|

مقصودلو زنم گرفت باز با دوستاش میپره؛ نامزدش کِر خودشه تتو باز و سبزی خوار!

amir tataloo shayanews

این روزها شایعات عجیبی در خصوص امیر تتلو شنیده می شود که از همه جالب تر بحث زن گرفتن سلطان است.

لینک کوتاه کپی شد
5

این روزها شایعات عجیبی در خصوص امیر تتلو شنیده می شود شایعاتی که شاید در نگاه اول خیلی عجیب به نظر بیاید اما انگار واقعی است.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو بعد از کنسرت 29 مهر ماه تغییر کده با تتلوی قبل خیلی فرق کرده. تتلو قبلا همیشه در اینستاگرام و تلگرامش به دنبال نیوفیسش جدید بود از دختران تتلیتی می خواست تا به ترکیه بروند و خودشان را در اختیار سلطان قرار بدهند.

او تا همین چند ماه پیش به دنبال فروش آهنگ هایش در اینستاگرام و تلگرام بود و به کسانی که آهنگ هایش را مجانی دانلود می کردند فحش و بد بیراه می گفت. به همه این ها سایت قمار و شرط بندی تتلو هم اضافه کنید.

اما تتلو بعد از کنسرتش که با استقبال خوبی هم مواجه شد به کل تغییر کرد. او دیگر به دنبال فروش آهنگ هایش در فضای مجازی نیست و فهمید که می تواند از طریق برگزاری کنسرت به راحتی پول دربیاورد و علاوه بر این با دوستدارانش هم نفس به نفس در ارتباط باشد. 

تتلو البته به طرفدارانش وعده داده که در لحظه تحویل سال نو هم کنسرت باشکوهی در ترکیه برگزار می کند. کنسرتی که گویا با کنسرت قبلی تتلو کمی فرق دارد. مثلاً تتلو گفته که کنسرت نوروزی اش به صورت نشسته خواهد بود و او و تیم اش قصد دارند محتوای کنسرت را طوری برنامه ریزی کنند که مناسب خانواده ها باشد. همچنین گویا این کنسرت با حضور 11 هزار نفر برگزار خواهد شد که عدد نسبتاً زیادی است.

تتلو انگار واقعاً می خواد زن بگیره!

این ها که گفتیم همه تغییرات مهمی است اما شاید بزرگ ترین اتفاق شایعه ازدواج سلطان باشد. هر چند که خود تتلو به صورت مستقیم درباره ازدواج و زن گرفتنش اظهارنظر نکرده اما برخی پیج های طرفداری که به سلطان نزدیک هم هستند از ازدواج دائمی تتلو خبر می دهند.

این کانال ها حتی در خصوص همسر آینده تتلو هم اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار داده اند.

photos_tataloo_2759703146341555195_49158148336

سوال اساسی اینجاست که اگر تتلو واقعاً زن گرفته چرا هیچ عکس و تصویری از همسرش منتشر نشده است؟

در پاسخ به این پرسش هم یکی از پیج های طرفداری مدعی شده که پدر عروس خانم از افراد ثروتمند و شناخته شده در ایران هستند و به درخواست ایشان فعلاً عکس و تصویری از همسر تتلو منتشر نخواهد شد. البته این پیج در ادامه مدعی شده که گویا خانوم سورپرایز بزرگ تتلو برای کنسرت نوروز هستند و آن زمان تتلو همسرش را به همه نشان خواهد داد.

تتلیتی هایی که نمی خواهند ازدواج سلطان را باور کنند!

اخبار ازدواج تتلو در حالی منتشر شده که خیلی از دوستداران تتلو یا به قول خودش تتلیتی ها این موضوع را باور ندارند و معتدند همه این ها بازی خود تتلو و اطرافیانش است و آن ها می خواهند از این طریق اسم شان بر سر زبان ها باشد تا از کنسرت نوروزی تتلو استقبال شود.

این افراد البته یک استدلال دیگر هم دارند که منطقی هم به نظر می رسد. آن ها معتقدند تتلو که تا چند ماه پیش دنبال نیوفیس بود و به دخترا فحاشی می کرد که چرا خودشونو در اختیار سلطان نمیزارن چطور حالا به دنبال رابطه دائمی با یک نفر است؟

tataloosportorginnal_2754798529971345607_34663591249

تتلو زن بگیره فالوورهاش می ریزه؟

امیر تتلو عاشقان زیادی دارد و دختران پسرانی هستند که به خاطر سلطان حاضرند از همه چیزشان بگذرند.یکی از نکاتی دیگری که درباره زن گرفتن سطان مطرح است این است که اگر تتلو واقعاً زن بگیره و ازدواج کنه احتمالاً تعداد از هواداراش کم می شن علی الخصوص خانوم ها!

تتلو یهو چه بدن گولاخی ساخت!

از زن گرفتن و عشق و عاشقی سلطان که بگذریم تتلو در این مدت از لحاظ ظاهری هم تغییرات زیادی کرده. او که تا دو سه ماه پیش اندامی ورزشی اما لاغر داشت و خیلی ها هم میگفتن که معتاده و چیزی مصرف میکنه که لاغر مونده اما حالا تصاویری از تتلو داره پخش میشه که اندامی بسیار عضله ای و درشت داره به خصوص بالا تنه!

photo_tataloo_1643390198

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Ftm ارسالی در

    بیشعور کتاب ارزش داره ادم
    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • ایران ازاد ارسالی در

    باز این میمون را اوردید تو گوگل بس کنید بابا ادم حالش بهم میخورد از نگاه کردنش

  • احترام کتاب رو نگه دار ارسالی در

    همون دختر که گفت تتلو یعنی کتاب با اونم =تتلو رو الکی شما بزرگش میکنید بابا به جای اینکه بگید تتلو من یه اسم عالی دارم براش
    گور خر طرح دار ......

  • ز ارسالی در

    وای تتلو واقا زن گرفت ....

  • محسن ارسالی در

    تتل ازدواج کردی آدم شو بی عظمت صدات خوبه آهنگ درست بخون بی زحمت اگر امکانش هست اون رنگ های آبرنگی رو پاک کن بی عظمت

  • ........... ارسالی در

    تتلو یعنی عشق دلاور سلطان
    کتاب کیلو چنده

  • بهرام ارسالی در

    اگه چیز داری در موردش ثبت کن

  • شقایق تتلیتی ارسالی در

    تتلوعشقه تتلوزندگیه ادم باید شعور داشته باشه تابتونه سلطان رودرک کنه

  • ناشناس ارسالی در

    سلطان کدوم دهکده بودی تو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها