|

مهناز افشار با صورت زخمی تو اینستا؛ خانوم فرمون زندگیش رو سپرد به لیانا!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار این روزها در آلمان یا در اینستاگرام است یا اوقات و تایم خود را با دخترش لینا می گذراند و انگار کلاً قید بازیگری را هم زده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است به اروپا مهاجرت کرده و ساکن آلمان شده این روزها بیشتر وقت خود را با دخترش می گذراند.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار ابتدا گفته بود که اقامتش در اروپا کوتاه مدت خواهد بود و به زودی به ایران برمی گردد و دوباره کار بازیگری را از سر می گیرد. موضوعی که تا کنون و با گذشت حدود 3 سال هنوز محقق نشده و باتوجه به شرایط یکی دو ماه اخیر و اتفاقاتی که برای مهناز خانوم رخ داد دیگر برگشتش به ایران بسیار بعید و دور از ذهن شده است.

در این مدت مهناز افشار گویا با همسر سابقش یاسین خان رامین در ارتباط بوده و اصلاً انگار با حمایت های یاسین راهی آلمان شد. مهناز در اینستاگرام هم هر از گاهی از همسر سابقش می نویسد و همیشه از او به خوبی و با احترام یاد می کند.

وقتی مهناز فرمون زندگی رو می سپره به دخترش!

مهناز افشار طبق گفته خودش به خاطر دخترش لیانا از ایران رفت و مهاجرت کرد حالا هم خانم بازیگر گویا تمام زندگی خود را فدای دخترش کرده. مهناز به تازگی پستی منتشر کرد و نوشت: از یکجایی به بعد باید فرمون خودت و زندگی را بسپاری به بچه‌ها و اونا میشن راهنما و ما دنبال کننده 

ezgif.com-gif-maker (1)

ماجرای زخم روی بینی و گردن مهناز افشار چیست؟

از این ها که بگذریم مهناز در اروپا کلاً تغییر قیافه داده. خانوم در یکی دو ماه اخیر حجاب را کنار گذاشته و مدتی تو مُد رنگ کردن موهایش بود و هر چند روز یکبار رنگ موهای خود را عوض می کرد. مهناز خانوم موهایش را جیغ رنگ می کرد و به نظر قصد دارد با این کار به کلی تغییر کند.

مورد دیگری که در عکس ها و تصاویر مهناز افشار چند باری دیده شده زخم های روی سر و صورت و گردن خانم بازیگر است.

در استوری که به تازگی مهناز منتشر کرده بینی او زخم است.

5

این اولین بار نیست که صورت مهناز افشار زخم شده او چندی پیش هم تصویری منتشر کرده بود که در آن گردن کبود خانم بازیگر حسابی تو چشم بود و جلب توجه می کرد. در واقع انگار خانم بازیگر از وقتی از ایران رفته دیگر خیلی در قید بند ظاهرش نیست و از انتشار عکس های عادی و معمولی اش اِبایی ندارد.

mahnaz_afshar_1641581183

دلتنگی مهناز افشار برای همسر سابقش وقتی که به ایران برمی‌گردد!

زندگی مهناز افشار و یاسین رامین بعد از طلاق و جدایی هم حاشیه دارد. این زوج که از ابتدای ازدواج خبرساز بودند حالا با گذشت چندین سال از طلاق و جدایی گویا همچنان به هم علاقه مندند. چندی پیش تصویر از مهناز افشار در کنار یاسین رامین در خیابان های برلین منتشر شده بود که بازتاب زیادی داشت و حالا هم که گویا یاسین به ایران برگشته مهناز در لحظه خداحافظی از دلتنگ اش برای همسر سابق و ایران نوشت.

مهناز+افشار

درآمد مهناز خانوم تو فرنگ از چیه؟

موضوع دیگری که در خصوص مهناز افشار و زندگی ش تو آلمان مطرح است منبع درآمد ایشان است. مهناز در اینستاگرام 15 میلیون فالوور دارد و از این حیث حداقل تو ایران رکوردار است. البته خانوم افشار از این پیج میلیونی ش هیچ وقت برای تبلیغ استفاده نکرده و همیشه سعی کرده تا اینستاگرام راه ارتباطش با طرفداران و دوستدارانش باشه. این موضوع علی الخصوص در یکی دو سال اخیر که مهناز در ایران نیست بیش از پیش نمود پیدا کرد. 

اما حالا سوال اینجاست که مهناز چگونه در آلمان زندگی ش رو می چرخونه؟

همان طور که در شروع گفتیم مهناز در ایران جزو سوپراستارهای سینما و به نوعی جزو گران ترین ها بود و وقتی بهاره رهنما با پول و درآمد بازیگری تونسته برای خودش زندگی جمع کنه این مورد قطعا در خصوص مهناز هم صدق می کنه و ایشان با پس انداز دوران درآمد بازیگری شون قطعاً در هر کجای دنیا که بخواهند می توانند در رفاه و آسایش زندگی کنند. علاوه بر این باید اشاره کنیم که مهناز در ابتدای مهاجرت به اروپا با شبکه mbc persia همکاری داشت و برای پرشین گات تلنت پول خوبی به جیب زد.

از همه این ها که گفتیم نباید یاسین خان رامین را هم از یاد ببریم. خانواده رامین در آلمان جایگاه خوبی دارند و اصلاً مهناز آلمان را هم به خاطر موقعیت خانواده همسرش انتخاب کرد و حالا هم که یاسین تبرئه شده و آن طور که شواهد برمیاید رابطه اش هم با مهناز خیلی شکراب نیست احتمالا او هم در صورت نیاز مهناز و دخترش را از لحاظ مالی ساپورت خواهد کرد.

mahnaz_afshar_1639843969

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها