|

خوش و بِش زیاد "نوید محمدزاده و فرشته" جلو عکاسا نظر همه رو جلب کرد؛ تیپی ناباورانه!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده همراه با همسرش فرشته حسینی در چهلمین جشنواره حضور داشتند که طبق معمول شیطونی و سبک استایل این زوج حواشی خاص خودش را داشت.

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده هنرمند و البته بازیگر بسیار پرطرفدار و معروف ایرانی می باشد که خیلی زود توانست به جایگاهی خفن در سینما برسد و از خیلی ها جلو بزند! این جایگاه هم با توانایی و تلاش خودش به او داده شد و حالا نوید محمدزاده با انتخاب خاصی که در ازدواج داشت تکمیل شده و از هنرمندان متفاوت میان سلبریتی ها می باشد.

به گزارش«شایانیوز» حالا مکمل این بازیگر کیست! فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار که در ایران به رشد سینمایی رسید و در کنار نوید محمدزاده نیز ده برابر معروف تر شد. اما چیزی که مشخص است این زوج تفاهم خوبی با هم دارند و ظاهرا هم از همه چیز راضی هستند. نوید و فرشته بعد از ازدواج با هم بسیار خاص تر شدند و حالا اگر جایی حضور داشته باشند حتی به صورت تک، توجه هارو به خود جلب می کنند چه برسه به اینکه در کنار هم باشند!

نوید محمدزاده و فرشته حسینی به تازگی برای چهلمین جشنواره فجر دعوت شده بوند و مثل همیشه از تیپ و استایل های مخصوص خود استفاده کردند تا بیشتر به چشم بیان! اما چیزی که قبلا بیشتر مورد توجه کاربران قرار میگرفت قد و قامت بلنده فرشته نسبت به نوید بود که ظاهرا دیگه اهمیت خاصی نداره و عادی شده اما سبک پوشش این زوج مثل همیشه هم مورد انتقاد قرار گرفت و هم تحسین. نوید و فرشته هر دو از لباس های مشکی استفاده کرده بودند که به گفته برخی از کاربران پالتویی که نوید استفاده کرده قبلا به تن فرشته دیده شده و این زوج سعی دارن تا نشون بدن مد، جنسیت نداره! در ادامه فیلم و عکس هایی که از آن ها گرفته شده را مشاهده می کنید.

tarahanelebas_1643985777_1

نگاهی به استایل این زوج دوست داشتنی و خاص

نوید محمدزاده به همراه همسرش فرشته حسینی ساعاتی قبل در مراسم فوتوکال فیلم «دسته دختران» حضور پیدا کردند. 

فرشته حسینی یکی از بازیگران اصلی این فیلم، برای مراسم فوتوکال باز هم در سبک محبوبش که به ماسکولین نزدیکه، ظاهر شد. تمام ایتم‌هایی که پوشش مردانه رو تداعی می‌کنن و‌ منتسب به استایل اقایون هستن در سبک ماسکولین خودنمایی میکنه

درست مثل کمربند، شلوار و پالتوی فرشته حسینی! طرح بلوز بافت سبک وینتیج رو یاداوری می‌کرد و به دلیل طرح و رنگش استایل رو از یکنواخت بودن خارج کرد.

tarahanelebas_1643985777_7

tarahanelebas_1643985777_3

نوید محمدزاده هم در پوشش سال‌های قبلش نشون داده که به سبک طراحان ژاپنی علاقه زیادی داره و الان به نظر میرسه بعد از ازدواجش از استایل همسرش هم تاثیر زیادی گرفته. (البته که هر‌ دو روی هم تاثیر گذاشتن)

انتخاب نوید، استایلی مونوکروم بود. برای اینکه تمرکز از تک‌ رنگی استایل گرفته نشه از هیچ اکسسوری یا دیتیل اضافه‌ای استفاده نکردن حتی کمربند! نقطه قوت این پوشش، برجسته بودن طرح پالتو بود که با کل پوشش همخوانی داشته.

و در آخر اینکه ژست‌های خاص این زوج هم در جذابیت استایلشون بی تاثیر نبود!

tarahanelebas_1643985777_4

tarahanelebas_1643985777_5

tarahanelebas_1643985777_10

سوال جنجالی که از فرشته حسینی شد و نگاه های نوید محمدزاده!

فرشته حسینی بازیگر ایرانی - افغانستانی فیلم سینمایی «دسته دختران» درباره بازی در فیلمی از جنگ علیه ایران گفت: حس من نسبت به ایران و افغانستان خیلی فرقی ندارد، چون در ایران به دنیا آمده‌ام، در اینجا بزرگ شدم و اینجا را واقعا دوست دارم.

زوجی جذابی که مرموز نشون میدن!

در ابتدای ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی نظر خیلی از کاربران منفی بود و واکنش های تندی بود که به سمت این زوج روانه میشد به خصوص فرشته!

فرشته حسینی به دلیل اینکه اصالتی افغانستانی دارد خیلی ها او را در سطح و اندازه نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی نمی دانستند اما خب چیزی که مشخص بود نوید علاقه زیادی به متفاوت بودن داشت و دارد و شاید اصلا یکی از دلایل این ادواج هم شکستن برخی هنجار ها و نژاد پرستی ها بود.

Untitled

این زوج در سریال شبکه خانگی "قورباغه" هم بازی بودند البته در نقش خواهر و برادر اما ظاهرا در واقعیت موضوع چیز دیگری بود و بعد از تموم شدن این سریال همه چیز برملا شد. البته که به خواست خود نوید و فرشته مدتی بود که تصاویر آن ها منتشر میشد و ست هایی ریز اما واضح از این دو دیده میشد که از چشم کاربران تیزبین خارج نبود و وایرال شد.

در آخر هم چند ماه پیش به طور علنی نوید محمدزاده و فرشته حسینی عقد کردند و حالا تازه خیلی از نظرات به سمت آن ها مثبت تر شده و کاربران نگاه بهتری به این زوج دارند مگر اینکه دوباره استایل ناجوری از آن ها ببینند که البته اون هم داره عادی میشه!

اما در کل نوید محمدزاده مقتدرترین پیج اینستاگرام در میان سلبریتی ها معرفی شده خودش نیز از شخصیت و اقتدار خوبی برخورداره اما اینطور که از فیلم و عکس ها مشخصه فرشته حسینی اغلب در مراسماتی که به تنهایی حضور پیدا میکنه کمی مظلوم تر و آروم تر به نظر میاد اما در کنار نوید همیشه اعتما به نفس بالاتری داره!

cinema_gram__1643913873

خوش و بش زیاد نوید و باران جلوی همه!

این روزها هنرمندان و بازیگران برای مراسمات مختلف سینمایی دعوت می شوند و پشت سر هم عکس و ویدیو هایی که تیپ و استایل و رفتار و خلاصه حواشی آن ها بیرون میاد و وایرال میشه. اما به تازگی ویدیویی منتشر شده از نوید محمدزاده و باران کوثری که روبروی عکاسان میان برای عکاسی اما نحوه پریدن خانم بازیگر و رفتار نوید محمدزاده مورد انتقاد کاربران نیز قرار می گیرد. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

در این ویدیو شیطونی باران کوثری و کچل بودن نوید محمدزاده مورد توجه قرار گرفت اما خلی از کاربران از این ناراحت بودند که چرا سلبریتی های ما باید چنین باشند و هر رفتاری رو انجام بدن!

اما خب میدونین که نوید محمدزاده اولین باری نیست که رفتار عجیب ازش می بینیم. باز خوبه که در این فیلم تنها رفتارش عجیب بود نه استایلش!

نگفته نماند ظاهرا در گوشی صحبت کردن و خندیدن و یا در کل حرف زدن حین عکاسی میان بازیگران شیطون تِرند شده و اصلا اگه چنین کارهایی رو در همین تایم انجام ندن امتیاز اون مرحله رو از دست دادن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این دوتا کی طلاق می گیرن یه کم زیاد طول نکشید 🤔

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها