|

این رنگ رژ لب ها به مانتو های روشن و رنگی خیییلی میاد؛ بهار و عید وقتشه!

نزدیک به فصل بهار هستیم و رنگ های شاد و روشن انتخاب خانمها شده اما بهتره که موارد آرایشی رو هم به خوبی بتونیم باهاشون ست کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

خانوم ها با توجه به اینکه دانششون در مسائل پوستی و آرایشی و استایل و... بسیار بیشتر از قبل بالا رفته خب با دقت و ظرافت بیشتری هم عمل می کنند و واقعا هم نتیجه خوبی می گیرند، البته کسانی که به دنبال اصول هستند و تا جای ممکن از روی هوا انتخاب ندارند. این را هم بگوییم نه اینکه هر خانوم باید بشینه و ریز ریز همه آیتم هارو تحقیق کنه اما اگر نگاهی به پیج اینستاگرامی خانوم ها بزنید متوجه این میشوید که هر کدام حداقل چند پیج آموزشی و بلاگرهارو دارند و اگر گذرا هم نگاهی انداخته باشند نسبت به قبل متوجه اصول شده اند.

به گزارش«شایانیوز» در بین مواردی که واسه یه خانوم خوشگل مهمه رژ لب از قسمت های اصلی و چشمگیر در ظاهر محسوب میشه. ناگفته نماند که موارد دیگر مثل انتخاب شال و روسری، مانتو، شلوار، کیف و کفش، اکسسوری و حتی چیزایی که شاید بگین اهمیت خاصی نداره مثل سلامت پوست صورت و سایه زدن و اصول درست آرایش هم خیلی مهمه که همه و همه باعث میشن شما خوشگلتر و آراسته بشین و یا شلخته و بدتیپ!

Untitled (2)

رژلب از گزینه هایی هستش که خانوم ها در هر سن و سال و هر مکانی که باشند ازش استفاده می کنند اما خب بسته به همین موارد رنگش رو انتخاب می کنند. لب ها از اونجایی که تو صورت جلوه خاصی دارند باید به رنگ لباس و یا مانتو شما حتما بیان. این اومدن به این معنی نیست که همرنگ باشن، بلکه باید تناژ رنگی مناسبی رو بزنید تا با هم همخوانی درستی برقرار کنند و در دید زیبا شوند.

خانوم ها دوست دارند تا برای محل کار یا مهمانی و دور همی و... هر کدام لباسی جداگانه و البته آرایشی جداگانه داشته باشند تا زبان زد خاص و عام شوند. پس بهتره که اگه میخواین رژلب خود را با توجه به رنگ لباستان بزنید بهتره که به سراغ رژلب های جامد برین چرا که تنوع رنگی بسیااار زیادی دارند و شما حتی برای عجیب ترین رنگ های مانتو هم میتونین رژلب درستشو پیدا کنین.

با توجه به اینکه نزدیکه عیده و فصل بهار، پس استفاده از رنگ های روشن استقبال بیشتری داره. در ادامه ما چند رنگ لباس و یا مانتو رنگ روشن رو رنگ رژ مناسبش به شما خواهیم گفت تا همچون الماس بدرخشید.

رژلب مناسب برای لباس "سفید"

رنگ سفید در کل از دسته رنگ هایی هستش که برای بعضی لباس ها به خصوص شومیز ها در مهمانی های عیدانه زیاد خریداری و استفاده میشه. امسال هم با توجه به مانتوهای عروسکی و چین داری که مد شدن رنگ سفید براشون خوشگلتره پس قطعا در کل لباس سفید طرفدارای زیادی داره.

اما رنگ انتخاب رنگ رژلبش اگر از دسته خانم هایی هستید که رنگ های نود بهتون نمیاد پس گزینه دیگری که به سفید میاد رو امتحان کنین! رژ قرمز یه انتخاب ایده آل برای کسانی هستش که هم نود بهشون نمیاد و هم میخوان سفید بپپوشن و تو چشم هم باشن و هارمونی درستی ایجاد کنند. اما اگر رژلب های نود بهتون میاد این رنگ هم برای لباس های سفید انتخابی جذاب خواهد بود.

رژلب مناسب برای لباس "زرد"

اینکه انتخاب شما رنگ زرد و یا خردلی هستش باید بدونید شما از خاص پسند ها هستید چرا که کمتر کسی جسارت انتخاب این رنگ ها رو داره. انتخاب رنگ زرد میتونه چهره شما رو با نشاط تر و خوشحال تر نشون بده و همانند نقلی در مجلس خواهید شد.

اما برای انتخاب رنگ رژلبش بهتره که بریا اینکه دید و تناسبی زیبا ایجاد کنید از لب های خود را به رنگ قرمز و یا صورتی کمرنگ و یا پررنگ در بیاورید. این رنگ ها میتوانند از شما در کنار لباس زردی که دارید یک خانم خوش چهره بسازند.

رژلب مناسب برای لباس "آبی"

رنگ آبی از دسته رنگ هایی محسوب میشه که تناژهای مختلفی مثل آبی آسمونی، آبی کاربنی، سُرمه ای وجود داره و تو کمد لباس هر خانومی بالاخره مانتو یا شومیز یا لباس شب به این رنگ ها هستش و کاربرد خوبی هم در غضاهای مختلف داره.

اما اگر بخواهیم رنگ رژلب مناسبی برای طیف آبی بگیم بهتره سراغ رنگ هایی مثل نارنجی و آجری و قرمز برویم. این رنگ ها با توجه به اینکه رنگ پوستتان چه رنگی است می تواند انتخاب خوبی برای آبی ها باشد.

رژلب مناسب برای لباس "بنفش"

با توجه به اینکه رنگ امسال بنفش انتخاب شده و بنفشش هم از نوع خوشگل و دلرباست پس استقبال و استفاده از این رنگ نیز زیاد شده که در تناژ های مختلفی مثل بنفش پررنگ، یاسی دیده میشن. این رنگ نیز برای لباس های مختلف در مهمانی و بیرون و کافه و... همه جا انتخابی جذاب هستش که خانومای خوشگل و بنفش دوست میتونن ازش استفاده کنند.

اما رژلبی که بتونه در کنارش زیبایی و جذابیت رو داشته باشه رنگ هایی روشن و نرم مثل صورتی و بنفش تیره و بنفش روشن هستند. اما رنگ هایی مثل مرجانی گرم و قرمز پررنگ هم انتخاب هایی جذاب هستند. رژلب قرمز از رنگ هایی هستش که با بیشتر رنگ ها ست میشه و خوشگله!

رژلب مناسب برای لباس "کرم و نسکافه ای"

از دیگر رنگ های روشن و پررر طرفدار میتوان به رنگ های کرمی و نسکافه ای اشاره کرد که برای هر کجا قابل استفاده هستش و تقریبا به همه رنگ پوستی هم میاد. این تناژ رنگی برای مانتو شومیز لباس شب لباس خواب و... همه چیز جذابیت خاص خود را دارد و شیک و خوشگلم هست.

اما از رنگ رژلب هایی که برای کرم و نسکافه ای میشه استفاده کرد طیف رنگ هایی هستند که جیغ و رنگ دارند و در کنار این رنگ مکمل خوبی خواهند شد. مثلا اگر میخواهید لباس رنگ کرم و نسکافه ای پوشید بهتر است که از رنگ رژلب های روشن استفاده نکنید تا چهره شما را بی روح نشان ندهند بلکه از رنگ هایی مثل بژ، قهوه، مرجانی است که شما را جذاب خواهد کرد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها