|

جلب توجه "نیکا فرقانی" با آرایش زنونه و عجیب چشاش؛ شُل حجابی مامانو بین!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی بعد از جذب فالوور از طریق برهنگی حالا به دنبال جلب توجه با فیلتر های پلنگ طور و میکاپ های غلیظ!

لینک کوتاه کپی شد
6

سارا و نیکا فرقانی دو قلوهای خوشگل و معروف که اول به عنوان بازیگر شناخته شدند اما بعد ها با حواشی و مواردی که ازشون دیده شد دیگر نه تنها کسی به چشم هنرمند نگاهشون نمیکنه بلکه هزاران جور حرف هم از مخاطب و کاربران خوردند.

به گزارش«شایانیوز» البته که این روزها در فضای مجازی با هر سر سوزن موردی که از سلبریتی ها دیده بشه حواشی مختلفی ساخته میشه اما مواردی که از سارا و نیکا مثل مهمانی مختلط و استخر و قلیون و ویدیو هایی که از دوقلوها با پسرا بیرون اومد دیگه نمیشه گفت فقط حاشیه بوده و این موارد جدا از بد بودن مسئله، سن کم سارا و نیکا کاربران رو متعجب کرده بود.

حالا از این ها که بگذریم سارا و نیکا بعد از اینکه از فصل آخر پایتخت حذف شدند به مرور در فضای مجازی و اینستاگرام با احتیاط بیشتری رفتار می کنند و عکس و فیلماشون از یه حدی بیشتر نیست! اما خب از اونجایی که بیش از 1 میلیون هر کدوم دنبال کننده دارند باید تولید محتوایی هم داشته باشند تا کاربر تو پیج بمونه و چه چیزی بهتر از ناز عشوه های دخترونه!

حالا اگر این عشوه ها با کلی آرایش و فیلتر اینستایی هم همراه بشه چه بهتر! در نتیجه میشه عکس و فیلمایی که در ادامه می بینید!

sara.nika.fan.33_1632391911

sara.nika.fan.33_1638023197

sara.nika.fan.33_1632569371

sara.nika.fan.33_1625396458

sara.nika.fan.33_1641904482

اما همانطور که گفتیم سارا و نیکا فرقانی بسیار علاقه مند به آرایش های غلیظ هستند با همین نحو نیز دلبری های زیادی برای دنبال کنندگان خود کرده اند. اما سوال اینجاست که دختر 15-16-17 ساله برای چی باید در این حد آرایش زنانه داشته باشه؟! شاید بگویید ربطی به کسی ندارد اما در فرهنگ ما مواردی هست که باید رعایت شود و دقیقا با همین روش بسیاری از هم سن و سالان سارا و نیکا هم الگو برداری کرده اند!

saranikaforghanifanpage_1640622187_1

Untitled

وقتی سارا و نیکا مامانشونم میارن تو کار!

سارا و نیکا در گذاشتن پست تنبل هستند اما در لایو گذاشتن اون هم با فیلتر های اینستایی خیلی هم زرنگ و پرکار اند. در ادامه لایو جدید نیکا فرقانی را مشاهده می کنید که مامانشم به لایو میاره و ظاهرا مامان جان هم دستی در تلویزیون داشته و به گفته خود در برنامه "به خانه بر میگردیم" اومده بوده!

کاربران در نظرات همچنان بر این عقیده بودند که سارا و نیکا خیلی سرد و وا رفته هستند و استعدادی در بازیگری ندارند!

عمل بینی سارا و نیکا تو لایو

سارا و نیکا در تمام مواقع با آرایش  فیلتر هستند که تاثیر زیادی روی تغییر چهره شان دارد. البته ه دوی آن ها چهره هایی زیبا دارند اما ظاهرا استفاده از فیلتر برای دختران و خانم ها اعتیاد آور شده!

مدتی پیش در یکی از همین لایو های اینستاگرامی کاربران درخواست عمل زیبایی را از سارا و نیکا دارند. در ادامه واکنش و کنایه جالب آن ها را در این خصوص مشاهده می کنید.

البته خیلی هم از این دو خواهر بعید نیست که در آینده ای نزدیک عمل زیبایی هم انجام دهند زیرا در ایران هم بیشتر خانم های بازیگر زیر تیغ جراحی رفته اند. اینکه این حرکت درست است یا نه صحبتی برایش نیست اما سارا و نیکا هم همیشه در زمان لایو تماما از فیلتر های اینستایی استفاده می کنند و آن قدر هم که از پشت گوشی نشان می دهند صاف و نچران نیستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهره ارسالی در

    سارا و نیکا سردو بی روح

  • ناشناس ارسالی در

    اخه بع تو چه ربطی داره😑🙄😒

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها