|

فیگورای خارجی و بدحجاب "الناز شاکردوست" تو مکزیک؛ عشق و حالی که عمرااا دیده باشین!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکر دوست که این روزها حسابی در حال خوشگذرانی در خارج از کشور است ویدیویی جالب از عشق و حال اونور آبش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

الناز شاکردوست بازیگر خوشگل و آرتیست واقعی می باشد. حالا چرا میگیم آرتیست واقعی چون هم از لحاظ بازیگری در نقش های مختلفی بازی کرده مثل برخی خانم های بازیگر تنها در کاراکتر های پولدار و بچه خوشگل بازی نکرده و اینکه اهل نشون دادن خود از طریق حاشیه و و موارد جنجالی نیست. در صفحه اینستاگرامش هم خبری از راه به راه تبلیغات و کلافه کردن کاربر نیست.

به گزارش«شایانیوز» شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.

elnazshakerdoost_1575579931_1

تفریحات فوق لاکچری الناز شاکر دوست!

حالا از این ها که بگذریم الناز خانوم در حال حاضر مکزیک هستند و در حال خوگذرانی! وی عکس و فیلم هایی از خود منتشر کرد اما در جدیدترین پستی که منتشر کرد ویدیویی خاص و جالب بود. البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اما خانم بازیگر تصاویر خوشگلی هم از خود در حال گشت و گذار به اشتراک گذاشت و جالب اینجاست با اینکه زندگی مرفه و پولداری داره و راه به راه هم عکس از خوشگذرونی هاش میزاره، اما کاربران کامنت بد و یا منفی براش نمیزارن که این نشون دهنده محبوبیت این بازیگر زن بین مخاطبین هست! الناز شاکر دوست با انتشار تصاویری که در ادامه مشاده می کنید نوشت:

گفتم یه کم از دل تنگیم دربیاین

elnazshakerdoost_1643813525_1

elnazshakerdoost_1643813525_3

elnazshakerdoost_1643813525_4

الناز خانم بازیگر مایه دار سینما!

الناز شاکردوست جزء بازیگران پولدار است اگر از طرفداران او در اینستاگرام باشید متوجه شدید که او به هیچ وجه تبلیغات انجام نمی دهد. وی مدتی پیش تصویری از خود داخل ماشینش منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول تفریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

elnazshakerdoost_1630746902

اما الناز شاکردوست به تازگی ویدیویی کوتاه از خود به همراه خواهرش منتشر کرد که کاملا بی معنا بود و کاربران را متعجب کرد. اما چیزی که جالب بود چهره خود الناز بود که شبیه به عروسای دهه شصت شده! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید. ناگفته نماند نام الناز شاکردوست هم جزو اسامی بود که طلاب از آن ها شکایت کردند.

اما سوال کاربران این بود که واقعا این ویدیو چه چیزی برای انتشار داشت که خانم بازیگر منتشرش کرد!

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد.

elnazshakerdoost_1568188935

elnazshakerdoost_1528899355_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها