|

استایل جین و تو دل بروی "فریبا نادری" پیش دکترش؛ روسریت چه بهت میاد!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که این روز ها در تلاش برای شاخ اینستا شدن و تبلیغات زیرپوستی است عکسی همراه با دوستش منتشر کرد که دکتر هستند و تزریق ژل می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

فریبا نادری بازیگر معروف و خوشگل ایرانی می باشد که سال هاست در تلویزیون فعالیت دارد اما در سینما بسیار کم دیده می شود. البته که مخاطب یک سریال خوب در تلویزیون بسیار بیشتر از مخاطب سینماست اما گاهی برخی هنرمندان مثل الناز شاکردوست در همان سینما رشد می کنند و هیچگاه در سریال های تلویزیونی دیده نمی شوند.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری به تازگی در فیلم "خائن کشی" ایفای نقش دارد اما در کل بعد از بازی در سریال "از سرنوشت" کم رنگ شد و به جایش در صفحه اینستاگرام خود بسیار اکتیو و فعال شد. وی پست و استوری های زیادی می گذارد که بیشتر هم تصاویر خودش به صورت سلفی هستند و جمله ای هم چاشنی کار می کند.

به تازگی فریبا نادری عکسی از خود در کنار رفیقش که خانم دکتر هستند منتشر کرد. این دکتر جذاب تو کار تزریق ژل لب و بوتاکس هستند که خب معلوم شد خانم بازیگر یکی از این موارد رو انجام داده. البته که موضوع تبلیغات خانم دکتر هم هست و هنرمندان از این طریق که فلانی دوستمه و بهش اعتماد دارم، اعتماد کاربر رو جلب می کنند و جذب فالووری راحت تر دارند. ناگفته نماند که شاید هم خانم بازیگر با خانم دکتر دوستانی صمیمی باشند اما این روش تبلیغ میان بازیگران بسیار زیاد شده است!

fariba_naderi___1644088506

فریبا نادری در کل از هنرمندان عجیب پوش نیست و اغلب اوقات سعی بر این دارد تا ساده و آراسته باشد. البته که وی در آخر بازیگر است. سلبریتی ها گاهی برای چشم و هم چشمی هم که شده سمت استایل های اَجق وجق میرن اما فریبا نادری کمتر موردی ازش دیده شده که عجیب و یا خیلی نامتعارف بپوشه. در تصویری که مشاهده کردید نیز فریبا نادری با مانتوی جینی که به تن داشت ساده و در عین حال خوش پوش بود.

faribanaderi_elahe_1640458254

اما همیشه هم تصاویر فریبا نادری خوشگل و رنگی نیست و خانم خانما گاهی در حالات اخم و ناراحتی هم از خود سلفی می گیرد و منتشر می کند. فریبا نادری با وجود اینکه همسری پولدار و زندگی بسیار مرفه دارد اما ظاهرا لحظات دِپ طور هم زیاد دارد و جالب اینجاست که در صفحه ای که 2 میلیون فالوور داره ابراز ناراحتی می کنه!

fariba_naderi___2767783559694165623_266452035

قر و اطوار فریبا نادری برای تبلیغات!

از این ها که بگذریم برخی از هنرمندان خانم مثل الهام حمیدی دستی هم بر تبلیغات مزون های لاکچری دارند به این گونه که مانتوهای مختلف و لاکچری رو پُرو میکنند تا اعتماد مشتری برای اون مزون بیشتر بشه. ویدیویی هم از فریبا نادری منتشر شده که در همین راستا رفته و نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد جدا از تبلیغات و تعریفات الکی از مانتو ها، خانم بازیگر پشت موهاش بلوند یخی هستش و بافته شده کاملا بیرونه و جلوی موهاش به رنگی دیگر بلوند شده و این تفاوت رنگ خیلی به چشم میاد!

کمی با شخصیت جالب فریبا نادری آشنا شویم

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

frb-nfr-photokade-2

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

bazigarane_zan_style_1635692689

ازدواج های جنجالی خانم بازیگر

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند. عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا-نادری-و-همسرش

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی با مسعود رسام میگوید: من و مسعود بعد از مدتی آشنایی احساس کردیم که به هم علاقه مندیم و همین علاقه ما را متقاعد کرد که ازدواج کنیم و من در آن زمان از بیماری مسعود خبر داشتم و سال 85 پزشکان گفتند که شش ماه بیشتر زنده نیست اما عشق نیرویی دوباره به او بخشید تا سه سال بعد هم با سرطان مبارزه کرد.

studio_ghasemdelshad_1636873876

شوهر دوم!

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمیکند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

فریبا-نادری-و-همسرش (1)

فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

فریبا-نادری

شغل دوم خانم خانما

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

در ادامه رستوران خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

جان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نگار ارسالی در

    علم چی میگه ریا تا این حد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها