|

"بهاره رهنما" با یه تیر دو نشون زد هم پول و هم زیبایی؛ تشکیلات لاکچری و دیده نشده!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما هر بار ناجور تر از قبل با ظاهری نه چندان جالب تصاویر خود را منتشر می کند و اینبار هم تبلیغ سالنی خفن برای اکستنشن مژه انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد
4

بهاره رهنما چهره پر حاشیه و بسیار فعال در زمینه های فضای مجازی و تبلیغات می باشد. خانم بازیگر دیگر از عرصه شغل قبلی اش یعنی هنرپیشگی فرسنگ ها فاصله گرفته و حالا دیگر او را تنها در سالن های آرایشی و مزون و این دسته موارد میبینید که البته پول خوبی هم از این طریق درآورد و قید محبوبیت را زد!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما بعد از اینکه از همسر دومش یعنی امیرخسرو عباسی نیز دور شد و دیگر خانم بازیگر را با همسرش ندیدیم، هشتگی به نام «زنان مستقل شاد» به راه انداخت در ان زمینه فعالیت کرد. البته چگونه فعالیتی؟ اینجوری که میره و کار و شغل خانم هارو معرفی و تبلیغ میکنه با نام نان مستقل شاد! و این کاری است که خیلی از بلاگر ها هم انجام میدن و اسمی هم روش نمیزارن!

بهاره رهنما با این ترفند، خودشو و تبلیغات عظیمی که انجام میده رو پشت چنین هشتگی مخفی کرد تا بتونه به راحتی تبلیغ مشاغل پردرآمد رو انجام بده و هزینه خوبی هم در قبالش دریافت کنه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

البته که تبلیغات خانم بازیگر تنها به مواردی که گفتیم ختم نمی شود و همانطور که پیشتر توضیح دادیم بهاره رهنما در هر موضوعی ردپایی دارد و به آن ورود کرده حتی اگر دانشش را نداشته باشد.

وی به تازگی نیز تبلیغات کنسرت امید حاجیلی خواننده معروف را نیز انجام داد که خب این کار هم پول خیلی خوبی برای بهاره رهنما شد و هم تبلیغی خوب برای آقای خواننده.

اما این وسط حاجی جان کجاست؟ حاجی به تنهایی به کنسرت رضا بهرام رفته و همراه با سپهر حیدری و رضا بهرام عکس گرفته است!!! ظاهرا این زن و شوهر هر کدان در فضایی دیگر سِیر می کنند!

274558215_276424451295832_9083264650582899947_n

بهاره رهنما تو چند ماه زیر و رو شد!!!

اما از این ها که بگذریم بهاره رهنما در ظاهر و چهره اش هم تغییرات عجیبی داشت که احتمالا به دلیل شغل جدیدش خانم بازیگر به این ظاهر رسیده. البته که قطعا خود رهنما هم این راه را دوست داشته وگرنه کسی به زور که زیر تیغ عمل جراحی نفرسادتش!!

بهاره رهنمای 48 ساله حالا تصاویری از خود منتشر می کند که همچون دختران 18 ساله است و با دستانی پر تتو و چهره ای پلنگ طور و پوششی نه چندان جالب می باشد. سلیقه هر شخص به خودش مربوط است اما این نظراتی است که کاربران درباره بهاره رهنما به عنوان یک فالوور برای سلبریتی میدهند.

b.rahnama_2782374327444788542_30916040

b.rahnama_2782387898845105642_30916040

بهاره رهنما از اونجایی که خب رویه زندگی اش به کلی عوض شد حالا فیلم و عکس های زیادی در رابطه با مدیتیشن و کائنات و از این موارد می گذارد. بهاره رهنما با انتشار تصویر پر زرق و برق و صورتی اش نوشت:

برای اینکه بتوانی رازهای هستی را بشنوی، ببینی و لمس کنی، و برای اینکه بتوانی راهنمایی‌ و یاری قدیسین و اساتید را دریافت کنی باید خودت را آماده‌ی پذیرش کنی؛ پذیرشی عمیق

با مدیتیشن این پذیرش بر تو رخ می‌دهد. و راه دیگری وجود ندارد. فقط با سکوت می‌توانی چیزی که از ماوراء می‌آید را بشنوی.

همواره یک چیز را به یاد داشته باش که باید بیشتر و بیشتر ساکت شوی و بیشتر و بیشتر در درونت مرکزیت بگیری. هر وقت زمان داشتی چشمانت را ببند و به درون برو. وقتی کاری وجود ندارد خودت را بیهوده مشغول نکن.

مردم را می‌بینم که بیهوده مشغول‌اند. آنها کاری برای انجام دادن ندارند ولی نمی‌توانند خالی بمانند‌.

مراقبه‌گون بودن یعنی آموختن چگونه تهی ماندن، چگونه بیکار ماندن.

حواس بیرونی‌ات را ببند و به درون برو. هر وقت زمان داشتی این کار را انجام بده و به زودی به سادگیِ بیرون رفتن از خانه‌ات یا آمدن به خانه‌ات خواهد شد. وقتی در بیرون به تو نیاز است به بیرون می‌آیی، وقتی در بیرون به تو نیاز نیست به درون می‌روی.

و وقتی توانایی این حرکت ساده را پیدا کردی، آزاد می‌شوی، زیرا وقتی در مرکز درون هستی، دنیا نمی‌تواند تو را لمس کند.

اُشو

b.rahnama_1645778520

کادو ولنتاین بهاره رهنما که کلی باهاش عکس گرفت!

بهاره رهنما همانطور که گفتیم از هیچ حرکتی برای حاشیه سازی و تو چشم بودن دریغ نمیکند. وی برای روز عشق یا همان ولنتاین نیز ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال نشان دادن دسته گلی بزرگ بود و خانم بازیگر هم ژست هایی نه چندان جالب داشت چرا که شاید برخی موارد در کشور های اروپایی عادی باشد که خب برمیگرده به فرهنگ هر جامعه و در فرهنگ ما این گونه حاشیه سازی و قر و قمیش برای یک هنرمند جلوه جذابی ندارد. در ادامه ویدیوی منتشر شده از بهاره هننما را مشاهده می کنید.

بهاره 48 ساله یا 18 ساله؟!

اما بهاره خانم همونجور که گفتیم از راه تبلیغات و معرفی موارد مختلف از هر چیزی که فکرشو کنید شروع کرد و الان که هم مالی و هم اعتباری به چیزی می خواسته رسیده کمی تو انتخاباش محتاط تر شده و بیشتر به قول خودش کارافرینان و مطب های پزشکی برای جراحی های زیبایی و سالن های ارایشی و شیرینی و مزون و خلاصه اون چیزایی که مربوط به خانوماست رو معرفی میکنه.

اما خب خانم بازیگر از اونجایی که کلاس کاریش بالا رفته تیپ ظاهریش هم آرتیستی و با کلاس تر شده! وقتی جایی برای معرفی دعوت میشه حسابی تحویلش میگیرن و خانم خانما هم هر بار با یه استایل دخترونه میره! در ادامه نمونه ای از تبلیغات رو مشاهده می کنید که برای معرفی زیورآلات در تجریش رفته است و موهای که صورتی شده و تیپی که با بهاره پنج سال پیش زمین تا اسمون فرق کرده.

همانطور که میدانید بهاره رهنما تنها یک دختر دارد به نام پریا قاسم خانی که مدتی در خارج از کشور بود و حتی خوانندگی نیز کرده بود اما حالا به ایران بازگشته و ظاهرا قصد دارد تا در کار مدلینگ فعالیت کند اما از نوع عجیبش، همانند مامان خانم!

pariaghasemkhani_1643381564_1

pariaghasemkhani_1643381564_2

ویدیویی از خوانندگی پریا قاسم خانی 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها