|

تیپ چسبان و منشوری "آرام جعفری" تو باشگاه؛ اگه شوهرت نیست چرا جِفت همو دست تو دستید!

aram jafari shayanews

آرام جعفری که مدتی پیش جریان ویدیو ازدواج و تکذیبش بسیار حاشیه ساز شده بود حالا تیپ ناجور که در باشگاه داشت جنجالی شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

آرام جعفری بازیگر شناخته و خوش چهره ارانی می باش که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما. البته که بازی او در سریال شبکه خانگی "قهوه تلخ" در نقش سوگلی قبله عالم خیلی تو چشم رفت و به یا موند.

به گزارش«شایانیوز» آرام جعفری از هنرمندان کم حاشیه ای است که اصلا شاید خیلی ها چندان با او آشنا نباشند اما خب مگه میشه بازیگر باشی و بی حاشیه بمونی؟! در نتیجه آرام خانم هم جنجال های خاص خود را داشته و دارد. یکبار به خاطر ازدواج و بله گفتنش سر سفره عقد و با دیگر با میکاپ جیغی که داشت و حالا هم تصویری از خانم بازیگر در باشگاه منتشر شده که با لباس جذب ورزشی هستند و در حال تمرین. البته که لباس باشگاه باید هم لگ و جذب باشه اما خب انتشارش برای یک سلبریتی با انتقادات زیادی روبرو میشه و چندان جالب نیست!

ناگفته نماند آرم جعفری برخلاف تصورات که بازیگری کمرنگ است در اینستاگرام 616 هزار دنبال کننده دارد و خود نیز بسیار زیاد فعال و اکتیو است.

bazigarpage1_1643990304_5

آرام جعفری برای میکاپ تولدش رفت پیش رهنما

اما حالا از این ها که بگذریم آرام جعفری به تازگی 41 ساله شه که خب جدا از اینکه اصلا بهش نمیاد و خیلی جوون تر میزنه اما تصاویر جذابی از خود به این بهانه منتشر کرد. خانم بازیگر تبریکات دوستانش رو هم در استور گذاشت که مورچه ای شد و چندان به مذاق کاربر خوش نیام اما عکس های که پست کرد با نظراتی مثبت همراه شد.

در این تصاویر خانم بازیگر به سال مریم رهنما که از بهترین میکاپ آرتیست های ایران هستند و اکثر بازیگران خانم رو آرایش میکنند، رفت و میکاپ بسیااار خوشگل نجام داد. رژ لب قرمز و موهای ساده اما زیبای خانم بازیگر با گل قرمزی که روی سر داشت توجه کاربران رو به خودش جلب کرد و خیلی ها گفتند چقدر خوشگل تر از چهره ای که تو تلویزیون ازش دیدند هستش!

273614718_268024761983623_8317183859717036496_n

273591977_317663446983110_7717217805451971159_n

آرم جعفری و مریم رهنما آرام جعفری و مریم رهنما

البته این بار اولی نبود که ارام جعفری برای این سالن مدل میشود و مدتی پیش هم ویدیوی متفاوت و میکاپی جذاب که بیشتر گریم بود با رویکرد آشتی با زخم ها بود منتشر شد.

جنجال ازدواج آرام جعفری و بعله کِش دارش!

آرام خانم سال گذشته در یکی از پست های اینستاگرامش گفت: "تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست."

اما مدتی پیش ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید از او منتشر شد که خیلی ها هم خبر ازدواج آرام جعفری را دادند اما خانم بازیگر برای خواباندن این حواشی گفت این ویدیو مربوط به سکانسی از فیلم بوده که خب بازم برخی باور نکردند و گفتند این صحنه واقعی تر از چیزیه که بخواد برای صحنه فیلم باشه!

اما مورد دیگر اینکه تصاویری از افشین وطن خواه (مردی که در ویدیو هستش) با آرام جعفری منتشرشه که بسیار نزدیک به هم ایستادند و بعد از انتشار این ویدیو توسط خانم بازیگر افشین وطن خواه متنی رو جهت تکذیب این موضوع استوری میکنه.

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری

شایعه+ازدواج+و+عقد+آرام+جعفری (1)

با اینکه این مطلب بلافاصله پاک شد اما نسخه هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده که نوع «بعله» گفتن ایشان هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است...

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

241803967_590995591922718_8050324996411280700_n

همسر سابق آرام جعفری که بود؟

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده بود و صاحب فرزندی هم نشده بود و در این چند سال به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی می کرد. همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار می گرفت و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر می توانستیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم.

ac-image-pY1592221851IL

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه ارسالی در

    خوبه ک چشه

  • السا ارسالی در

    زندگی بازیگرا و شلوارهای چسبونشون ب ما چه اینستا کمه شما هم فقط اینارو بزرگ کنین بسه دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      چرابزرگ نکنیم عزیزجان.... این جماعت هستن که دارن اینستاروتبلیغ میکنن تاانحرافات بیشتربشه..... خوداین جماعت مسبب بدبختی والگوی خرابی جامعه وجوونای ماهستند....

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب باز یگر جماعت همینگو نه هستند ولی باید حجا ب خود را حفظ کند

  • نهایتا همت ارسالی در

    اینا همون شیطان های هستن تو جلد زن که دیگران را منحرف می کنم ابن هنر پیشه ها

  • حامد ارسالی در

    عجب زن و شوهر نیستن، بعد اینطوری به هم چسبیدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها