|

تتلو نامزدشو با این رد و نشونا تابلو کرد؛ نکنه سحر خانوم همون حاج خانمه!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

شایعاتی در فضای مجازی در خصوص امیر تتلو و سحر قریشی منتشر شده که خیلی عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد.

لینک کوتاه کپی شد
7

مدت ها بود که شایعه عجیب درباره امیر تتلو شنیده می شد. اینکه تتلو زن گرفته و به زودی متاهل خواهد شد. شایعه آنقدر عجیب بود که باورش نه تنها برای تتلیتی ها و حتی برای کسانی که فقط با تتلو را می شناختند ولی هوادارش نبودند هم عجیب بود.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو همیشه با کارها و رفتارهای خود همه را متعجب می کند. ملاقات غیرمنتظره تتلو با ابراهیم رئیسی را به یاد بیاورید یا مثلاً ماجرای حضورش در استقلال و پرسپولیس و در آخر اینکه می خواست کاندید ریاست جمهوری شود. همه این ها نشان می دهد امیر حسین مقصودلو شخصیتی عجیب و غیر قابل پیش بینی است که هیچ کاری ازش بعید نیست.

برگردیم سر موضوع خودمان تتلو یک ماهی می شود که گفته دارد زن می گیرد و می خواهد متاهل شود. سلطان اما خیلی علاقه نداشت همسر آینده اش را معرفی کند و وقتی با کامنت ها طرفدارانش مواجه شد که از او خواسته بودند همسرش را معرفی کند اینطور جواب دارد.

وقتی یه چیزی رو نمیگم یعنی گفتنش درد کسیو دوا نمیکنه هیچ تازه مشکل ساز هم میشه !! اینکه من متاهلم یا مجرد مهمه بدونید که خب میدونید دارم رو به متاهلی میرم ولی اینکه همسرم کیه فکر نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه !! اینکه بفهمین همسر من کیه دردی از کسی دوا میشه ؟ نخیر !! ولی ممکنه برای همسرم حاشیه و مشکل و حساسیت ایجاد کنه !! پس ببین !! من دروغ و پنهان کاری ندارم که ! لزومی نداره انقد دنبال حدس زدن باشید !! واقعا اینکه انقد راجع به زن یکی انقد کنجکاو باشین مسئله ی قشنگی نیست !! مگه من به زن و بچه و مسائل شخصی کسی کار دارم که اقدر راجع به مسائل شخصیه من کنجکاوین ؟

اما جمعه شب اتفاق عجب رخ داد و بعد از اینکه سحر قریشی در اینستاگرام خود اعلام کرد که پیج یوتیوب زده و از طرفدارانش خواست صفحه اش را ساسبکرایب کنند تتلو هم بلافاصه صفحه سحر را دنبال کرد. پیج های طرفداری تتلو بلافاصله این اقدام تتلو را تفسیر کردند که این یعنی تتاو با سحر قریشی وارد رابطه شده و این دو به زودی با هم ازدواج خواهند کرد.
 
البته تتلو هیچ اسمی از سحر قریشی نیاورد اما از آنجا که تتلو در یوتیوب خود فقط یک نفر را subscribe دشب که امیر دیوا دوست و تنظیم کننده کارهای تتلو بود و حالا دومین نفر سحر قریشی است. سلطان از هوادارانش خواسته که این پیج را هم دنبال کنند.
 
ab9b86ce-773e-4231-8bca-a097b694d18d
کنار هم قراردادن این قرائن ذهن را به این سمت می برد که حاج خانمی که تتلو وعده داد به زودی همسرش خواهد شد شاید سحر قریشی باشد. البته سحر خانوم وعده داده که درصورتی که دنبال کنندگانش در یوتیوب به 10 هزار نفر برسد لایو می گذارد و در خصوص خیلی از مسائل توضیح می دهد.

1d27ae83-aa25-461d-8718-9c1277823bab

شایعه دوستی سحر قریشی و تتلو از کجا شروع شد؟

سحر قریشی چندی پیش استوری از خود در ماشین منتشر کرد که در آن مشغول گوش دادن و خواندن آهنگ تتلو است. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود وچندین بار تکرار شد.

در واقع همه این گمانه زنی ها از دابسمش عجیب سحرقریشی با اهنگ تتلو شروع شد و کار به کامنت و تعارف تیکه پاره کردن سحرقریشی و  تتلو رسید تا جایی که پیج های طرفداری از رابطه این دو نفر نوشتند اما واکنش رسمی از سحر قریشی و تتلو نشان داده نشد.

Untitled

ازدواج تتلو و سحر قریشی به نفع کیست؟

بیایید فرض کنیم که این شایعه درست باشد و تتلو با سحر قریشی ازدواج کند به نظر شما در عالم کاری و حرفه ای این ازدواج بیشتر به نفع سحر است یا تتلو؟

امیر تتلو عاشقان زیادی دارد و دختران پسرانی هستند که به خاطر سلطان حاضرند از همه چیزشان بگذرند. یکی از نکاتی دیگری که درباره زن گرفتن سطان مطرح است این است که اگر تتلو واقعاً زن بگیره و ازدواج کنه احتمالاً تعداد از هواداراش کم می شن علی الخصوص خانوم ها! 

البته حساب کسانی که طرفدار واقعی سلطان هستند و او را به خاطر شعر و آهنگ هایش دوست دارند سواست.

در خصوص سحر قریشی هم باید بگوییم که این ازدواج ممکن است آینده کاری او را به خطر بیاندازد. چرا که بسیار بعید است بعد از حواشی که تتلو در این یکی دو سال اخیر داشت امکان حضور و فعالیت در ایران برایش محیا باشد. پس خانم بازیگر هم اگر بخواهد با تتلو ازدواج کند مجبور است مهاجرت کند و ساکن ترکیه شود و در خوشبینانه ترین حالت بازیگر پروازی شود و دائم بین تهران و استانبول در رفت و آمد باشد. البته این خوشبینانه ترین حالت است!

saharghoreyshiofficialpagee_1608745486

واکنش تند سحر قریشی به ادعای رابطه با تتلو!

سحر قریشی به قول معروف انگار با دست پیش می کشه با پا پس می زنه! او چندی پیش در یک گفتگوی اینترنتی حاضر شده بود و درباره حواشی مختلفی صحبت کرد. از او درباره ماجرای دوستی و علاقه اش به تتلو هم سوال شد که او در جواب گفت: این (دوستی با امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده) یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سِر شده ام. دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده ام که البته نمی خواهم در این باره توضیحی دهم.

دسته ای از مردم برای لایک گرفتن این حواشی را در فضای مجازی منتشر می کنند و ما را دچار بحران می کنند. 

البته این ویدیو و صحبت ها برای قبل است و حالا باید منتظر ماند و دید آیا واقعاً ماجرای ازدواج تتلو با سحر قریشی واقعیت دارد یا فقط شایعه ای است که صفحات اجتماعی برای لایک خوردن بیشتر به راه انداخته اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در

    ازدواج کنن که تتلو بیاد ایران
    البته من طرفدار سحرقریشی هستم

  • Army ارسالی در

    چی بگم ولا

  • T ارسالی در

    خیلی خیلی خوبی

  • . ارسالی در

    خو به شما ها چه ربطی داره که اینا باهم نامزدن یا نه به شماها چی می

  • مهشید ارسالی در

    سحر جونم چون خیلی دوست دارم میگم خودتو با این تتلو درگیر نکن ...از تتلو هر کاری ساختست و ابروتو میبره عزیز دلم ... بهر حال زندگی خودتونه و ما حق دخالت در زندگی شخصی شمارو نداریم ولی خواهرش که دارم اینکه این کارو با خودتون نکنید وقتی مردم پشتون حرف میزنن منی که طرفدار شما هستم ناراحت میشم ... میدونم یک جورایی مثل مامان بزرگت حرف زدم ولی واسه خودتون گفتم ...حتما یک روز بازیگر میشم و مثل شما خوب نقشم رو بازی میکنم...

  • منا ارسالی در

    سلطان قضیه چیه
    سحر قریشی کیه این وسط نُخود هر آش میشع

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی