|

گریم شیک و باوقار "نیوشا ضیغمی" توسط خانوم چشم رنگی؛ کپشن عجیب نیوشا واسه دخترش!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی با انتشار پستی در اینستاگرام از پدر مرحومش گفت و آرزویی که متاسفانه برآورده نشد!

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی از جمله بازیگران کم حاشیه و البته کم کار سینما و تلویزیون است. خانوم ضیغمی در سالیان اخیر بیشتر وقت خود را به همسر و فرزندانش اختصاص داده و به ندرت به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت.

به گزارش «شایانیوز» نیوشا به تازگی گویا محیایی حضور در یک پروژه سینمایی می شود. او تصویری در کنار گریمور کار جدیدش منتشر کرد و نوشت: با یک عدد گریمور خوشگل سر کار

ac-image-Cj1645859136Cj

نیوشا و دلتنگی برای پدر مرحومش

نیوشا آخر هفته در سالروز مرگ پدرش به همراه دخترش لنا بر سر مزارش حاضر شد. خانوم ضیغمی 5 سال پیش پدرش را از دست داد. پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت. گویا این نخستین باری بود که نیوشا دخترش را بر سر مزار پدر بزرگش می برد پدربزرگی که آرزو داشت زنده بماند تا نوه اش را در آغوش بگیرد.

نیوشا تا همین چند وقت اخیر خیلی عکس و ویدیویی از دخترش منتشر نمی کرد موضوعی که باعث کنجکاوی فالوورهایش هم شده بود. کار تا جایی پیش رفت که برخی از کاربران می گفتند لنا کوچولو چون شبیه به قبل عمل مادرش شده احتمالا چهره زیبایی ندارد برای همین عکسی از او نمی گذارد، اما این نظرات در او اشتباه است. نیوشا ضیغمی پس از مدت ها عکسی مادر و دختری و جالب منتشر کرد که در حال چلوندن لنا می باشد.

newshazeighami_1638644683 (1)

فعالیت های تبلیغاتی نیوشا خانوم ضیغمی

نیوشا خانم همسری پولدار دارد اما از آنجایی که آدم اکتیو و پرکاری است گویا نمی تواند آرام بگیرد در برخی موارد پا گذاشته که باعث حاشیه سازی برای او نیز شده. وی همانند رهنما استوری های زیادی در اینستاگرامش منتشر نمی کند اما در عوض راه به راه در مزون های لباس برای پرو و تبلیغ دیده می شود.

از آن طرف در تبلیغ نوشابه نقش بازی میکند و ریز و سوسکی هم در پیجش برخی موارد را میگذارد تا کاربران خسته نشوند. وی به تازگی معرفی یک پیج را انجام داده که تصویر شخص را بر روی شکلات ها و بسته بندی هایشان میزنند. این تبلیغ از نظر بسیاری از کاربران لوس و دور از انتظار بوده اما برای خانم بازیگر با دریافت مبلغی بالا انجام شده است!

نیوشا سلطان آرایش و عمل زیبایی!

نیوشا ضیغمی چهره نچرالی ندارد و اگر وارد جزئیات پروتز لبش نشویم، تنها دو الی سه بار بینی خود را عمل زیبایی کرده است. او علاقه زیادی به آرایش دارد و اغلب تصاویرش با میکاپ سنگین است. البته این عمل های زیبایی برای خانوم بازیگر بدون حاشیه هم نبود و حتی با شیلا خداداد هم سر این موضوع بحثش گرفت!

ماجرا از این قرار بود که گفته می شود خانم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

YmYyYQU1tfLO

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها