|

خیانت منشوری خانوم عشق به سلطان؛ تتلو رکب خورد، نامزدش قالش گذاشت و رفت!

امیر تتلو که مدتی بود شایعه ازدواج و زن گرفتنش در فضای مجازی پیچیده بود حالا گویا از نامزدش جدا شده و همه چیز بهم ریخت!

لینک کوتاه کپی شد
3

امیر تتلو دوباره هوادارانش را سورپرایز کرد. چند هفته ای بود که شایعه در فضای مجازی پیچیده بود که تتلو می خواهد زن بگیره و ازدواج کنه. این شایعه به قدری عجیب بود که نه فقط برای تتلیتی ها بلکه برای کسانی که دورادور با تتلو آشنا هستند هم باورپذیر نبود.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو بعد از کنسرت مهرماه تغیرات زیادی کرد. او که تا پیش از این پیوسته در اینستاگرام و تلگرام به دنبال نیوفیس جدید بود اط طرفداران دخترش می خواست که به نزد او بروند و خودشان را در اختیار سلطان بگذارند. مدتی از این فاز درآمده بود. تتلو همچنین خیلی دیگر به مخاطبان فحش و ناسزا نمی گفت و حتی در یکی دو ترانه ای که اخیراً هم منتشر کرده بود خبری از فحش و ناسزا نبود. 

خلاصه اینکه تتلو حال خوشی داشت و بیشتر تایم خود را صرف ورزش و آماده کردن خودش برای کنسرت نوروزی می کرد. در حالی که پیج های طرفداری سلطان خیلی روی ازدواج و زن گرفتن تتلو مانور می دادند اما هیچ عکس و ویدیو از تتلو و نامزدش منتشر نمی شد. صفحات نزدیک به تتلو در توجیح این ماجرا می گفتند که پدر نامزد تتلو فردی ثروتمند و شناخته شده در ایران است و به درخواست ایشان فعلاً هیچ عکس و تصویری از این دو منتشر نخواهد شد.

تتلو از نامزدش جدا شد!

به یکباره اما انگار داستان به کلی عوض شد! روز گذشته متنی منتسب به تتلو منتشر شد که گویا او از نامزدش جدا شده.تتلو در اینباره نوشت: تا حالا یه دختر تو زندگیم اینقدر بهم بی احترامی نکرده بود برای بار هزارم فهمیدم که چیزی به عنوان عشق وجود نداره...اینبار من اشتباه نکردم!! تمام وقت و انرژیمو گذاشتم فقط برای یک نفر حتی مواقعی که اون خواب بود به سلامتیش به کاراش و حتی به پوست و مو و تتوهاش فکر کردم!! هر دختری توی زندگیم بود رو کنار گذاشتم حتی اعضای بندمو!!تمام وقت و حس و انرژِم فقط و فقط مال یک نفر بود و بس! اما فکر می کنید تهش چی شد؟ سر یه وقت دندون پزشکی مارو پیچوند! بهش گفتم بری میمیرمو با اولین پرواز رفتش!!

55

تتلیتی هایی که عاشق سلطانن!

امیر تتلو یک سری هوادار دارد که کشته مرده او هستند و حتی او را تا سر حد مرگ دوست دارند و هیچ گونه انتقاد یا نکته منفی را در مورد او برنمی تابند. به تازگی ویدیویی منتشر شده که یکی از دختران امیر تتلو او را به کتاب تشبیه کرده که باید خواند و ازش یاد گرفت....

البته تتلو از این دست هوادار زیاد داره. مثلاً به تازگی ویدیو از یک پیرزن منتشر شده که می گه عاشق تتلو هست و تمام آهنگ های او را گوش می دهد.

تتلو یهو چه بدن گولاخی ساخت!

از عشق و عاشقی سلطان که بگذریم تتلو در این مدت از لحاظ ظاهری هم تغییرات زیادی کرده. او که تا دو سه ماه پیش اندامی ورزشی اما لاغر داشت و خیلی ها هم میگفتن که معتاده و چیزی مصرف میکنه که لاغر مونده اما حالا تصاویری از تتلو داره پخش میشه که اندامی بسیار عضله ای و درشت داره به خصوص بالا تنه!

tataloo.__fanpage_1641806817

حالا اینکه سلطان چجوری تو دو سه ماه انقدر زیاد عضله ای و تیکه شد بدنش خدا اند اما هر چی که هست بهتر از قبلشه و هواداراشم حسابی دارن حال میکنن و قربون صدقه تتل خان میرن.

عضلانی شدن بدن سلطان باعث شده که تتوها و خالکوبی هاش هم بیشتر به چشم بیاد و فالوورها با دیدن تتو روی بدن ورزیده سلطان حسابی سر ذوق بیایند.

photos_tataloo_1636997849_1

با هم تعدادی از کامنت هایی که برای تتلو زیر این عکس گذاشتن را مرور می کنیم:

- اووف چه حجمی ازاضافه کرده!

-بدن ببین جون بابا...

-تازگیا هیکلش درشت تر شده

-چه تتو های نابی چه حجمی چه کاتی چه هیکلی بزنم به تخته

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها