|

تبریک جذاب و دیدنی "نیکا فرقانی" به پدرش؛ مزمز تو سوئد طلا شد!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا که این روزها در سوئد به سر میبرند و از خوشمزه های ایرانی به دور هستند استوری جالب از چیپس مزمز منتشر کردند که سوژه کاربرانش شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیکا فرقانی بازیگر نقش نیکا در سریال پایتخت می باشد که همراه با خواهر دو قلویش سارا فرقانی در این مجموعه بزرگ و البته معروف شدند. حالا چرا میگیم بزرگ شدند چون سارا و نیکا وقتی که 7 ساله بودند وارد این سریال شدند و تا سن 14 سالگی نیز در پایتخت ایفای نقش داشتند اما خب در فصب آخر سریال حضور نداشتند چون مواردی غیراخلاقی و ناجور از آن دیده و پخش شد.

به گزارش«شایانیوز» از این ها که بگذریم سارا و نیکا زمانی که چهره شان خانومانه شد و از بچگی دراومدن، هواداران بسیار زیادی را جذب خود کردند و حالا دختران نقی کلی کشته و مرده دارد و صفحه اینستاگرامشان هم هر کدوم بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد که دوست دار آن ها هستند.

سارا و نیکا فرقانی سال هاست که در سوئد سکونت دارند و تنها برای بازی در پایتخت به ایران می آمدند. این دو بازیگر جوان که خیلی ها بر این نظرند که اصلا بازیگر نیستند، فعالیت به نسبت کمی در اینستاگرام دارند وگرنه احتمالا اگر بیشتر بود تعداد فالوور ها خیلی بیشتر بود!

نیکا فرقانی به تازگی به مناسبت روز پدر تصاویری منتشر کرد که با نظرات خوب کاربران همراه شد.

nikaforghaniofficial_2774377318658024677_6897872923

سارا و نیکا خارج نشین های مرفه

اما همانطور که گفتیم سارا و نیکا در سوئد هستند خب قطعا فرهنگ اونورآبی هم روشون تاثیر میزاره و با وجود اینکه میتونن بدون محدودیت حجاب پست و استوری بزارن اما به دلیل اینکه در گذشته سوژه های بسیار ناجوری از آن ها دیده شد و از سریال هم حذف شدند ظاهرا دیگر بسیار محتاط تر از پیش هستند و موضوعی که مورد دار باشه ازشون دیده نشد.

دو قلو ها حتی این را هم فراموش نمی کنند که هیچگاه کاملا بی حجاب جلوی دوربین اینستاگرام نیان و همیشه حتی شده با کلاه هم هستند تا حاشیه ای براشون ساخته نشه!

در ادامه بومرنگ و شیطونی سارا و نیکا رو در فروشگاه مشاهده می کنید.

سارا معمولا از نیکا خیلی آروم تره به گونه ای که هر زمان که نیکا لایود میزاره سارا به نوعی دوری میکنه. این رو هم بگیم که نیکا فرقانی تعداد زیادی لایو میزاره و دم به دقیقه در لایو دیده میشه. اما بومرنگ هم چیزیه که سارا و نیکا خیلییی بهش علاقه دارن و خب از اونجایی که باید یه جوری تولید محتوا برای کاربر داشته باشند، اینجوری فالوور رو نگه میدارن!

سارا فرقانی تصویری از چیپس های مزمز استوری گذاشت و اونارو طلا خطاب کرد که با توجه به اینکه خارج از ایران ممکنه خوراکی هایی کمیاب باشه، ذوق دوقلوها رو برانگیخته!

Untitled

پیشنهاد وسوسه کننده نیکا برای فالوورا

اما از این ها که بگذریم نیکا همیشه شیطون تر از سارا بوده و هست و این رو تو لایو هاشون به خوبی میشه دید چون سارا خیلی وقتا از دوربین فراریه اما نیکا به راحتی با فالوورا خوش و بش میکنه! اما مورد دیگر اینکه نیکا فرقانی در صفحه خود تبلیغاتی هم دارد آن هم نه تبلیغات معمولی! وی مدتی علی حسنی رو معرفی میکرد که تو کار ارز دیجیتال بود که این خیلی مهمه که معتبر باشه یا نه و دیگری که مدتی پیش هم استوری کرده و کاربران رو وسوسه میکنه جایزه صد میلیونی است!

Untitled

البته که این ترفند جذب فالوور کم کم داره قدیمی میشه و کاربر فهمیده که یا کلاهبرداریه و یا برنده نمیشه، به همین دلیل خیلی از پیجا دیگه دست به اینجور راه ها نمیزنن.

این پیج نیز برای همین کار طراحی شده و اینجوریه که شما باید 105 پیج رو فالو کنید تا توی قرعه کشی شرکت داده بشین و به یک نفر صد میلیون تومان میرسه! البته اگه برسه.

Untitled (1)

قطعا نیکا فرقانی نیز که بیش از 1 میلیون دنبال کننده و هوادار داره تو این کار شرکت میکنن و در مقابل هم پول زیاد و خوبی دریافت کرده!

اما سوال اینجاست که نیکا فرقانی به راحتی میتونه خیلی از آنلاین شاپ ها و یا پیج هارو معرفی کنه و منبع درآمد خوبی داشته باشه اما ظاهرا خودش نمیخواد و اما اینکه چرا پیج ارز دیجیتالی و مسابقه صد میلیونی معرفی کرده خدا داند!

ارز دیجیتال دقیقا چیزیه که با پول کاربر سر و کار داره و اگه کلاهبرداری چیزی باشه تو این شرایط اقتصاد ضربه بدیه. احتمالا خود نیکا هم با توجه به سنش چیز زیادی در اینباره نمیده اما از اونجایی که علی حسنی پسری جوانه کاربرا میگن شاید ارتباطی بینشون هست!

همه حواشی سارا و نیکا

اما در ادامه مواردی رو که از سارا و نیکا در مجازی پخش شده بود و باعث جدایی آن ها از پایتخت شد را مشاهده می کنید که خیلی ها هم با دیدن این تصاویر و فیلم ها نظراتی بسیار منفی نسبت به دوقوها پیدا کردند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها