|

نگاهی به استایل های "ترلان پروانه" در جشنواره؛ بازیگر جوان در راه پیشرفت

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که این روزها از هنرمندان رو بورس سینماست و تصاویری زیادی ازش بیرون، گاها به دلیل نامناسب بودن استایل جنجالی نیز می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

ترلان پروانه بازیگر 23 ساله ایرانی می باشد که از کودکی در عرصه هنر و بازیگری حضور داشته و از خیلی از بازیگران سن دار هم سابقه کاری بیشتری دارد اما خب به دلیل موارد حاشیه ای که از او دیده شده و گاهی هم استایل های نامتعارفش مخالفان زیادی دارد که نظراتی نه چندان مثبت راجع به او میدهند!

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه در این مدت اخیر روزهای شلوغی را داشته و مدام در رفت و آمد به خارج از کشو.ر برای اکران فیلم گربه سیاه بود و بعد هم جشنواره فجر و اکران فیلم علف زار! خانم بازیگر چند سالی که نوجوان بود و مشغول تحصیل، چندان در سینما دیده نمیشد اما چند سالی است که بسیار پرکار شده و از اکتیو ترین بازیگران سینما می باشد. 

همانطور که گفتیم ترلان پروانه بیشتر مواقع به دلیل پوشش هایی که انتخاب می کند حاشیه ساز می شود. به تازگی هم تصویر از خانم بازیگر منتشر شد که با خانم ستاره پسیانی نشسته اند اما خب لباس کوتاه و شلوار جذب ترلان پروانه با نوع فیگوری که گرفته نامتعارف از آب دراومد و بعید است که خانم خانما از نتیجه این عکس بی خبر بوده باشد اما ظاهرا براشون اهمیت خاصی نداره کسی هم دیگه به بازیگرا گیر نمیده! به همین دلیل بسیاری از کاربران خشمگین شده و انتقاداتی به آن ها دارند. برخی هم با افکار مریضشان نظراتی ناجور میدهند! 

bazigaran.zan.ir_1644774299

ترلان پروانه رکورد جذابیتو زد؟!

اما ترلان پروانه را شاید بتوان رکورد دار انواع استایل در این مدت اخیر دانست. خانم بازیگر هیچ کجا لباس تکراری نپوشید و هر بار با تیپی جدید و فکر شده حضور پیدا کرد. البته که میکاپ های جذاب او هم تاثیر زیادی داشت که زیبایی اش را کامل میکرد.

ترلان پروانه به تازگی استویر از چند استایل خود منتشر کرد.

66314611644731112

ترلان پروانه در پیج اینستاگرامی اش بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد با کلی فن پیج و طرفدار!

البته در کنار حضور موفق سینمایی ترلان در سال 1400 از این نکته هم نباید غافل شد که خانوم بازیگر با ناز و عشوه ها و تصاویر کم حجابی که بعضاً در اینستاگرام منتشر می کند توانسته دل فالوورها را ببرد و آن ها را راضی کند تا فالوو اش کنند.

tarlanparvanee_diana_1641723004_1

وقتی ترلان و مامانش هر دو میکوبن و میسازن!

از گربه سیاه که بگذریم این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرده که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم ید طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است.

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

ترلان پروانه سوارکار و بالرین حرفه ای!

ترلان پروانه گفته بود که برای بازیگری اش بسیار تلاش کرده و کلاس های زیادی رفته است. یکی از این موارد کلاس اسب سواری می باشد، مورد دیگر ورزشکار بودن خانم بازیگر است که ورزش حرفه ایش هم بسکتبال می باشد. ترلان پروانه دوچرخه سواری را هم خیلی دوست دارد و به گفته خودش اگر موقعیتش باشه حتما دوچرخه سواری میکند و از آن لذت میبرد.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

tarlanparvanee_diana_1627751937

126898455_188603376186277_7643619649700270609_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها