|

شیطونی "الناز شاکر دوست" با تیپ بهاری و خفن؛ خوشگذرونی لاکچری اینه ها!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکر دوست بازیگر محبوب که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد تصویری از خود با چتری کوتاه منتشر کرد و کلی کامنت خوب گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

الناز شاکر دوست بازیگر خوشگل و پرطردار سینمای ایرانی می باشد که زمانی تنها به خاطر چهره اش نقش میگرفت و بر سر زبان ها بود اما چند سالی می شود که محتوا و کاراکتر هایی جدید از خانم بازیگر دیده می شود که از روی استعدادش است نه صرفا چهره اش.

به گزارش«شایانیوز» الناز شاکر دوست از هنرمندان فعال در اینستاگرام است اما هر چیزی را پست و استوری نمی کند و تا به حال هم هیچ گونه تبلیغی از او در پیج دیده نشده. الناز شاکر دوست در چند سال اخیر به چهره ای کمرنگ تبدیل شده اما همچنان محبوبیت و شخصیت خود را در میان مخاطبین و همکارانش دارد.

خانم بازیگر در صفحه اینستاگرامش بیش از 9 میلیون و 300 هزار فالوور دارد که دوست دارش هستند و نظرات خوبی برای او می گذارند. (نه مثل خانم بهاره رهنما که بیشتر کامنت هاش نظرات منفی و ناسزا شده!)

الناز شاکر دوست به تازگی تصویری جالب از خود با موهای چتری و کوتاه منتشر کرد اما نکته ای وجود داشت و کاربران به آن اشاره کردند حجاب نداشتن خانم بازیگر بود که در جایی که ظاهرا مکان عمومی است و وی تنها یک پارچه مانند ضخیم روی خود و سرش کشیده.

elnazshakerdoost_1643473328

الناز شاکر دوست شیطون اما درس خون!

الناز شاکر دوست را تا چند سال پیش شاید قرتی ترین هنرمند سینما می دانستند که حواشی بسیاری هم داشت اما حالا خانم خانما اعتبار خوبی دارد. 

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

iranian_megastars_1639032688الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.​

elnazshakerdoosta_1642544298

الناز شاکردوست بچه پولداری که بازیگر شد

شاید برای شما جالب باشه که الناز شاکردوست از آن دست بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

elnazshakerdoostuniverse_1643369234

خرید های میلیاردی خانم بازیگر

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

elnazshakerdoost_1509636014

288070131640404988

مدتی پیش هم الناز شاکردوست ساعت لاکچری و کارتیر را در دست دارد که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسد. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را خریداری می کند.

212440951643214907

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند  الناز شاکردوست  مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند. گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

elnazshakerdoost_1509713095

خوشگذرانی های الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست  را باید یک پولیگارد دانست او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد . اما الناز شاکر دوست خب از اونجایی که گفتیم حسابی مایه داره و علاقه زیادی هم به طبیعت گردی داره عکس و فیلم های بسیاری هم در این راستا در مناطق مختلف منتشر کرده.

elnazshakerdoost_1528899355_2

elnazshakerdoost_1514897384_4

elnazshakerdoost_1533193629

elnazshakerdoost_1541245512_3

elnazshakerdoost_1611332500

elnazshakerdoost_1802156167531879178_279803529

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در

    چرا خبر کتک خوردن ساسی در امریکا رو نمیگید

  • فراموش شده ارسالی در

    حالا خوبه رفته سیستان و بلوچستان فیلم بازی کرده و بچه های پابرهنه اونجا رو دیده!!! البته که وظیفه دولته که به اون بچه ها برسه ولی خب ماندگاری نامها و مرامها به اینه که از خودت بگذری واسه خوشحالی دیگران. این عشق و حالا در پس پژمرده شدن روح و جسم گم میشه و به فراموشی سپرده میشه. در ضمن ، بی قراریت برای نداشتن شوهر توی حرکاتت موج میزنه.

  • غفار ارسالی در

    النازدخترخوبیه

  • سارا ارسالی در

    حالم از اسن بازیگرا بهم میخوره...ک واسه یه بازی خدا میلیارد پول میگیرن...خوش گذرانی میکنن..و ما فقط باید ببینیم...


    از بازیگرای ایرانی متنفرم

  • ناشناس ارسالی در

    النازخوشگله ماشاله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها