|

"شقایق دهقان" بعد دوسال سینگلی انگاری عاشق شده؛ فیگورای عجیب با پسرش!

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان که در روزهای مجردیش میگذره ظاهرا بیش از پیش در اینستاگرام فعال شده و راه به راهم با عکسای خودش متن هایی عاشقانه منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شقایق هقان بازیگر بانمک و معروف ایرانی می باشد که بیشتر او را در تلویزیون دیده ایم تا سینما. وی با بازی در سریال های مهران مدیری به مخاطب شناخته شد و البته معروف اما بعد ها با بازی در سریال "ساختمان پزشکان" در نقش خانم شیرزاد خیلی خیلی معروف تر و محبوب تر شد.

به گزارش«شایانیوز» شقایق دهقان در فضای مجازی هم حضور فعالی دارد البته نوع حضور شقایق با بسیاری از سلبریتی های دیگر متفاوت است و خانوم بازیگر بیشتر به عنوان یک کنشگر اجتماعی در اینستاگرام حضور دارد و سعی می کند نسبت به وقایع و رخدادهای اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان می دهد. از جمله این واکنش ها می توان به ماجرای بهاره رهنما و ویدویی که در مورد دست و پا دار بودن منتشر کرد و یا پیوستن شقایق دهقان به هشتگ من هم شمعی روشن خاهم کرد به یاد شهدای هواپیمایی اوکراینی اشاره کرد.

شقایق دهقان در حال حاضر 500 هزار دنبال کننده دارد و تصاویر زیادی هم از خود به اشتراک می گذارد که زیبا هستند و بی فیلتر! البته که شقایق دهقان همانند جاری سابقش نیست و وقتی پستی میزاره به جز کاربران، هنرمندان نیز براش کامنت هایی مثبت میزارن. در ادامه پست جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که با چهره ای ساده اما دوست داشتنی تصویر خود را منتشر کرد و نوشت:

آیا کسى آنقدر دوستت دارد، که از جهان نترسى؟!

shaghayeghdehghanofficial_1643860129

غول بچه شقایق دهقان و ژستای ناجور!

مدتی پیش شقایق دهقان به مناسبت تولد 14 سالگی پسرش نویان، تصاویری همراه با او منتشر کرد اما دو مورد که در تصاویر خانم بازیگر و آقا نویان به چشم میخورد و خیلی ازش گفته شد هیکل درشت نویان بود و ژست های نه چندان جالب مادر و پسر!

 نویان قاسم خانی ظاهرا از باباشم درشت تر شده و به قول افشین هاشمی الانه که مامانشو قورت بده! 

اما ژست های شقایق دهقان با پسرش که بیشتر حالتی شبیه به نامزد هارو داشتند هم مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و خیلی ها گفتن این فیگورا مناسب مادر و پسر نیست. در ادامه تصاویری که ازشون صحبت کردیم رو مشاهده می کنید.

shaghayeghdehghanofficial_1642083432

shaghayegh.dehghan_official_1587927399_2

shaghayegh.dehghan_official_1587927399_3

شقایق خانوم بعد طلاق شُل حجاب تر شده؟

شقایق دهقان چندی پیش تصویری از خود منتشر کرده که به کل لباسش جنجالی شده است.

او در این عکس یقه لباسش ظاهرا خیلی باز بوده و سانسور کرده است اما خودش می گوید سانسور نیست و واقعا یقه لباسش می باشد و این موضوع سرنخی برای تمسخر کاربران شد. او حتی  مجبور به پاسخ بعضی نظرات شد اما همچنان کسی حرف خانم بازیگر را باور نکرده است.

shaghayeghdehghanofficial_1633623167

شقایق دهقان در مکانی که رفته عکس های دیگری هم گرفته است که یکی از آن ها را استوری کرد و نکته قابل توجه در این تصویر تیشرت او می باشد. ظاهرا تنها چهار تار مو برای بازیگران خطا است اما تیشرت آستین کوتاه و نشان دادن دست ها تا بازو مشکلی ندارد!

shaghayeghdehghanofficial_2680488408716951181_32692017661

شقایق دوست داره به مهراب برگرده؟!

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما هر دو بعد از طلاق دوباره ازدواج کردند اما شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی با وجود اینکه دو سه سالی میشه که جدا شدن اما همچنان هر دو مجرد هستند.

البته که آقا مهراب مدتی با مارال فرجاد تیک میزد و طبق دیده ها و شنیده ها روابط گرم و خوبی داشتند اما تا به حال از شقایق دهقان چیزی دیده نشده که هیچ تازه با توجه به جملاتی که خانم بازیگر قاطی عکساش میزاره ظاهرا به گفته کاربران هنوز هم به مهراب تمایل برگشت داره!

شقایق+دهقان

بیوگرافی شقای دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

shaghayeghdehghanofficial_1635788551_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    😖☹

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها