|

تبلیغی که از "نیکی کریمی" با کلی اُبهت بعید بود؛ خانم بازیگر سنش به عقب برمیگرده!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر پنجاه ساله اما جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تبلیغ برندی را کرد و همه را متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

نیکی کریمی بازیگر خوشگل و چهره محبوب ایرانی می باشد که تا به حال فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش او را دیده ایم و همچنان هم از ابهت و جذابیت خودش نیوفته و هم در سینما فعالیت دارد و هم دل در مخاطب جا دارد.

به گزارش«شایانیوز» حالا چرا این موارد رو گفتیم چون بسیاری از هنرمندان هستند مثل خانم بهاره رهنما که دیگر راهشون به کلی تغییر کرده و برای رسیدن به ثروت هر کاری را می کنند و در نتیجه در چشم مردم هم چندان محبوب نیستند و برخی از خانم ها هم هستند که دیگر با بالا رفتن سن فعالیت هنری و سینمایی ندارند اما نیکی کریمی همچنان اکتیو است!

نیکی کریمی خود نیز صورتی نچرال و طبیعی دارد و نشان داد که محبوبیت و شهرت تنها از طریق ارتباط با عوامل فیلم ها به دست نمی آید و اشخاصی مانند وی هستند که از راه استعداد و توانایی خود به چنین جایگاه خوبی رسیده اند.

نیکی کریمی به تازگی کارگردان فیلم "آتابای" بود که هنوز هم بر روی پرده سینماست و مدتی پیش اکران آن انجام شد.البته این فیلم پنجمین ساخته نیکی کریمی بود ومورد استقبال قرار گرفت. اما ویدیویی از خانم بازیگر منتشر شده که برای برند دِوو بازیگر تبلیغاتی شده است! این ویدیو برخی از کاربران را متعجب کرد و برخی هم از زیبایی و شکوه نیکی کریمی تعریف کردند.

اما این حرکت نیکی کریمی برخی را متعجب ساخت چون توقع دیدن تبلیغ از او را نداشتند اما تبلیغات چیزی هست که خیلی از سلبریتی های خارجی هم برای برند ها انجام میدهند مگر اینکه از حدش بگذرد و مخاطب را خسته کند!

274058552_461667702107732_7176480311076616328_n

نیکی کریمی: سینمای ایران پر از لب و گونه ها پروتزی!

اما خانم نیکی کریمی مدتی پیش هم ظهاراتی درباره خانم های بازیگر سینما داشت.

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

Untitled

وی نوشت: بعد از دیدن فیلم “گذشته”، و دیدن سیمای ساده برنیس بژو با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟

بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و این قدر شانس کار در اروپا و هالیوود دارد و تازه شاید رقابت گسترده‌ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم‌ها حاضر می‌شود.

اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می‌زنند که تازه نتیجه‌اش قیافه‌ای مصنوعی و غیرعادی و غیر قابل باور است.

واقعا آیا زیبایی‌شناسی جامعه ما تغییر کرده و مردم ما از قیافه‌های مصنوعی خوش‌شان می‌آید یا من نمی‌دانم این همه تلاش برای چیست؟

bazigaran.zibaa_1637297970

و اما آتابای که پنجمین سیمرغ بلورین رو دریافت کرد 

داستان فیلم دربارهٔ مردی میان‌سال به نام کاظم است که در روستای پیرکندی شهرستان خوی زندگی می‌کند. او که دانشجوی معماری دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران بوده، پس از یک شکست عاطفی از دانشگاه انصراف داده و به زادگاه خودش برگشته‌است. خواهرش در جوانی خودسوزی کرده‌است و پس از آن مسئولیت سرپرستی و تربیت پسر خواهرش با اوست. حالا آیدین به سن نوجوانی رسیده و او خود را در تربیت او ناتوان می‌بیند و با این حال به شدت به او علاقمند است.

از سوی دیگر رابطهٔ او با دوست قدیمی‌اش به نام یحیی دچار چالش شده‌است. در این میان، حضور دو خواهر که آتابای کار ساخت ویلا برای پدر آن‌ها را به عهده دارد، شرایط تازه‌ای را رقم می‌زند و او به سیما دختر بزرگ خانواده علاقه‌مند می‌شود اما در بیان این علاقه به او تردید دارد. و سرانجام این عشق هم نافرجام می‌ماند.

262756446_119951357166131_4941472456279932039_n

حواشی فیلم و سر و صدایش

ترکی بودن زبان فیلم آتابای لحظات پرتنش را در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم رقم زد. خبرنگاری با گفتن این که، زبان رسمی کشور فارسی است و چه نیازی به فیلم با زبان ترکی داریم، اعتراض خود را نسبت به این فیلم نشان داد. اولین واکنش را کارگردان این فیلم، نیکی کریمی نشان داد. او گفت: چه کسی گفته که باید تمام فیلم‌های ساخته شده در ایران به زبان فارسی باشند؟ ۹۰ درصد فیلم‌هایی که تا به حال ساخته شده‌اند، به زبان فارسی اند.

نویسنده فیلم یعنی هادی حجازی فر هم در واکنشی تند به این خبرنگار اینگونه گفت که: من به عنوان یک تُرک و نویسندهٔ این فیلم با تو حرف می‌زنم. تفکرات تو، تفکرات فاشیستی‌ای است. تو یا افراد دیگر حق توهین به زبان ترکی را ندارید. بر اساس قانون اساسی ایران زبان و ادبیات ترکی باید در دانشگاه تدریس شود. من متأسف هستم و بدون شک می‌گویم که شما نگاهی فاشیستی دارید. این را بای صدای بلند می‌گویم. افکار تجزیه طلبانه هم حاصل این نوع نگاه فاشیستی است.

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است.
و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 
وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.
 
تست گریم نیکی کریمی برای فیلم عروس تست گریم نیکی کریمی برای فیلم عروس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها