|

زیبایی خیره کننده "نفیسه روشن" بعد یه آرایش جذاب؛ عکس و متن رمانتیک برای همسرش!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که این روزا مشغول زندگی عاشقانه با حاجی است اینبار با انتشار تصویری بسیار زیبا و آرایش کرده از خود جمله ای عاشقانه برای او نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر معروف و با سابقه ایرانی می باشد که تا به حال او را در فیلم و سریال های بسیاری دیده ایم و همیشه هم نقش دخترا و یا همسری مثبت و خوب را داشته و تقریبا هیچگاه نقش منفی به داده نشده. حالا چرا میگیم منفی چون یکسری بازیگران هستند مثل خانم رویا نونهالی که همیشه نقش هایی منفی به آن ها داده میشه چون به خوبی می تونن اون کاراکتر رو بازی کنند و به چهرشون میاد اما برخی همانند نفیسه روشن هستند که چهره ای مثبت دارند و همیشه هم شخصیت هایی مثبت به آن داده میشه، اما در واقعیت کاملا برعکس این قضیه هستش و خانم روشن هم شیطونی های خاص خود را دارد و اتفاقا خیلی هم پر حاشیس!

به گزارش«شایانیوز» حالا از حواشی نفیسه خانم چه مواردی می باشد! این بازیگر معروف به ازدواج و طلاق و عشق و عاشقی اش معروف است و هر چند وقت یکبار با این موضوعات خود را بر سر زبان ها می اندازد. نفیسه روشن بعد از طلاق از همسر خلبانش چن ماهیست که از عشقی جدید می گوید اما هیچگاه از آقای همسر رونمایی نکرده است. وی به تازگی هم با انتشار تصویری بسیار زیبا از خود نوشت: عشــق آموخت مَرا

شکل دگر خنـدیدن...

مولانا

nafisehroshan_1645099341

پست اینستاگرامی نفیسه روشن به مناسبت روز مرد

نفیسه روشن که گویا به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده در روز مرد یک پست احساسی خطاب به همسرش منتشر کرد.

نفیسه+روشن (1)

ویدیو لو رفته از عروسی نفیسه روشن

در ادامه ویدیویی از عروسی واقعی نفیسه روشن با همسر اولش را مشاهده می کنید که در فضای مجازی منتشر شده بود. ظاهرا خانم بازیگر سال هاست که بر سر ازدواج هایش در فضای مجازی جنجالی می شود و از دیگر بازیگران خانم چنین ویدیوهایی بیرون نیامده!

البته که حواشی خانم روشن به همین موارد ختم نمی شود و در این مدت که کنسرت ها به راه است بازیگران زیادی به خصوص خانمها به کنسرت خواننده های مختلف رفته اند و شاید حتی از روی چشم و هم چشمی هم که شده خودی نشان داده اند!

نفیسه روشن نیز مدتی پیش به همراه مادربه کنسرت آرون افشار رفت و لایو گرفت. صمیمیت نفیسه روشن با برادر آرون کاربران را متعجب کرد اما این موضوع هم چیزی نبود که چندان حاشیه ساز باشد اما خب یکسری کاربر همیشه در صحنه این را هم سوژه قرار دادند و نظراتی دادند.

نفیسه و مامان سنگ صبورش

نفیسه روشن تصاویر زیادی هم از خانواده اش تا به حال گذاشته و از داداش های خلبانش تعریف کرده. در چند روز گذشته نیز به بهانه روز مادر تصاویری از مامان خانم گذاشت و ابراز علاقه به خانواده اش کرد. البته نفیسه پیشتر هم از مادرش عکس و ویدیو منتشر کرده بود.

نفیسه+روشن

نفیسه روشن یه مدل خوشگل برای میکاپ

در ابتدای متن میکاپ زیبا و جذاب خانم روشن را مشاهده کردید. نفیسه روشن تا به حال بارها مدل برای میکاپ شده و با توجه به اینکه چهره ساده و زیبایی دارد در این موارد نیز به خوبی جواب میدهد.

جدا از این ها خانم های بازیگری که دیگر کمتر پیشنهاد کاری در سینما و تلویزیون دارند به موارد این چنینی و مدلینگ عروس و مانتو و مزون و آرایش زیاد روی می آورند و زیاد دیده می شوند. با این کار هم درآمد بسیار خوبی کسب می کنند و هم فعالیتی جذاب برای خانم هاست که همگی استقبال می کنند!

ناگفته نماند ازدیگر راه های درآمد  اسفاده از پیج و تبلیغات است که نفیسه روشن نیز پول خوبی از این راه در می آورد اما همانند خانم صبا راد و بهاره رهنما زیاد از حد نیست و صدای کاربر را درنیاورده!

nafisehroshan_1636991757

zp.wedding_1635869638_3

Untitled

1556194625049561

nafiseh-roshan

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

nafisehroshan_1630180259

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی