|

"بهاره رهنما" در حال تمرین تنیس با آقای مربی؛ دختر جا پای مادرش گذاشت!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که دیگه قرتی بازی رو به حد اعلا رسونده به کنار اینبار فیلمی از خود منتشر کرد که با مویی باز در حال تمرین تنیس با مربی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
2

بهاره رهنما چهره ای معروف که دیگر از رویی دیگر شهرت دارد نه بازیگری! وی در چند ماه اخیر بسیار جنجالی بود اما ظاهرا دیگه اون جذابیت و حساسیت رو بین مخاطبین و کاربران نداره و حالا با هر مدلی هم که بچرخه و هر کاری کنه اهمیت خاصی نداره!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما اول با انتشار عکساش تو بغل حاجی جان و البته تیپ و استایل های ناجوری که میزد حاشیه ساخت اما حالا مدتی میشه که ظاهرا این زوج فاصله از هم گرفته اند و هر کدوم راه خودشونو میرن. 

از این ها که بگذریم بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام خود حالا نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد که بیشتر هم خانم ها هستند به همین دلیل و از اونجایی که خانم بازیگر خود را همه چی دون میدانند هشتگی به نام "بهترینت شو" به راه انداخته اند و در این هشتگ از مواردی مثل تغذیه سالم و ورزش و به خود رسیدن و... صحبت می کنند.

در همین راستا به تازگی استوری هایی از بازی تنیس خود منتشر کرد که با آقای مربی در حال تمرین هستند و خانم خانما با موهای باز تنها یک نیمچه سربند به سر دارند. اینکه بهاره رهنما هیچ اعتقادی به حجاب ندارد و حاجی از اون طرف هم همسر اولش و هم دخترش کاملا محجبه هستند به همین دلیل همیشه توسط کاربران مورد تمسخر قرار می گرفتند!

b.rahnama_2768205246704264448_30916040

دختر بهاره جا پای مادرش گذاشت!

این روزها که بهاره خیلی دل و دماغ ندارد و حاشیه سازی نمی کند انگار پریا خانوم قصد دارد جای مادرش را پر کند و اجازه ندهد خلا او در اینستاگرام حس شود. پریا که گویی به تازگی از فرنگ برگشته و حالا ساکن تهران است گویا مدل شده و قصد دارد بعد از موسیقی شانسش را در این عرصه امتحان کند.

pariaghasemkhani_1643381564_1

لباس هایی که پریا به تن کرده مربوط به برند گل و بلبل است که اگر سری به پیج اینستاگرام شان بزنید با لباس هایی مواجه خواهید شد که احتمالاً شما را هم متعجب می کند. البته این سبک و مدل تقریبا بسیار شبیه به لباس هایی است که نوید محمدزاده و فرشته حسینی هم می پوشند.

174675521_287445896267908_6126777454273660599_n

175127091_1197710453996116_5669993410801429506_n

تبلیغات ماهواره ای بهاره رهنما

پیج بهاره رهنما تبدیل به پیجی تبلیغاتی شده که راه به راه هم تصاویر خود را منتشر میکند. استوری های خانم خانما همانند فیلم هایی شده که در ماهواره می بینید و یهو وسطش تبلیغ ترک اعتیاد میاد! بهاره رهنما برای پول هر چیزی را معرفی می کند و در استوری های جدیدش هم اول حسابی قربون صدقه آقایی جوان برای تولدش رفت و یهو تبلیغ ترک سیگار رو کرد!!!

Untitled (1)

بهاره رهنما از نمایی خیلی خیلی نزدیک و ناجور!

بهاره رهنما همیشه در اینستاگرام از خودش عکس و استوری منتشر می کند اما خانوم به تازگی انگار تغییر رویه داده! او به تازگی چندین عکس از نمایی خیلی نزدیک از خودش منتشر کرده که کمی عجیب و دور از انتظار بود. این تصاویر باعث شد عده ای او را متهم کنند که با ژست های اروتیک و زننده قصد جلب مخاطب و فالوور دارد.

b.rahnama_1643170258

b.rahnama_1643119609

جدا از این ها بهاره رهنما بعد از عمل بلفاروپلاسی که انجام داد و پلک هاشو بال کشید، لیفت ابرو هم کرد و حالا خانم بازیگر را با ابروانی بسیار بالا کشیده و سیخ سیخ می بینیم.

لیفت ابرو چیزیست که بسیار بین خانم ها به خصوص دختران جوان ترند شده اما در این حد غلیظ اون هم برای یک سلبریتی در فرهنگ ما چندان جالب نیست. و اینکه به قول یکی از کاربران اصلا چه ضرورتی داشت عکس این همه از جلو باشه اون هم با دهانی باز!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهران۷ ارسالی در

    واقعاحیف اسم بازیگرکه روی این ادمای پرازکمبود وفاسدبزارن.جایی که خیرابادی وفخری خوروش وشهلاریاحی بوده خیلی قداست داره که امثال بهاره رهنما وخودنما هم جایی داشته باشه.واقعاخجالت داره

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی بد سلیقه ای

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی یک تیکه ذغال را رنگهای آنچنانی میزنی اینقدرخوشگل درمییاد وهیچکس فکرنمیکنه ذغال است نه رنگین‌کمان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها