|

زیاده رَوی "رضا گلزار" تو خوشگل کردن؛ زاویه فک و سولارِ زیاد شبیه ته دیگ سوختش کرد!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار بازیگری خفن و محبوب می باشد که فرای تصورتان هوادار دارد و اینبار نیز تصاویری از خود با اندام برنز منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
7

محمدرضا گلزار بازیگر بسیااار معروف و البته پر طرفدار ایرانی می باشد که طرفدارانش دو جبهه دارند و حد وسطی وجود ندارد!!! چرا که یا عده ای هستند کشته مُرده آقای بازیگر هستند و حتی بیشتر از خودشون دوسش دارند و براشون مهمه! برخی هم هستند که اصلا این بازیگر رو بی استعداد میدونن و دلیل شهرت او را تنها برای داشتن چهره اش میدانند. یکسری هم که میگن قیافه هم نداره!

به گزارش«شایانیوز» این بازیگر محبوب در دهه هشتاد همراه با مهناز افشار از زوج های هنری سینما بودند که حسابی فیلمارو میترکوندن و جذب مخاطب داشتند. اما محمدرضا گلزار چند سالی می شود که از پولدارررترین هنرمندان کشور محسوب می شود و فعالیت بسیار زیادی در حوزه های مختلف و پولساز دارد. وی مدام در حال رفت و آمد به خارج از کشور است و خلاصه زندگی مرفه و خفنی دارد.

محمدرضا گلزار در اینستاگرام نیز بعد از مهناز افشار که بیش از 15 میلیون فالوور دارد، است و 11.5 میلیون دنبال کننده دارد که خیلی از آن ها عاااشق و شیفته وی هستند. اما به تازگی آقای بازیگر تصاویری از خود استوری کرد که به جز جای لاکچری که هستش، رنگ پوست برنزش سوژه کاربران شد و برخی از کاربران او را ته دیگ سوخته خطاب کردند! ظاهرا محمدرضا گلزار در زیباتر شدن زیاده رَوی کردی و از آنور بام افتاده! در ادامه این تصاویر را مشاهده می کند.

rezagolzar_2790375449345822441_305851563

rezagolzar_2790349765978153518_305851563

رضا گلزار و گرانترین بوتیک دنیا و گرانترین ماشین و غذای آمریکا

محمدرضا گلزار این روز خیلی بیشتر از قبل وارد حواشی شده است که این حواشی منفی و بر ضد او هستند. گلزار چند ماه پیش ویدیویی منتشر کرد که انتقاد های زیادی داشت. آقای گلزار به برند بیژن گرانترین بوتیک دنیا رفته بود و یه لباس خرید و با گرانترین ماشین لس آنجلس عکس گرفت و گرانترین غذای آمریکا رو خورد.

جناب سوپراستار در همین سفر با گرانترین دیزاینر دنیا جلسه گذاشت و بعد در اینستاگرامش نوشت: حرف دیگران برایتان مهم نباشد، با تلاش موفق شوید، این درحالیست که خودش با تیپ و چهره اش موفق شده و این حجم از ثروت را با بیل زدن بدست نیاورده بلکه با استفاده از معروفیتش یهو به چنین جایگاهی رسید!

rezagolzar_1632322788_2

Untitled (1)

خب همونطور که گفتیم محمدرضا گلزار کارای مختلفی برای پول درآوردن میکنه. به طور مثال شما اگه یه بار به بازر بزرگ گوشی فروشی چهارسو سر بزنید که خیلی هم شیک و خوشگله، قدم به قدم عکس های محمدرضا گلزار رو همه جا مشاهده می کنید چرا که این بازیگر در این راه نیز فعالیت گسترده ای دارد که فکرش را هم نیم کنید. در ادامه هم ویدیویی از آقای بازیگر را مشاهده می کنید که برای افتتاحیه رفت بود و هوادارا به شدت استقبال کردند!

این بازیگر محبوب به تازگی هم ویدیویی منتشر کرد که برای تبلیغات دی جی سرویس بود. البته چنین تبلیغات در تمام دنیا وجود دارد و سلبریتی ها برای برند های معتبر بازیگر تبلیغاتی می شوند.

گلزار بوگاتی سوارِ ایرانی 

گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست : محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند.

همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است. در ادامه آقای ماشین باز را در لامبورگینی مشاهده می کنید.

حالا چرا رضا گلزار مجرده؟!

در واقع محمدرضا گلزار آنقدر محبوب دل هوادارانش شده است که در مصاحبه ای که با تعدادی از آن ها شد گفتند برایشان پیشرفت و سلامتی عشقشان گلزار مهمتر از خودشان است. آقای سوپراستار با وجود سنی که دارد (44 سال) اما همچنان مجرد مانده چون اگر ازدواج کند یک هوادارانش بسیار ریزش می کنند.

دو اینکه روابط او با دختران محدود در یک نفر می شود و این گونه دیگر نمی تواند با دختران لاکچری و پولدار که اتفاقاً عاشق او هم هستند در ارتباط باشد!

ناگفته نماند آقا رضا ورزشکار حرفه ای هم می باشد و اندامی عضله ای و ورزشکاری نیز دارد.

محمدرضا+گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها