|

ابراز عشق "مهدی قائدی" در نگاه همه به همسرش؛ خانوم اینا اَداس یا تحول؟!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در راستای حمایت از شرایط همسرش استویر هایی منتشر کرد که مثل همیشه حاشیه ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهدی قائدی در سال 98 با دختری به نام ستاره معصومی ازدواج کرد که از وصلت های جنجالی هم شدند چرا که خانم هفت سالی از آقای داماد بزرگ تر بود! اما این تازه اول حواشی این زود و مهدی قائدی و همسرش حالا پرحاشیه ترین زن و شوهر میان فوتبالیست ها هستند که البته لطف ستاره خانوم در این موضوع کم نبود!

به گزارش«شایانیوز» البته که ما تنها نیمه خالی لیوان را نمی بینیم و این را هم باید در نظر داشت که مهدی قائدی با وجود اینکه بازیکن قابلی بوده و هست اما همانند برخی فوتبالیست ها به دنبال ارتباط با دختران مختلف نرفت و ازدواج کرد و همچنان هم اینطور که نشان میدهند رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

اما از این ها که بگذریم و به حال حاضر بیاییم باید بگیم که ستاره معصومی چند ماهی میشه که با پیوست مهدی قائدی به امارات به آرزوهای خود رسیده است. البته که در روزهای اول ذوق بیشتری داشت و ظاهرا حالا لاکچری تر عمل می کند و عادی جلوه میدهد،چطور؟ اینطوری که قبلا تنها از عشق و حالشان عکس و فیلم میزاشت اما حالا علاوه بر این موضوع از مواردی مثل پیشرفت و کتابخوانی و جملات بزرگان استوری میزاره! ستاره معصومی البته بسیار خانواده دوست نیز هست و خواهران و مادر و برادرش را نیز در این رفاه و خوشگذرانی شریک کرده و به لطف آقای داماد خانواده ستاره معصومی زود به زود دبی رفته و استفاده می کنند! در ادامه استوری جدید ستاره معصومی با برادرش را مشاهده می کنید. ناگفته نماند ستاره معصومی به تازگی که به ایران اومده بود و موشهد رفت تصاویری از خود با چادر منتشر کرد که باعث تعجب کاربران شد.

setareh.masoumi_2789984952597247381_14424276718

ستاره معصومی اَدا یا متحول یافته؟!

اما همانطور که گفتیم خانم معصومی دیگر جملاتی خفن را وارد لاکچری بازی هایش می کند تا هم اینور را بگیرد و هم آنور را، در همین راستا استوری جدیدش را مشاهده می کنید که همراه با شوهر جان هستند. 

البته که این موارد در اینستاگرام زیاد دیده میشود که از کاربران عائدی چه سلبریتی و بلاگر و... ولی وقتی موضوعی از حدش بگذرد تبدیل به خودشیفتگی و اَدا میشود که خب خانم معصومی ظاهرا این روند را در پیش گرفته اند، اون هم برای کی برای هواداران آبی که مهد قائدی را دوست دارند!

setareh.masoumi_2790044739958711985_14424276718ستاره معصومی در این بین همسرش را هم فراموش نمی کند چرا که هر چه که هست از اوست! 

ظاهرا در این چند وقت اخیر هم مهدی قائدی با وجود اینکه الاهلی هزینه زیادی هم برای این بازیکن کرد اما بازی خوبی نداشت و حالا هم نیمکت نشین است. به همین خاطر ستاره معصومی در راستای دفاع از همسرش با انتشار تصویری از او متنی به انگلیسی نوشت. حالا از بازی این فوتبالیست جوان که بگذریم دلیل فارسی ننوشتن ستاره معصومی چیست؟!

مگر غیر از این است که تمام کاربران و فالوور های پیج او که بیش از نیم میلیون هستند ایرانی هستند و فارسی زبان! پس دلیلیل جز کلاس گذاشتن های کاذب وجود ندارد که خانم معصومی متنی را برای حمایت از همسرش بنویسد اما جوری که خیلی ها نتونن بخوننش!

setareh.masoumi_2790008116773148212_14424276718

ابراز عشق مهدی قائدی وسط زمین به همسرش!

حالا از این ها که بگذریم ستاره معصومی همسر مهدی عشقِ دبی بود و بی حجابی حالا خانم خانما به راحتی اونور زندگی میکنه و هرچقدرم که میخواد اندامشو میریزه بیرون! اما ستاره خانم به لطف حضور آقای شوهر و انتشا عکسای داف طور و ناجور خودش تونست پیجشو به بیش از نیم میلیون فالوور برسونه. وی استوری های زیادی منتشر میکنه که در جدید ترین آن ها میتوان به ویدیویی که برای مهدی گذاشت اشاره کرد.

مهدی قائدی در این ویدیو وسط بازی تو زمینه و ظاهرا برای ابراز خوشحالی به همسرش ستاره بوس میفرسته. ستاره خانم هم با انتشارش استیکر چشم و نظر میزاره که یه وقت هوادارای آبی چشمش نزنن!

دلایل رفتار همسر آقای فوتبالیست!

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد!

گردنبندی هم که گردن آقا مهدی در تصویر پایین مشاهده می کنید کادویی بود که ستاره خانم برای تولدش همین چند روز پیش خرید و حسابی تو چشم همه فرو کرد.

varzeshgram3_1640533704

البته این را هم نباید نادیده گرفت که ستاره پیش از ازدواج با مهدی یک زندگی خیلی عادی و معمولی داشته حتی برخی رسانه ها گفته اند او پیشتر به عنوان یکی از پرسنل در یک کلینیک زیبایی مشغول به کار بود و وقتی که با مهدی ازدواج کرد از فرش به عرش رسیده و سعی دارد از این زندگی لاکچری نهایت لذت را ببرد.

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها