|

تیپ ناجور "سپیده خداوردی" تو نبود آقای شوهر؛ مانور خانوم رو پاهای بلورش!

sepideh khodaverdi shayanews

سپیده خداوردی بازیگر جوان ایرانی می باشد که حاشیه خاصی نداد اما ظاهرا در انتخاب لباس قصد دارد تا بی حجاب و ناجور باشد!

لینک کوتاه کپی شد
2

سپیده خداوردی بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که زمین تا آسمان با نقشی که از او به یاد دارید فرق دارد. وی در سریال "آوای باران" مرضیه را یازی کرد که لهجه ای بانمک و دوستن داشتنی هم داشت.

به گزارش«شایانیوز» سپیده خداوردی از هنرمندان خیلی خیلی آرام و بی حاشیه تلویزیون می باشد که تنها هر از گاهی با تیپ و استایل هایش مورد انتقاد قرار میگیرد. اما خانم بازیگر برخلاف چهره ساده ای که دارد بسیار قرتی است و در اینستاگرام هم به شدت فعال! سپیده خداوردی زندگی مرفه و پر پول هم دارد و راه به راه در حال عوض کردن لباس است آن هم با تمام اکسسوری و کیف و کفش و...

خانم بازیگر از هنرمندان کم حجاب و جنجالی پوشی است که لباس باز و شلوار های جذبش خیلی به چشم میخورد. وی تضاویر بسیار زیادی از خود در اینتساگرام منتشر می کند و نظرات زیادی هم برایش می آید. اما به تازگی تصاویری از خانم خانما منتشر شد و کابری هم نظری جالب نوشت. او گفت: سپیده زشت بود تا اینکه حیا و پوشش رو گذاشت کنار

جالب اینجاست اکر شلوار های سپیده خداوردی جدا از زیادی کوتاه بودنشون ریش ریش هم هستند!

celebrityha_ir_1642322414_1

celebrityha_ir_1642322414_4

parisa_cafe_pic_1620050131

parisa_cafe_pic_1626965269

استعداد خفن سپیده خداوردی در موسیقی

البته که خانم بازیگر جز هنر بازیگری تو موسیقی و دکلمه گویی هم استعداد خوبی دارد و با استاد شجران نیز کار کرده است. 

ساز اصلی خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن ساز تار و تنبک را نیز دارد و چندین تجربه با استاد محمدرضا شجریان در گروه شهناز و تورهای داخلی و خارجی داشتند.

unnamed

سپیده خداوردی به تازگی دو ویدیو هم منتشر کرد که با عکس خود دکلمه ای را می گوید. صدای خانم بازیگر ر این موضوعات نیز برای کاربران بسیار دلنشین بود و با نظرات خوب آن ها همراه شد.

مورد دیگری که درمورد این بازیگر گفته می شود ورود او به حوزه تبلیغات است که این روزها بین بازیگران خانم انقدری زیاد شده که دیگه کسی رو متعجب نمیکنه.

سپیده خداوردی نیز یا انتشار تصویری هم با دکتر زیبایی اش ریز تبلیغی انجام داد اما از اونجایی که دیگه فالوور ها از این جور مسائل خسته هستند بی توجه از کنارش رد شدن اما نظرات منفی خود را هم دادند.

سپییده

خانم بازیگر طلاق گرفت؟!

همانطور که گفتیم سپیده خداوردی تصاور بسیار زیادی از خود با تیپ و ارایش های مختلف در لوکیشن های مختلف تر منتشر می کند. وی گاهی هم تصاویری همراه با پسرش می گذارد و اینطور که از عکسا معلومه مادر و پسر خیلی هم با هم به گشت و گذار میرن، اما چیزی که نظر کاربران رو به خود جلب کرد و البته برای خانم بازیگر حاشیه ساخت نبود همسرش است که در هیییچ عکسی حضور ندارد و شایعه طلاق او را به وجود آورد! 

sepidehkhodaverdi_1639141162_1

sepidehkhodaverdi_1637845741_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رز ارسالی در

    خیلی دوسشدارم. خوشیپ با شخصیت و و و

  • میترا ارسالی در

    بعد میگن ریحانه وگلشیفته چه کردن این خانم خداوردی که رو دست همه رو آورده.حداقل خانم گلشیفته و ریحانه موضعشونو مشخص کردن

  • Rasol ارسالی در

    بهتر اینه که بجای اینکه از معایب مردم بگین حداقل به همون اندازه هم از محاسنشون گفته بشه گفتنی رو از مردم مخفی میکنین ونمیگین از بیکاری رفتین توزندگی مردم سرک میکشین تاجایی که حتی فکر پوشش مردم هستین بجای اینا از چیزایی که مردم باید بدونن ونمیدونن وشما مخفی میکنین از اونا بگین نع از اینکه کی چیپوشیده وچی خورده وشبو رو چی خابیده بودو...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها