|

حرکت عجیب "مهدی هاشمی" با نوشیدنی ممنوعه روس؛ اعتراض بود یا حاشیه سازی!

mehdi hashemi shayanews

مهدی هاشمی همانند حمید فرخ نژاد در پی اعتراض به حمله روسیه به اکراین ویدویی از خود منتشر کرد که بیشتر از اعتراض شبیه به یک حاشیه سازی بود!

لینک کوتاه کپی شد
1

مهدی هاشمی بازیگر معروف و قدیمی ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون بوده و هست و بیشتر هم در کار طنز و کاراکتر های این چنین دیده شده است. مهدی هاشمی با توجه اینکه یک مرد بازیگر هستش و آقایون تقریبا جنجال خاصی ندارند اما آقای هاشمی چندان بی حاشیه هم نیست!

به گزارش«شایانیوز» مهدی هاشمی اول با زن دومش که همه جا خبرش مثل بمب ترکید حاشیه ساز شده البته ابتدا با عنوان بازیگر دو زنه! اما بعد ها که همه واقعیت روشن شد هم باز چیزی از حواشی آقای بازیگر کم نشد و اینبار بدتر تو دید کاربران منفور شد. اما مهدی هاشمی به تازگی برای جنگ روسیه و اوکراین واکنشی جالب نشون داد که خیلی سریع و با نظرات مختلفی در اینستاگرام وایرال شد. 

مهدی هاشمی در این ویدیو شیشه ای را در دست دارد که به گفته خودش وودکا روسیه هستش و میگه بعضیا میگن مهدی هاشمی وودکا میخوره ولی من اصلا وودکا دوست ندارم مخصوصا برای روسیه! و پرتش میکنه!!!

و خب از اونجایی که میدونین کاربران همیشه در صحنه به سرعت ترور می کنند و واکنشاتی مختلف دارند. برخی هم که ظاهرا متخصص وودکا هستند و میگن این رنگ برای آبه نه وودکا!!! در ادامه هم نظرات رو مشاهده می کنید که خب راستم میگه!

888

اسکی مهدی هاشمی از حمید فرخ نزاد به سبک خودش

این حرکت مهدی هاشمی در نوع خودش اعتراضی به جنگ و حمله روسیه هستش که در حال حاضر خیلی ها را درگیر کرده اما خب اینکه آقای بازیگر از این ترفند استفاده کرده هم واقعا جنجال داره.

حمید فرخ نژاد نیز به تازگی با به اشتراک گذاشتن ویدئویی در اینستاگرامش، اعلام کرد در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، جایزه جشنواره مسکو را که به‌خاطر فیلم «طبل بزرگ زیر پای چپ» دریافت کرده است، پس می‌فرستد.

حمید فرخ نژاد گفت: من در اعتراض به حمله وحشیانه روسیه به اوکراین، جایزه و تندیس جشنواره مسکو را که به‌خاطر یک فیلم ضد جنگ به من اهدا شد، برمی‌گردانم. امیدوارم همه هنرمندان جهان، حمله ارتش روسیه به اوکراین را محکوم کنند.

195780733_813262182728828_8139304809655864499_n

اما حاشیه ازدواج مهدی حاشمی که گفتیم از چه قرار است؟ آقای بازیگر سال های سال با خانم گلاب آدینه از خانم های موفق سینما زندگی کرده و دختری به نام نورا هاشمی نیز دارند.

اما مهدی هاشمی به یکباره خبری درباره ازدواج دومش با خانم مهنوش صادقی از بازیگران شناخته شده که 26 سال ازش بزرگتر است منتشر شد. ابتدا همه او را به دو همسری متهم کردند اما بعد ها مشخص شد که مهنوش خانم همسر آقای بازیگر به طور مخفیانه بوده اما سر عصبانیت این قضیه رو به طور یهویی لو میده و رسانه ایش میکنه.

نورا هاشمی و مادرش که از موضوع باخبر بودند و برای اینکه آبرویی ریخته نشه حرفی نمیزدن، این موضوع رو حاشیه خطاب کردند اما مهدی هاشمی خود نیز آن را تایید کرد تا پرده از اسرارش برداشته شود و همه بدانند او دیگر رابطه ای با گلاب آدینه ندارد و حتی در طولی که هنوز هم زن و شوهر بودند کاری به کار هم نداشتند و تنها برای حفظ آبرویشان به خصوص نورا این قضیه رو به مردم نگفتند!

حالا هر کجا که تصاویر مهدی هاشمی با مهنوش صادقی دیده میشه 99 درصد از کاربران الفاظ رکیکی به آقای بازیگر میدن که خب شاید بشه گفت اشتباهه چرا که تا با کفش کسی راه نرفتی نباید دربارش نظر بدی و قضاوت کنی!

ناگفته نماند گلاب آدینه هنوز هم تصویر دونفره شان با مهدی هاشمی که جوان هستند رو روی پروفایل اینستاگرامش دارد و خب همین موضوع بار روانی داره تا کاربر به سمت خانم آدینه کشیده بشه و مهدی هاشمی رو شمر فرض کنه! 

گلاب آدینه حتی زمانی که هنوز این موضوع فاش نشده بود هم پیج اینستاگرامی برای مهدی هاشمی زده بود و خود نیز آن را اداره میکرد تا به کاربران بفهماند زندگی خوب و خوشی را دارند اما ....

Untitled (1)

mehdi-hashami-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها