|

لباس نقره ای رو با چه "آرایش و جواهری" سِت کنیم؛ اینجوری خوشگل ترینِ خودت شو!

لباس نقره ای یک انتخاب خیلی جذاب و البته پرریسک برای خانوم ها باشد با ما همراه باشید تا ترفندهای ست کردن با لباس نقراه ای را به شما بگوییم

لینک کوتاه کپی شد

ست کردن آرایش با لباس همیشه یکی از دغدغه های جذاب خوش پوشان و کسانی است که می خواهند در مجالس بدرخشند. در واقع خانم‌ هایی که به دنبال لباس نقره ای هستند باید بگیم هم کارشون خیلی جسورانه است و هم اینکه خیلی ظریف‌بین هستند. 

به گزارش «شایانیوز» لباس نقره ای همیشه یک انتخاب جذاب برای مهمانی ها و مجالس خانوم هاست. حتی کسانی که می خواهند عروس شوند هم یکی از رنگ هایی که می تواند پایه ثابت مراسمشان باشد همین نقره ای است.

20200123-1442031

لباس نقره ای با چه رنگ آرایشی ست می شود؟

همان طور که گفتیم رنگ نقره ای از دسته رنگ های بسیار جذاب و گیرا بوده که در کنار یک آرایش حرفه ای می تواند ظاهری بسیار چشمگیر و جذاب برای شما ایجاد کند. سعی کنید زمانیکه لباس نقره ای بر تن کرده اید از رنگ های سرد در آرایش خود استفاده کنید. استفاده از خط چشم های ضخیم با سایه های اسموکی و هاله هایی از رنگ نقره ای در سایه ظاهری بسیار زیبا برای شما ایجاد خواهد کرد. بهترین رنگ رژگونه در کنار این لباس برای افرادیکه دارای رنگ پوست روشن هستند رنگ های صورتی روشن است و برای کسانیکه پوست گرم و تیره ای دارند بهترین رنگ هلویی می باشد.

5c26807163ad8-768x432

با لباس نقره ای چه رنگ رژ لبی ست کنیم؟

در کنار لباسی به رنگ نقره ای رژ لب های مات زرشکی، صورتی و یا بنفش بسیار خود نمایی خواهد کرد. اگر تمایل دارید تا در کنار لباس زیبایتان چشم ها خودنمایی بیشتری داشته باشند می توانید از رژلب های مات با رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید.

silver-makeup-5

چند نکته مهم آرایشی، مخصوص لباس مجلسی نقره ای

- از رنگ های گرم برای آرایش خود استفاده نکنید.

- رژ گونه طبیعی را برای رنگ دادن به گونه های خود استفاده کنید.

- کرم پودر یا فونداسیون باید هماهنگ با رنگ پوست شما باشد.

- اگر پوست روشن دارید از رژ گونه صورتی و اگر دارای پوست نه خیلی روشن و نه خیلی تیره هستید از رژ گونه هلویی استفاده کنید.

- برای آرایش چشمهایتان رنگ های تیره را انتخاب نمایید و از انتخاب نقره ای و خاکستری روشن برای آرایش چشم ها اجتناب نمایید.

- برای آرایش لبها از رژ لب قرمز با رنگمایه بنفش یا صورتی استفاه نمایید و رژ لب قرمز ودرخشان بکار نبرید.

- از خط چشم نقره ای و رژ لب با رنگ های طبیعی و خنثی استفاده کنید.

- به طور قابل توجهی از ریمل و خط چشم استفاده کنید.

-اگر لباس شما باز است باید رنگ پوست گردن ، سینه و بازو ها با کرم پودر مناسب هماهنگ شده باشند.

- قبل از پوشیدن لباس شب خود از کرم پودر و یا انواع مواد آرایشی استفاده کنید تا لباس شما لک نشود ، زیرا لباس شب به رنگ نقره-ای خیلی سریع لک می شود.

در مورد یقه لباس شب خود قبل از شینیون موهایتان با آرایشگر صحبت نمایید تا او با توجه به فرم صورت و ارتفاع گردن شما مدل موی زیبایی را برای شما انتخاب و اجرا کند.

image-4780

برای لباس نقره ای از چه جور جواهراتی استقاده کنیم؟

ست کردن لباس نقره ای با زیورآلات و جواهرات کار هنرمندانه‌ای هست. باید کلی تجربه داشته باشی تا بتونی همچین کاری بکنی. هر اشتباه کوچکی در ست کردن این نوع لباس با زیورآلات واقعا فاجعه‌بار هست!! فقط یادتون باشه که قرار هست لباس نقره ای در مرکز توجه باشه و زیورآلات جانبی، فقط تکمیل‌کننده استایل شما هستند.

برای اینکه تنوع بصری به استایلتون بدید، می‌تونید از زیورآلات نقره و طلا به صورت همزمان استفاده کنید. وقتی شما لباس نقره ای به تن دارید، این دو رنگی نوعی تنوع رو در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنه. یعنی برای چند ثانیه تمرکز چشم بیننده رو از سمت رنگ نقره ای به سمت طلایی می‌بره.

Scarlett-Johansson-Silver-Dress-Avengers-Endgame-Premiere

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها