بیخودی واسش حرف درست نکنیدسرتون به آخور خودتون باشه..'..

  • ناشناس ارسالی در

    به ما چه؟

  • هرکی ارسالی در

    حالا به شما چه ربطی داره. زندگی شخصی شونه .

  • 💙bts💙 ارسالی در

    دلش خواسته رفته به شما چه به کسی چه انقد اذیتش کردین که رفته حالام دست از سرش بر نمیدارین؟
    دلش خواسته تو هر فیلمی که عشقش میکشه بازی کنه به شما چه؟
    شما اگه خیلی مرد بودید نمیذاشتید بره نه حالا که رفته بیاید واق واق کنید اون هروقت عشقش بکشه میتونه برگرده در صورتی که اونجا خوشه و فکر نمی کنم هیچوقت برگرده

  • M ارسالی در

    بهترین هنرمنده و زیباترین

  • کامی ارسالی در

    حسابی از گلشیفته بد گفتید

  • فری ارسالی در

    شاید هر کدوم ازماها اگر هترمند بودیم همین کارو میکردیم

  • ناشناس ارسالی در

    او دل رو زده به دریا رفته دنبال زندگیش اما اونای که هرروز وشب درهمین مملکت بغل یک نفر میخوابند من وتوهیچ وقت نمی بینیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها