|

ناز و کرشمه "سارا فرقانی" با موهای بِلوند و آرایش زنانه؛ شاخ اینستا شدن!

saranika forghani shayanews

سارا فرقانی که همیشه کمتر از نیکا جلوی دوربین میومد حالا با ویدیویی کوتاه از دلبری های خود اینستاگرامش را بروزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوانی هستند که با سریال پایتخت بزرگ شدند و به شهرت رسیدند. این مجموعه شش فصل بود به همین دلیل خواهران دو قلو از کودکی تا نوجوانی در آن حضور داشتند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا همینطور که قد کشیدند و چهره شان جذاب تر شد طرفداران خاص خود را هم پیدا کردند و حالا به دلیل موارد نامتعارفی که از سارا و نیکا دیده شد مثل استخر مختلط و قلیون و پسر و... مخاطبین به دو دسته شدند. برخی کاملا آن ها را مناسب بازیگری نمی دانند و به نظرشون این دو دختر اصلا استعدادی در بازیگری ندارند. برخی هم هوادار سفت و سخت سارا و نیکا هستند و آن ها را دنبال می کنند که هیچ، کسی هم نظری مخالف آن ها دهد به شدت خشمگین میشن! بله درسته همین سارا و نیکای پایتخت هم، چنین هوادارانی دارند که عاشق و شیفته دوقلوهای نقی هستند.

sara.nika.fan.33_1623324446

اما سارا و نیکا در سنین پایین اینستاگرام زدند تا طرفداران خود را داشته باشند. حالا پیج دختران هر کدام یک میلیونی فالوور دارد اما سارا و نیکا بعد از رسوایی که به بار آمد حالا خیلی محتاط تر شدند و عکس و فیلم های خود را با کلاهی چیزی منتشر می کنند که هم دلبری خود را برای جذب فالوور کرده باشند و هم دوباره کسی بهشون گیر نده! 

سارا فرقانی که کمتر از نیکا فعالیت دارد اینبار از خود ویدیویی بسیار کوتاه استوری کرد و مثل همیشه قر و قمیش های دخترانه را هم چاشنی اش کرد. اما چیزی که همیشه مورد توجه و البته انتقاد کاربران است استفاده زیاد سارا و نیکا از فیلتر های اینستایی است  که در ادامه مشاهده می کنید.

ریخت و پاش نیکا واسه فالوورای میلیونیش!

از این ها که بگذریم سارا و نیکا در کل فعالیت کمی در اینستاگرام دارند اما با این حال جذب فالوور بالای داشته اند. نیکا در حال حاظر 1.1 میلیون دنبال کننده دارد و هر چند وقت یکبار هم زود به زود به کاربران جایزه میده که قطعا این کار دلیلی جز جذب فالوور بیشتر ندارد. در ادامه استوری های جدید نیکا رو در همین راستا مشاهده می کنید.

nikaforghaniofficial_2730690886873739390_6897872923

Untitled

وقتی هومن حاجی عبداللهی بالاخواه دخترا درمیاد!

سارا و نیکا موقعی که شاید 14-15 سالشون بود ویدیو هاشون در حال کشیدن قلیون و پارتی مختلط و خوشگذرانی با پسران منتشر شد از همه مهمتر پخش عکساشون تو استخر مختلط بود که این دو خواهر رو از چشم مردم انداخت و از پایتخت نیز حذفشون کرد.

حالا مصاحبه ای با هومن حاجی عبداللهی انجام شده که درباره همین موضوعات ازش سوال میشه و آقای بازیگر به خاطر آشناییت قبلی که با سارا و نیکا داره و سر یک پروژه بودن، پشت دخترا درمیاد میگه مقصر نیستند. هومن حاجی عبداللهی در ادامه صحبت هاش میگه بچه ها چه میفهمن که چیکار کردن! 

که خب این صحبت های آقای بازیگر با واکنش تند کاربرا همراه میشه چرا چون مگه میشه که دختر 15 ساله ندونه قلیون چیه ولی بکشه! یا ندونه پسر بازی چیه ولی با کلی پسر عکسش دربیاد! و....

نسبت این پسرا با سارا و نیکا چیه!

سارا و نیکا چند باری فیلمشان با پسران در ماشین در آمده اما ظاهرا دست بردار نیستند و این راه را ادامه می دهند. سارا و نیکا از دختران محبوب ایرانی بودند اما حالا با وجود سن کمشان و رفتار های غیراخلاقی که دارند باعث شده تا نه تنها محبوب نباشند بلکه سوژه دست خیلی ها شوند. در ادامه فیلمی از دوقلوها همراه با یک پسر در ماشین مشاهده می کنید.

تاکنون خبری از موفقیت این دو خواهر به گوش نرسیده و ظاهرا تنها به فکر آرایش های غلیظ و قلیان و پارتی هستند. بعضی از کاربران معتقدند که چون چند سالی است در سوئد زندگی می کنند پس این اعمال اشکالی ندارد اما نکته قابل توجه این است که زندگی در خارج از ایران دلیل خوبی برای این همه رفتار نامتعارف نیست.

سارا+و+نیکا

سارا و نیکا به بازیگری فکر می کنند؟

این سوالی است که خیلی از طرفداران و حتی کسانی که تماشاچی پایتخت بودند هم برایشان مطرح است و می خواهند بدانند این دو خواهر دوقلو آیا بعد از پایتخت قصد دارند در مجموعه دیگری هم ایفای نقش کنند؟ برای پاسخ باید بگوییم که هم سارا  هم نیکا در بیو اینستاگرام در معرفی خودشان نوشته اند بازیگر و هر چند که در فصل های آغازین پایتخت پدر و مادر دوقلوها گفته بودند سارا و نیکا فقط برای پایتخت به ایران می آیند و اجازه ندارند در مجموعه ای دیگری حضور داشته باشند اما حالا که این دوقلو ها بزرگ شده اند خودشان همواره تاکید دارند که بازیگری را ادامه خواهند داد.

البته سوای دوست داشتن مسئله دیگر توانایی بازیگری است. سوال اینجاس که سارا و نیکا که هر چه از پایتخت گذشت حضورشان کمرنگ تر شد و کار به جایی رسید که در فصل پنج مجموع حضورشان و دیالوگ هایشان به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید اگر هم بخواهند آیا توانایی بازیگر شدن را دارند؟

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها