|

ماجرای "سحر قریشی" در ترکیه

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی این روزها در کنار امیر تتلو سوژه ای داغ در فضای مجازی می باشد که هر بار خبری جدید و عجیب از آن ها شنیده میشود.

لینک کوتاه کپی شد
3

سحر قریشی که برای بازی در سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" رفته حواشی در پی داشت که بعد ها به طور علنی ویدیویی از خود در خانه خواننده معروف و پر حاشیه منتشر کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از اقتصاد آنلاین به تازگی ویدیویی منتشر شده که سحر قریشی در حال لاک زدن برای امیر تتلو می باشد. این ویدیو با نظرات مختلف و انتقادات شدید کاربران مواجه شد.

به نقل از وقت صبح، ویدئویی جنجالی از سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی در ترکیه در حال لاک زدن برای پاهای تتلو با دستهایی پر از تتو منتشر شد.

Untitled

قریشی طعمه جدید شبکه قمار؟

«سحر قریشی» طی روزهای گذشته در کانون اخبار فضای مجازی قرار گرفته است. این‌بار نه از بابت اظهارنظری منتسب به او، بلکه انتشار عکسی از او که با قرار گرفتن در کنار یک تصویر دیگر، شائبه‌هایی را در مورد ازدواج این بازیگر رقم زده است. اینکه این دو عکس چگونه در کنار یکدیگر قرار گرفته و چه فرد یا افرادی در پشت‌پرده انتشار آن قرار دارند، موضوع بحث این گزارش نیست. موضوع مهم‌تر اما دلیل این فضاسازی‌هایی است که هرچند وقت یک‌بار برای برخی از سلبریتی‌هایی که به خارج از کشور می‌روند، پیش آمده و آنها را به ترند اینترنت تبدیل می‌کند. یک زمانی «مهراد جم»، یک وقت دیگر «ریحانه پارسا» و الان هم «سحر قریشی».

69800

جالب‌تر آنکه این فضاسازی‌ها، زمینه کاری و فکری این چهره‌ها را شامل نشده و بیشتر روی سبک زندگی آنها و افق به‌اصطلاح روشنی که برایشان رقم خورده است، تاکید دارد و البته یک کلیدواژه مشترک برای تمامی این چهره‌ها وجود دارد: «ترکیه» اینکه چطور این سلبریتی‌ها که عمدتاً از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند به‌جای حضور در کشورهای متمدن اروپایی و آمریکایی یا حتی امارات که تفاوت هزینه‌ای چندانی با ترکیه ندارد، به این کشور پناه برده و زندگی جدید خود را در این کشور آغاز می‌کنند، خود محل گمانه‌زنی‌های فراوانی است. البته که در مورد «سحر قریشی» طبق گفته «محمدحسین فرحبخش»؛ تهیه‌کننده کهنه‌کار سینمای ایران، وی حدود ۳ ماه پیش به قصد ازدواج از کشور خارج شده و احتمالاً مهاجرتی در کار نبوده و وی به ایران باز خواهد گشت.

اما حداقل قضیه این است که قریشی تا به اینجای کار، در همان مسیری قدم گذاشته که سلبریتی‌های دیگر برداشته بودند و از این‌جا به بعد است که نشان می‌دهد وی تا چه اندازه، با نیت آن سلبریتی‌ها، از کشور خارج شده و در ترکیه سکنی گزیده است.

آنچه بهره‌برداری مافیای شرط‌بندی و قمار از این سلبریتی‌ها به حساب می‌آید، آن است که سرشاخه‌های این سایت‌ها، به قربانیان خود اطمینان می‌دهند که هیچ کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه نیست و فلان سلبریتی، مدیریت این سایت را برعهده دارد. به همین منظور و برای جلب اعتماد بیشتر، قربانیان به کلابی دعوت می‌شوند که در همان ابتدا، هرگونه وسایل ارتباط جمعی نظیر موبایل، بلوتوث و… از آنها گرفته شده و آنها رودررو با سلبریتی خود مواجه شده و دیگر مطمیٔن می‌شوند که دلیل اینکه سلبریتی مذکور در ترکیه چنین سایتی راه‌اندازی کرده، دور زدن قوانین ایران و ممنوع بودن این‌گونه فعالیت‌ها در ایران است./فرهیختگان


و اما واکنش مریم ابراهیم‌وند به رابطه سحر قریشی با امیرتتلو

مریم ابراهیم‌وند بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده از دوستان سحرقریشی است. وی تجربه همکاری با سحر قریشی را در فیلم ما همه تنهاییم به‌عنوان (تهیه کننده) دارد و فیلم پانسیون دختران به عنوان (تهیه‌کننده و کارگردان) را دارد.

hashiyeh_max_1645469399

خیلی از هواداران تتلو بر این باوراند که سحر قریشی و امیر تتلو عاشق هم شده اند و قصد ازدواج دارند اما واقعا چنین موضوعی قابل باور است؟!

سحر قریشی از هنرمندانی بود که خودش با زبان خود گفته بود علاقه زیادی به حواشی دارد و اصلا کارهایی را انجام میدهد تا جنجالی شود و در فضای مجازی مورد بحث قرار گیرد!

سحر قریشی حالا دستان خود را همانند تتلو تتو کرده و ظاهرا در یوتیوب هم با سرعتی بالا در حال سابسکرایب است و از این سرویس هم دلاری قرار است درآمد داشته باشد. شاید جالب باشه که بدانید در حال حاضر ویدیو هایی که سحر قریشی منتشر کرده بیشتر از ویدیو های خود تتلو دیده شده و ویو خورده. سحر قریشی خود به تنهایی چهره ای بسیار جنجالی در سینمای ایران بود که حالا در کنار چهره ای بسیار پر حشایه تر یعنی امیر تتلو قرار گرفته و بیش از جریان مهراد جم و دنیا جهانبخت واکنش از سوی کاربران داشت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها