|

خوشگذرونی دختر خوش پوش"علی دایی" تو یه جای خفن؛ wifey کیه خوشگل خانوم؟

deniz daei shayanews

دنیز دایی دختر علی دایی می باشد که در لندن سکونت دارد و با انتشار ویدیویی از یک دختر که همسر خطابش کرد سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیز دایی دختر جذاب و خوشگل و البته باهوش علی دایی شهریار ایران می باشد که همراه با مادرش مریم سال هاست در لندن زندگی می کنند. دنیز در اینستاگرام صفحه ای اکتیو دارد که پست و استوری های بسیاری در آن منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» دنیز دایی دقیقا همانند پدرش دختری محبوب و دوست داشتنی است که البته با فرهنگ اروپا بزرگ شده و حتی نمیتونه به راحتی فارسی بنویسه! حتی تیپ و پوشش دنیز دقیقا همانند خارجی هاست و بی حجاب. دنیز دایی اما علاقه ای به آرایش های غلیظ ایرانی هم ندارد و عموما ساده و دیده میشود و البته بی فیلتر و پلنگ شدن!

علی دایی و همسر اولش مریم سال هاست که از هم جدا شده اند به گونه ای که خیلی ها حتی نمی دانند علی دایی دو ازدواج داتشه چه برسه به اینکه دختری دیگر به نام دنیز داشته باشه و به همین دلیل هم دنیز کاملا با آداب و رسوم اروپایی جلو میره که کم کاری مادرش نیز در این موضوع بی تاثیر نیست.

از این ها که بگذریم دنیز در شرایط مالی بسیار خوب و مرفهی به سر میبره و همانطور که گفتیم استوری های زیادی از خود همراه با دوستانش می گذارد اما این بار یکی از دوستانش رو که با هم به رستورانی لاکچری رفته بودند نشون داد و دختر رو همسرش خطاب کرد! این موضوع با تعجب و نظرات مختلف کاربران همراه شد. در ادامه استوری های جدید دنیز را مشاهده می کنید.

ناگفته نماند دنیز دایی تا چند ماه پیش تنها 5 هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشت اما حالا بیش از 60 هزار فالوور دارد که خب این نشون میده قبلا خیلی ها خبر نداشتند و حالا خیلی ها می دانند!

اما در روزهایی که کشور های اروپایی حال و هوای کریسمس دیدنی جذاب داشتند. دنیز هم تصویری از خود منتشر کرد که در کنار درخت کریسمسی زیبا ایستاده است. او دختری ورزشکار و خوش پوش و اهل رقص حرفه ای نیز می باشد. 

Untitled (2)

اما نیز دایی در این میان تصویری همراه با و پسر استوری کرد و آن را خانواده خطاب نمود. با توجه به اینکه وی برادری ندارد و از فامیل و خانواده هم دور است این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمد که آن ها کی هستند و دلیل خطاب دنیز چیست!

Untitled (3)

حالا چرا گفتیم دنیز دختری باهوش؟ به این دلیل!

دنیز دایی دختری تلاشگر و موفق است و هوش بالایی هم دارد. دخترجذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

deniz_daei_2638605577288357861_1467628781

یکی از دوستان ونزدیکان دنیز در واکنش به این موفقت دختر علی دایی نوشت:

جذاب من دنیز عزیزم خبر خوشحالی پایان تحصیلات دبیرستانت را شنیدم که در تمام انگلیس نفر برتر شدی بسیار تبریک میگم که با تلاش مستمر بدون سرمایه پدر در بهترین مدرسه انگلیس با موفقیت قبول شدی به شما و مامان نازنینت که بدور از هر حاشیه ای فقط و فقط به فکر موفقیت و شکوفایی ات بوده و هست تبریک میگم نازنینم از چشم بد دور باشی و در پناه حق به موفقیت‌های بیشتر در زندگیت برسی شاد باشی افتخار پدر و مادر و دوستدارانت تبریک تبریک تبریک

deniz_daei_1632576648

دنیز دختر اول علی دایی کیست؟

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی منجر به طلاق شد. دنیز دایی به همراه مادرش سالهاست در انگلیس زندگی می‌کند.

thumb_Mahfel-202113014379542891627251283.4555

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضیه ارسالی در

    مگه میشه بدون سرمایه ی پدر توی بهترین مدرسه انگلیس باشی ؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها