|

لباسِ لب آبی و خاص "نازنین بیاتی" دل همه رو برد؛ مانور خانوم بازیگر رو کفشاش!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر خوشگل ایرانی ظاهرا علاقه یادی به استفاده از کفش و بوت های پاشنه بلند در استایلش دارد که خیلی هم جذاب ترش می کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و محبوب ایرانی می باشد که خیلی زود توانست جایگاه خوبی برای خود در سینما به دست بیاورد. این بازیگر جوان در سریال های تلویزیونی چندان دیده نشد اما در عوض با ایفای نقش در فیلم "دربند" شناخته شد و خیلی زود به شهرت رسید. ناگفته نماند بازی در نقش اصلی سریال شبکه خانگی "مانکن" نیز سکوی پرتاب خوبی برای او در این عرصه شد.

به گزارش«شایانیوز» نازنین بیاتی را اوایل کارش خیلی ها با ترانه علیدوستی اشتباه می گرفتند و بر این نظر بودن که شباهت بسیار زیادی به او دارد اما حالا دیگر خانم بازیگر اسم و رسم خود را دارد. نازنین بیاتی از هنرمندان بی حاشیه اما پر طرفداری می باشد که خیلی هم کشته مرده و فن پیج دارد. (ظاهرا یکسری منتظرند تا یه خانوم جِوون بازیگر بشه و خیلی سریع عاشق و شیفتش بشن!)

اما از این ها که بگذریم نازنین بیاتی همیشه در مراسمات از استایل های شیک و خوشگل استفاده می کنه. اما جدا از این ها با توجه به عکس هایی که از او گرفته شده ظاهرا خیلی هم علاقه مند به کفش های پاشنه بلند و جلو باز است تا ناخون و لاک و پاهایش هم مشخص باشد! در ادامه مواردی از تیپ جذاب خانم خانما را در همین راستا مشاهده می کنید.

nazaninbayati_1625987839

bazigaranjazzab_1643478104

nazaninbayati_1639660682

bayati__nazanin_1566652533_1

اما این ها تنها تصاویر نازنین بیاتی با پاهای برهنه و مانور روی پاهاش نبود. خانم های بازیگر ظاهرا دیگه اقدری راحت شدن که به هر شکلی که دلشان بخواهت در مراسمات شرکت می کنند و یا از خود در فای مجازی با پوشش هایی ناجور عکس منتشر می کنند، کسی هم کاری به کارشان ندارد که ندارد! در ادامه عکسی از نازنین خانم بیاتی را مشاهده می کنید که تا ساق پارو برهنه گذاشتن و انتظار هم دارند کاربر برای این تصاویر حاشیه سازی نکند!

34752641643616132

وقتی نازنین بیاتی تغییر چهره و دکور میده!

اما این بازیگر خوشتیپ رو ما همیشه با موهایی مشکی و یا دیگه موهایی قهوه ای و تیره دیده ایم. اما نازنین خانم بیاتی چند وقت پیش در جشنواره فیلم "آتابای" با رنگ موهایی بلوند شده و جدید اومد و حسابی عکاسا و کاربران رو متعجب کرد.

چهره نازنین بیاتی با این ترکیب بالا تر از سنش میزد اما جذابیت خاص خودش را هم داشت. وی در این استایل از موهایش را بافته بود و از لاک قرمز و اکسسوری های ظریف در دست استفاده کرده بود اما خب کاربران همیشه ر صحنه یکی به حلقه های دستش گیر میداد و یکی هم از موهاش تعریف میکرد!

honarnews__1637240809

از این ها که بگذریم نازنین خانم بیاتی از دسته بازیگران جسوری است که در مورد مسائل سیاسی انتقاد و حرف هایش را به راحتی می زند که البته سلبریتی ها گاهی نه تنها از طرف خودشان بلکه به عنوان صدای مردم چنین کاری را انجام می دهند.

نازنینی خانم هم زمانی که طالبان به افغانستان نفوذ کرده بود استوری هایی منتشر کرد و در آن وضعیت افغانستان را با حال و احوال ایران مقایسه کرد که با نظرات موافق کاربران همراه شد.

او در ابتدا با گذاشتن عکسی از طالبان در افغانستان اقدام آن ها را در پوشاندن تصویر زنان از خیابان سرکوب کرد و در عکس های بعدی سانسور های عجیب را در تابلوهای تبلیغاتی سراسر شهر منتشر کرد.

114299401629201669

197424591629201670

156617691629201672

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

nazaninbayati_1642495595_1

علاقه مندی های نازنین بیاتی

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.

شخصیت درونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.

nazaninbayati_1642086556_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Aylin ارسالی در

    نازنین بیاتی خیلی بازیگر خوبیه♥️😍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها