|

عید با مانتو مشکی تو چشم باش؛ با این آیتمای رنگی ست کن و دیوونه کننده شو

مشکی از بهترین رنگ ها هستش که خب هم به تنهایی جذابیت داره و هم با آیتم های رنگی، در این مطلب هر چیزی که درباره این رنگ باید بدونین گفته شده.

لینک کوتاه کپی شد
7

درسته که نزدیک عید هستیم و خیلی از خانم ها به دنبال ترند سال یعنی بنفش هستند و یا حداقل سعی دارند تا از رنگ های بهاری و شاد استفاده کنند اما یه رنگ هست که محبوب همممه هست و رنگی جدانشدنی از کمد لباس همه هست چه خانوم و چه آقا! بله رنگ مشکی برخلاف تیرگی که داره و شاید بگین دل آدمو غم میندازه اما بدونین که تنها رنگیه که شما هررر چیزی رو با هر مدل و ابعاد و رنگی میتونین باهاش ست کنین.

به گزارش«شایانیوز» اگه از عاشقان رنگ مشکی هستین و دوست دارین تا با اصول بیشتری استایل خودتونو بسازین و خوشگل تر بشین پس ادامه مطلب رو حتما بخونین. اما جدا از بحث رنگ تمام آیتم های یک استایل مهم هستند. مواردی که میتونن تو بهتر شدن و یا ساده بودن شما تاثیرات زیادی بزارن مثل مانتو، کیف و کفش، شال و روسری، اکسسوری، شلوار، آرایش حتی رنگ رژ لب و رنگ و مدل سایه چشم و...! بین این موارد یکه گفتیم حالا کدوم مهمتره؟!

بله درسته مانتو از آیتم های بسیار مهم و البته گرووون در تیپ و استایل یک خانوم هستش که طرح و رنگش بسته به اندام و سلیقه رنگ پوست و جایی که میخواین ازش استفاده کنین و البته بقیه آیتم های دیگه هستش! اما رنگ مشکی به دلیل اینکه رنگی خنثی و تیره است، به راحتی میتوان ان را با انواع پترن ها و رنگ ها و نقش ها هماهنگش کرد و بی دردسر ظاهری جذاب ساخت. نکته مثبت دیگه ای که مشکی داره اینه که برخلاف رنگ روشن شمارو لاغر تر نشون میده و اگر هم لاغر هستید با ترفند هایی میتونه شمارو معقول تر نشون بده.

چطور یک سِت تمام مشکی خوشگل و شیک بسازیم؟

در این استایل به یک شلوار مشکی کوتاه که جذب هم نباشد نیاز دارید چرا که راسته در این استایل بسیار جذاب تره، همراه با شومیز ساده مشکی چون قراره روش مانتو بیاد و احتیاجی نیست که طرحدار باشه، و کفشی فلت و نوک تیز هم فراموش نشه تا همراه با مانتو ظاهری خوشگل و باشکوه ساخته بشه.

برای تکمیل این تیپ بهتر است تا از شال های سات و یا مینی اسکارف استفاده کنید که هم میتواند مشکی باشد و طرحدار و هم میتوانند رنگی باشند و تو چشم.

Untitled

اکسسوری با مانتو مشکی چه رنگی باشه؟

همانطور که گفتیم با رنگ مشکی همه موارد میاد اما اینجا برمیگرده به سلیقه و رنگ پوست شما که چه رنگ اکسسوری بهش بیاد. 

رنگ های مناسبی که می‌توانید برای انتخاب اکسسوری ها در کنار مانتوی مشکی مجلسی انتخاب کنید: طلایی، نقره ای و سفید هستند.

Untitled

چه رنگ هایی به مشکی میاد و بهتره؟

رنگ های متضاد به خصوص رنگ های جیغ و پررنگ همیشه بهترین گزینه ها برای قرار گرفتن کنار رنگ مشکی هستند که میتونن یکدست بودن و تیرگی استایل رو برطرف کنند و در نهایت نقطه قوتی چشمگیر بسازند. 

همانطور که گفتیم همه چیز به این استایل و رنگ میاد اما در مورد مانتوی مشکی، رنگ سفید، قرمز، خاکستری، آبی، نارنجی و سبز را امتحان کنید.

Untitled (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها