|

"کتایون ریاحی" در تقلای جَوون و خوش تیپ موندن؛ عجب شوهر خوشتیپ و پولداری!

katayoun riahi shayanews

کتایون ریاحی بازیگر با سابقه و دوست داشتنی تصویری از خود در کنار دندانپزشکش منتشر کرد که با نظرات ناجور کاربران همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

کتایون ریاحی بازیگر سن بالا اما پر انرژی سینما می باشد که شاید اگر در سریال جذاب "یوسف پیامبر" بازی نمیکرد خیلی از جوان ها او را نمی شناختند. وی در این مجموعه همانطور که قطعا می داند نقش زلیخا را بازی کرد و واقعا هم به این نقش اومد.

به گزارش«شایانیوز» البته به گفته لیلا بلوکات این نقش قرار بود تا لحظه آخر که به او داده شود اما به یکباره تصمیم عوض شد و کتایون ریاحی برای بازی در این کاراکتر انتخاب شد. حالا از این ها که بگذریم کتایون ریاحی از هنرمندان فعال در شبکه ها اجتماعی می باشد که گاهی اوقات هم با پوشش و یا حرف و حرکتی خود را جنجالی می کند. 

به تازگی تصویری از خانوم بازیگر در کنار دکتر رها رادفر منتشر شده که ظاهرا دندانپزشک کتایون ریاحی هستند. اما خب کاربران همیشه در صحنه هزار جور نظر مختلف درباره این عکس و بیشتر هم درمرد خانم دکتر دادند که خب نگاه ریز بینشون همراه با بیان طنز هم جالب است و هم تمسخر دارد. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

celebrity_mahboob_1643309213

اما تعدادی از کامنت های کاربران را بخوانیم!

چه بوتاکس بدی زده ابروش بالا مونده بیچاره

ولی دندوناشو خوب مسواک میرنه خانم دکتر. با وایتکس میشوره

هر چقدر این خانم داره کیف میکنه از وجود کتایون ...کتایون داره حر ص میخوره ...حالا از چی خدا میدونه

چرا دست کتایون مصنوعی هست انگار فتوشاب هس

از دندونای بد ترکیب خودش معلومه چه دندونپزشکیه

jowangahzi_1609526883

کتایون ریاحی در تولد پسرش تاج گذاری کرد!

کتایون ریاحی ظاهرا علاقه زیادی به استایل های خاص و جوانانه دارد. وی مدتی پیش در تولد پسرش هم با لباسی پلنگی و تاج آبی رنگ است و به قول کاربران انگاری از پسرش جوان تر هم شده! برخی هم گفتند حس زلیخایی بهش دوبارع دست داده!

ناگفته نماند خانم بازیگر در ادامه این تصویر نوشت: سی و هشت سال پیش عشق واقعی تاج سرم شد، پسرم (با استیکر تاج و چشم نظر)!

honarmandan_official_1638796123

اما این تنها موردی نبود که از کتایون ریاحی دیده شد. از کتایون ریاحی تا به حال عکس و فیلم های بسیاری با استایل های تینیجری دیده شده که کاربران را متعجب کرده است و برخی می گویند: عالیه که یک خانم حتی در این سن و سال هم به خودش میرسه و دوست داره این مدلی بچرخه.

برخی هم گفتند: در این سن و سال چه وضع لباس پوشیدنه و باید دقت بیشتری داشته باشه!

در ادامه یکی از همین تیپ های جنجالی کتایون ریاحی را مشاهده می کنید که خانم بازیگر گذاشت و حسابی منت خورد.

کتایون+ریاحی

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. این بازیگر خانم کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

کتایون ریاحی حالا موسس خیریه ای بنام کمک است وحامی کودکان نیازمندکاشت حلزون گوش نیز می باشد.

در ادامه تصویر دیگری از این هنرمند عزیز را مشاهده می کنید که علاقه زیادی به جوان ماندن دارد.

cinema.galllery_1621921847

khadija_katayoun_1605625811

khadija_katayoun_1598551343

ازدواج های کتایون ریاحی

کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

خانم بازیگر در دومین تجربه خود با مسعود بهبهانی ازدواج کرد که وی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا می باشد و بیشتر در آن ور آب حضور دارد.

ac3xj4

iiranianactors_1599309907

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم ریاحی دهنت رو کج میکنی که لبخندت ملیح و زیبا بشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها