|

"ترانه علیدوستی" استایل خفن دیروزش کجا و کت شلوار مردانه امروزش کجااا؛ فالوورا ترورش کردن!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی که این روزها بسیار درخشیده و برای اکران فیلم جدیدش در کالیفرنیا حضور دارد صحبت هایش درباره نقشش با انتقادات کاربران همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ترانه علیدوستی بازیگر معروف و بااستعداد ایرانی می باشد که از همان ابتدا با بازی در سینما وارد این حرفه شد و واقعیت را هم که بخواهیم بیان کنیم با ایفای نقش در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" بسیار درخشید و شکوفا شد.

به گزارش«شایانیوز» ترانه علیدوستی هم در فیلم و هم در سریال شبکه خانگی کاراکتر های مختلفی را بازی کرده اما این بار در فیلمی به نام " اورکا" نقش دختری را بازی کرده که شناگره و نمیتونه در مسابقات شرکت کنه و به گفته ترانه علیدوستی براساس واقعیت نیز ساخته شده. 

اما خانم بازیگر که به تازگی برای سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم سانتا باربارا همراه با خانم سحر مصیبی که کارگردان این فیلم هستند برای اکران فیلم اورکا به خارج از کشور رفتند که خب تصاویر ترانه علیدوستی و تیپی که داشت ابتدا بسیار مورد پسند کاربران قرار گرفت اما امروز وی با خبرنگار خارجی مصاحبه ای داشت که صحبت های او با حجم زیادی از نظرات مردم همراه شد. برخی با ترانه علیدوستی هم نظر بودند و برخی دیگر نیز صحبت های او را بردن آبروی ایران دانستند که در ادامه مشاهده میکنید. ناگفته نماند عده ای هم از انگلیسی صحبت کردن خانم بازیگر ظاهرا ذوق زده شدند که برخی دیگر هم آن ها را مورد تمسخر قرار دادند که حرف زدن یک بازیگر در این جایگاه به زبان انگلیسی مورد خاصی نیست که ذوق زدگی داشته باشد!

275232757_474071597702613_7448029460484791235_n

اما ترانه علیدوستی از دسته بازیگرانی است که در کل در مراسمات سینمایی خارجی برای استایل و تیپش روند جذاب تری را نسبت به مراسمات داخلی داشته و چشمگیر تر بوده. وی روز گذشته که با کت شلواری شیک و اندازه حضور پیدا کرد اینبار با کت شلواری بزرگ تر از قد و هیکل خود دیده شد. 

275166110_5025322644173410_1713430993553865232_n (1)

و اما نگاهی ریز تر به استایل ترانه علیدوستی

پیراهن‌های زیبای این هنرمند در جشنواره کن رو حتما یادتونه! اما روز گذشته ترانه علیدوستی نیز سراغ پالت رنگی مشکی رفته، رنگی که به کرات در جشنواره‌ها ازش استفاده میکنه.

کت کراپ یقه آرشال تک دکمه به همراه شلوار راسته فاق بلند که مدل و رنگ‌بندیش باعث کشیده‌تر نشون دادن اندام شده و پارچه کت جزییاتی از پَر و پارچه‌های ریش‌ریش‌دار رو تداعی میکنه که جزو ترندهای پرطرفدار امسال بوده و در کالکشن بسیاری از برندها دیده شده.

تاپی که زیر کت پوشیدن در دو صورت می‌تونست حذف بشه:

۱)اگر یقه لباس کمی بسته‌تر بود

۲)اگر قد کت کمی بلندتر بود که زیباییش رو زیر سوال میبرد!

تمرکز این اوت‌فیت روی کفش زیبای طرح طاووس هست که طراحیش توسط mehrnooshshahhoseini انجام شده. میکاپ‌های ترانه علیدوستی همیشه کلاسیکه و این بار به نظر میرسه نسبت به دفعات قبل رنگ و لعاب بیشتری داشته و با توجه به پالت رنگی محدود استایل، انتخاب درستی بود.

tarahanelebas_1646574038_5

tarahanelebas_1646574038_6

خلاصه داستان اورکا

فیلم "اورکا" روایت گر دختری سخت جو است. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده اما در خلاصه داستان فیلم این دیالوگ آمده است: "تو اورکایی دختر… چون اونقدر می جنگی تا به اون چیزی که می خوای می رسی!”

مصیبی پیش از این، با ساخت مستند صفر تا سکو درباره زندگی پر فراز و نشیب خواهران منصوریان در میان مخاطبان سینما شناخته شده بود حالا اولین تجربه بلند سینمایی خود را ساخته است.

ترانه علیدوستی( فمینیسم) فعال حقوق زنان

این بازیگر پرستاره در زمینه اقدامات بشردوستانه فعالیت دارد و یکی از طرفداران حقوق زنان است. او در سال‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته و عمده پست‌ها و توییت‌هایش هم در حوزه‌های زنان، مسائل اجتماعی و سیاسی بوده است. 

خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی که لو رفت

اما از موارد حاشیه سازی که خانم بازیگر برایش در همین مورد پیش آمد تتو روی دستش بود که نماد فمینیسم بود. روزنامه امریکایی "نیویورک تایمز" با انتشار گزارشی اشاره می کند عکسی از بازیگر زن ایرانی "ترانه علیدوستی" در کنفرانسی خبری  شده است و بازتاب های مختلفی داشته است.

این روزنامه امریکایی با اشاره به خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی نوشته است:

“این نماد قدرت زنان است. بازیگر محبوب ایرانی که اخیرا در جشنواره کن شرکت کرده بود خالکوبی فمینیستی روی دستش جنجال آفرین شده است. او روز دوشنبه در کنفرانس خبری به همراه عوامل فیلم “فروشنده” که اخیرا در کن برنده جایزه شد شرکت کرده بود.

tarane-alidosti-vaghtesobh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها