|

تیپ متفاوت "الهه حصاری" با کلاه سرخ؛ دور زدن حجاب به سبک خانم بازیگر!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری که به دور از تمام حواشی خود را نگه داشته به تازگی تصویری لب آب منتشر که پتو پیچ شده و کم حجاب بود اما باز هم جنجالی نشد!

لینک کوتاه کپی شد
3

الهه حصاری بازیگر بی حاشیه و معروف ایرانی می باشد که تا بیشتر او را در سریال ها دیده ایم تا فیلم ها سینمایی. الهه حصاری با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه شناخته و معروف شد، پس از آن نیز با بازی در سریال ممنوعه در نقش برکه بیش از پیش به شهرت رسید.

به گزارش«شایانیوز» الهه حصاری به تازگی هم در سریال زخم کاری حضور داشت اما ظاهرا در پروژه جدید ایفای نقش نداشته و فعلا خانه نشین است. الهه حصاری در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس های زیادی از خودش و خواهراش و مامان جان جذابش منتشر میکنه و جالب اینجاست که عکساشم خیلی در بند شاخ بودن و لباس و تم خاصی نیست و بیشتر شاد حتی تو خونه گرفته باشه!

اما خانم بازیگر که واقعا هم از هنرمندان کم حاشیست به تازگی تصویری از خود پتو پیچ شده منتشر کرد که حتی در این حالت هم بی حجاب و جنجالی نیست. در ادامه تصویر جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

273469817_489446619376504_46122170185662586_n (1)

خانواده دخترونه الهه حصاری

الهه حصاری دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا دارد که یکیشون با عمل و آرایش همیشه چهر ای داف طور و خوشگل دارد اما اون یکی چهره ای نچرال و زیبا دارد.

اما مهم تر از همه اینا همانطور که گفتیم مامانشون هست که انگار آبجیه دختراست نه مامانشون! تا به حال هر فیلم و عکسی که از مامان خانوم منتشر شده با نظرات خوب و تعجب کاربران همراه بوده که بیشتر جذب او شدند تا خانوم بازیگر و آبجیاش!

ناگفته نماند به گفته خود الهه حصاری مادرشون به تنهایی سه دختر را بزرگ کرده و پدر ندارند.

persian_art_news_1636895491

تبریک تولد مادر الهه حصاری برای او 

شایعه کشف حجاب الهه خانم

الهه حصاری مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که خطای دید برای کشف حجابش داشت. بسیاری از خبرگزاری ها با این تیتر برای او شایعه درست کردند و کاربران هم در نظرات به برداشت حجاب او آن هم در کشور مشکوک شدند.

اما اگر کمی به عکس دقت کنید متوجه می شوید که به دلیل سیاه و سفید بودن تصویر چنین خطای دیدی رخ داده و او تنها کلاهی مشکی به سر دارد و کشف حجابی در کار نبود!

elahehesari_1606680332_2

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.

خانم بازیگر مربی یوگا میشود!

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد. دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست. من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.

مربی یوگا شدم

برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنید ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانید که البته برای مربیگری هر ورزشی باید این دوره را دید و مدرکش را گرفت. من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود که حالا مربی شدم.

elahehesari_1608308662

عشقِ غذاهای دریایی

غذاهای دریایی خیلی مورد علاقه‌ ام هستند و تقریبا همگی آنها مانند میگو ، ماهی و … را دوست دارم ، سعی می‌ کنم این غذاها را در رژیم غذایی‌ ام داشته باشم.

جدا از اینکه مزه ‌شان را دوست دارم دلیل اصلی علاقه‌ ام به غذاهای دریایی ، سالم و مغذی بودن اوناست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها