|

"لیندا کیانی" آدم حسابی شد؛ اعتماد به سقف خانوم خانوما با این تیپای ناز!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی که این روزها فعالیتش در اینستاگرام بیشتر شده تصاویری از خود همراه با رفیق جانش منتشر کرد و تولدش را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

لیندا کیانی امسال از هنرمندانی بود که در مراسمات سینمایی زیادی حضور داشت و دعوت میشد. وی مدت هاست که دیگر کار تلویزیونی انجام نمیدهد و بیشتر در سینما و یا شبکه خانگی ایفای نقش دارد.

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی میان مخاطبین و مردم هواداران بسیاری دارد چون دوست داشتنی است. البته که از نظر برخی هم چون در این مدت جایگاهش بالاتر رفته مغرور شده اما به هر حال در اینستاگرام خود 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد با کلی فن پیج که کشته مرده خانم بازیگر هستند!

از این ها که بگذریم لیندا کیانی فعالیت بسیاری در پیج خود دارد و بسیار اکتیو است. البته که گشت و گذار های این بازیگر زن هم بسیار است و همرو هم به اشتراک میزاره. اما لیندا کیانی به تازگی دو استوری گذاشت که یکیش کاربر داره از خانم بازیگر تعریف میکنه و دومیش که تولد رفیق جانش بود. اما نکته جالبی که در تصاویر لیندا کیانی وجود دارد، نداشتن فیلتر های پلنگ طور اینستاگرامی است که اونقدر با اینکه عمل زیبایی نداشته اعتماد به نفس داره که همانند برخی همکارانش به این چهره های مصنوعی با فیلتر علاقه ای نداره! در ادامه استوری های لیندا کیانی را مشاهده می کنید.

lindakiani4_2767719404533544622_1714708791

lindakiani4_2767931084345468337_1714708791

خودنمایی خانوم با آیفون خفنش!

لیندا خانم کیانی مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نامفهوم نوشت. ظاهرا خانم بازیگر بیشتر خواسته تا گوشی آیفونش را در چشم کاربران و یا همکارانش فرو کند تا اینکه پستی مفهوم دار بگذارد.

کاربری در زیر این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

lindakiani4_1620321746

هواداری که عاشق لیندا خانوم اند!

لیندا کیانی طرفداران زیادی دارد و در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند که دوستدار خانم خانما می باشند و حسابی هم قربون صدقه اش میرن! لیندا کیانی از هنرمندانی است که فن پیج های زیادی هم دارد و در ادامه یکی از ویدیو هایی که یک پیج طرفداری برایش ساخته رو مشاهده می کنید.

ترفند لیندا کیانی برای جذب فالوور!

اما لیندا کیانی اعتقادی به حجاب ندارد و اغلب با لباس های بسیار کوتاه و باز حتی در مراسمات سینمایی حضور پیدا می کند که خب همین مسائل و انتشار اخبار و تصاویر این بازیگر زن باعث میشود تا هر بار جذب فالوور بیشتری داشته باشد.

لیندا کیانی علاوه بر ستعداد بازیگری هوش خوبی هم در مسائل دیگر دارد. وی در صفحه اینستاگرام خود خیلی ریز تبلیغات می کند که خب شاید بگین خیلی از سلبریتی ها این کار رو انجام میدن اما لیندا خانوم با ترفندی دیگر وارد عمل میشود!

Untitled (3)

linda-kiani-bahram-afshari

بیشتر با لیندا کیانی این بازیگر جذاب آشنا شویم

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد. در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد.

caffe_cinemaa1_1635083921

بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

در سال 1386 وقتی 27 ساله بود با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان شد و با نقش مهتاب مورد توجه قرار گرفت.

lindakiani_nafasam_1626085843_1

tele4us_1600357288

گفتگوهای جذاب لیندا خانوم کیانی!

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همان معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانوم درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود.  لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

لیندا+کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها