|

"مرجانه گلچین" برای تولد خودش سنگ تمام گذاشت؛ پست جالب خانم بازیگر در 53 سالگی

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی 53 ساله شد و تصویر و ویدیویی جالب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

مرجانه گلچین بازیگر بانمک و معروف ایرانی می باشد که بیشتر او را با بازی در سریال های تلویزیونی و طنز به یاد داریم و همانند خانم مریم امیرجلالی از هنرمندان سن دار اما خیلی محبوب می باشد که با بازی هایشان خاطره خوبی برای مخاطب به جا گذاشته اند.

به گزارش«شایانیوز» اما خب امان از فضای مجازی و اینستاگرام و حواشی! مرجانه گلچین نیز از هنرمندان قرتی می باشد که قرتی بازی را دوست دارد و جدا از شهرت بازیگری تا به حال با همین موارد هم توانسته خود را بر سر زبان ها نگه دارد. وی واقعا از هنرمندان دوست داشتنی بود که اگر در سریالی حضور داشت مخاطب را پای تلویزیون می نشاند حالا هم هر چند روز یکبار با تصاویری که از خود منتشر می کند مخاطب را به پای گوشی و اخبارش می نشاند!

اما این را هم بگوییم که مرجانه گلچین نیز از هنرمندانی است که خیلی به خود میرسد و برای کاربر نیز دلنشین است گاهی هم به خود رسیدنش جنجالی میشود! در ادامه تصویری از مرجانه گلچین را مشاهده می کنید که تیپ و ژستی جذاب و دلربا دارند.

ac-image-ZS164537488210

مرجانه گلچین که یک اسفند ماهی است چند روز پیش هنرمندان خانم برایش تولد گرفته بودند که البته تولدش با طلا گلزار یکی شد و تصاویر جالبی از آن ها منتشر شد. در ادامه مرجانه گلچین رو با سه تا کیک خفن و دوستای پلنگش مشاهده می کنید.

Untitled

hashiye_va_havashi_1645052015_1

و اما ویدیوی جالبی که مرجانه گلچین به مناسبت تولد خود در پیجش که 1 میلیون و 600 هزار فالوور دارد منتشر کرد!

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 1347 در تهران به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته بازیگری  می باشد. او همسر کریم آتشی کارگردان می باشد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. خانم بازیگر فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد.

او در کودکی پدرش را از دست داده است. مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

bazigaranirani0_1601402032

تحصیلات در خارج از کشور مرجانه گلچین

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

مرجانه-گلچین

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

274264937_1618060021891749_8345042492446792688_n

مرجانه گلچین بازیگری بسیار توانا در عرصه طنز می باشد که بارها با بازی و دیالوگ های بامزه اش ما را خندانده. وی هنرمندی کم حاشیه بود تا این که در چند وقت اخیر به دلیل تیپ و عکس هایی که ازش دیده می شود کمی حرف و حدیث دار شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من سالهاست عاشق این بازیگر

  • ستاره ارسالی در

    دوستت دارم مرجانه خانم امیدوارم سالهای سال زندهباشی خانمم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها