|

تلاش "سحر قریشی" برای شبیه تتلو شدن؛ بادمجون کبابی خانوم تو حیاط خونه تتلو!

sahar ghoreyshi shayanews

چند وقتیه که سحر قریشی به گفته خودشون همسر تتلو شده و حالا فیلم و عکس هایی ازش در حال انتشاره که نشون میده خانم بازیگر داره کپ تتلو میشه!

لینک کوتاه کپی شد
10

سحر قریشی بعد از اینکه به ترکیه رفت حالا برخلاف تصور حواشی خاصی ندارد اما زمانی که نشونه ها میگفت سحر و تتلو با هم در ارتباط هستند جنجال ها به پا شد و وقتی سحر به طور علنی ویدیویی از خود در ویلای تتلو گذاشت مثل بمب ترکید!

به گزارش«شایانیوز» اما همانند تمام اتفاقاتی که بعد از مدتی عادی میشن این موضوع هم با وجود اینکه خیلی سر و صدا کرد و همه را متعجب ساخت اما حالا ظاهرا دیگر روال شده و کسی از این بابت تعجبی ندارد. البته که فعالیت کم تتلو و سحر قریشی هم بی تاثیر نیست. خانم و آقای سلبریتی زیاد با هم جلوی دوربین فضای مجازی نمیان تا موج حواشی زیاد نشود اما خب هر سرنخ ریزی از آن ها به سرعت در اینستا وایرال شده و نظرات مختلفی روانه میشود.

بعد از ویدیویی که از لاک زدن سحر قریشی برای تتل خان منتشر شد و خیلی ها خانم بازیگر رو خار و خفیف دانستند حالا تصویری منتشر شده سحر قریشی در حال تتو کردن گردن خودش می باشد که خب این موارد نشون میده حالا حالا ها قرار نیست سحر قریشی به ایران برگرده و میخواد تماما شبیه به تتلو بشه. ناگفته نمتاند در اولین ویدیویی که از سحر قریشی در ویلای تتلو منتشر شد دستان او هم پر از تتو شده بود و سحر در یوتیوب خود نیز اسمش را سحرلیتی گذاشته مثل تتلیتی!!!

tataloosportorginnal_2782096051782374547_34663591249

تتلو گیاهخوار سحر هم بادمجون خوار!!!

اما وقتی در حال خوندن این خبر هستید و تتلو رو میشناسید احتمالا خبر دارید که تتل خان گیاهخوار هستن و مدت هاست که به گفته خودش و فیلم و عکس هایی که نشون میده گوشت حیوانات رو نمیخوره!

البته که این روند خیلی هم خوبه اما تتلو بر این عقیدس که وقتی حیوانی رو برای خوردن خودش بکشه انرژی منفی و نفرین اون حیوان از رطیق طبیعت و کائنات به زندگیش برمیگرده و از اونجایی که تتلو خیلی به انرژی معتقده مدتی میشه که گیاهخوار شده.

اما نکته ای که وجود داره سحر خانوم هم در ویلای آقای رپر در حال کباب کردنه بادمجونه و ظاهرا تتلو کاملا همسرشو داره شبیه به خودش میکنه! اون از تتو هایی که تماما داره روی بدنش میزنه و این هم از گیاهخواری!

یوسف تیموری خنده خنده حرفاشو درباره سحر زد!

از تتلو که هیچ چیزی بعید نیست اما خیلی ها سحر قریشی را تا این حد بی کَله نمیدانستند و با این حرکت فهمیدند ظاهرا خانم بازیگر ریسک پذیر تر از این حرفاست و به خاطر هیجانات و حاشیه سازی حاضر به انجام هرکاری هست!

اما خب همکاران سحر قریشی به خصوص اون هایی که باهاش همبازی بودند مثل یوسف تیموری انگاری میخوان که حرف دلشونو بزنن و خانم خانما رو مسخره کنند اما خب جلوی دوربین آبرو داری میکنن و با شوخی و خنه حرفشونو میزنن. در ادامه ویدیویی از حرف های یوسف تیموری را مشاهده می کنید.

سحر و تتلو عاشق و شیفته هم؟!

خیلی از هواداران تتلو بر این باوراند که سحر قریشی و امیر تتلو عاشق هم شده اند و قصد ازدواج دارند اما واقعا چنین موضوعی قابل باور است؟!

سحر قریشی از هنرمندانی بود که خودش با زبان خود گفته بود علاقه زیادی به حواشی دارد و اصلا کارهایی را انجام میدهد تا جنجالی شود و در فضای مجازی مورد بحث قرار گیرد!

سحر قریشی حالا دستان خود را همانند تتلو تتو کرده و ظاهرا در یوتیوب هم با سرعتی بالا در حال سابسکرایب است و از این سرویس هم دلاری قرار است درآمد داشته باشد. شاید جالب باشه که بدانید در حال حاضر ویدیو هایی که سحر قریشی منتشر کرده بیشتر از ویدیو های خود تتلو دیده شده و ویو خورده. سحر قریشی خود به تنهایی چهره ای بسیار جنجالی در سینمای ایران بود که حالا در کنار چهره ای بسیار پر حاشیه تر یعنی امیر تتلو قرار گرفته و بیش از جریان مهراد جم و دنیا جهانبخت واکنش از سوی کاربران داشت.

Untitled (1)

shabnam.f.1997_1644753857829

و اما واکنش جالب تتلو بعد از دیدن حواشی اش با سحر قریشی!

تتلو در کانال تلگرامی نوشت: یه صحبتا و تیترایی میبینم که هِی نوشتین وضیعت کاری خانم قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جُرمه؟ اگرم فکر می‌کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت‌هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس‌ها و فاصله‌ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه!"

میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منو انتخاب کردن! نخیر علاقه ما به هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی! به همین منظور من سعی میکنم با اینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به درد ویدئوهای من میخورن، اما تو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون تو ایران پیش نیاد! پس بیخود مسائل رو با هم قاطی نکنید و با ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها