|

"لیلا اوتادی" در خارج با شلوارِ واید باب میل فالوورا تیپ زد؛ لحن عجیب خانم برای درآمد!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر معروف و خوشگلی که این روزها خارج از کشور به سر میبرد و تصاویری دلبرانه هم از خود منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
5

لیلا اوتادی از چهره های جذاب و خوشگل سینما و تلویزیون محسوب میشه که البته چندان از این موضوع همانند خانم سحر قریشی استفاده نکرد و همواره سعی دارد تا حواشی ناجوری نداشته باشد و ندارد. این بازیگر زن هم در سینما و هم در سریال های تلویزیونی ببازی داشته است به خصوص در سریال "گاندو" که نقش پلیس را داشت و چادری بودنش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و زیبا تر شده بود.

به گزارش«شایانیوز» لیلا اوتادی اما این روزها تنها بازیگر صفحه اینستاگرامش است و فعالیت هنری ندارد اما به جایش تصاویر زیادی از خود در پیج منتشر می کند. لیلا اوتادی شخصیتی شیطون دارد و گاهی هم در پیجش شیطنت هایی از او دیده می شود که خب این موضوع بسته به اخلاق و سلیقه هر کس است. مثلا خانم لیلا حاتمی همیشه شخصیتی هنری و سینمایی هم دارند در پیجشون، اما خانم اوتادی ترجیحشان بر چیز دیگریست!

لیلا اوتادی در اینستاگرام بیش از 2 میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد که خیلی از آن ها فن پیج و هوادار خانم بازیگر نیز هستند. وی به تازگی دو عکس از خود استوری کرد که در خارج از کشور حضور دارد و با تیپ و ظاهری خوشگل اما خیلی قرتی و باز بود و البته بی روسری!

ناگفته نماند ظاهرا شلوار واید لی و کلاهی که سر خانم بازیگر بود خیلی به مذاق کاربران خوش آمد و باب میلشون بود!!!

275413833_161065479611887_4703387947981577164_n

275480885_119532060659421_5634707403055481048_n

درآمد خانم بازیگر تو اینستا!

اما این روز ها خانم های بازیگر بنا به هر دلیل که اصلی ترینش هم نبود پیشنهاد کاری در سینما هستش، از پیج های خود استفاده کرده و تبلیغات زیادی می کنند. این معرفی ها دیگه طوری شدن که انگاری صنعت تبلیغات رو خانم های بازیگر گرفتن. البته که در اینستاگرام حتی مردم عادی هم کلی کسب و کار راه انداختن و یا اینکه بلاگر و اینفلوئنسر شدن تا بتونن پیج رو بالا ببرن و تبلیغات انجام بدن و درآمد داشته باشن، حالا شما فکر کن معروف و محبوبم که باشی ده هیچ از بقیه جلوتری پس چرا استفاده نکنن؟!

این راه درامد مشکلی ندارد تا جایی که همانند خانم بهنوش بختیاری نشه که هررر جیزی رو برای پول قبول و معرفی می کنند چرا که این بازیگر زن مدتی پیش درست زمانی که واکسن نبود و شیوع ویروس کرونا وحشتناک شده بود تبلیغ داروی ضد کرونا رو کرده بودند که که اصلا با عقل جور در نمیومد و اینکار حتی ممکنه جون خیلیا رو هم به خطر بندازه!

272045710_3112802432333701_2905760090110310675_n

لیلا اوتادی ویدیویی از خود منتشر کرد که به صورت حضوری رفته بود و درباره کلینیک زیبایی صحبت می کرد. خانم بازیگر به گفته خودش در این کلینیک کار های زیبایی اش را انجام داده و از کار دکترش مطمئن می باشد. این ترفند در میان تمام تبلیغ کننده ها زیاد شده به طوری که حتی اگه خودشون ذره ای هم از اون محصول و یا خدمات استفاده نکرده باشن میگن استفاده کردیم و راضی بودیم تا اعتماد کاربر به خوبی جلب بشه. البته که روی سخن ما با خانم لیلا اوتادی نبود و کلی بود!!!

لیلا اوتاد در این ویدیو با آقای دکتر خیلی با ناز صحبت می کند که خب این موضوع هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

اونجایی که امکان نداره شما بازیگرِ خانوم باشی و ورزشکار نباشی، لیلا اوتادی نیز ورزش مورد علاقه اش بدنسازی است و حتی در این رشته مربی هم بوده.

لیلا خانم ورزش تنیس و اسب دوانی را هم خیلی دوست دارد و به طور حرفه ای آن ها را دنبال کرده است!

لیلا اوتادی سفر را تفریح مورد علاقه اش نام برده و دوست دارد به جاهای ناشناخته برود. وی به ماشین های شاسی بلند علاقه دارد و در حال حاضر نیز ماشینم شاسی می باشد.

لیلا اوتادی هفده ساله بود که سرودن شعر را آغاز کرد. اوتادی، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام‘”در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد.

این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می‌ باشد.

liela_otadi_11_1628229345

liela_otadi_fan_1625817479

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها