|

حواشی تمام نشدنی "نفیسه روشن" با شوهرانش؛ همسرشو تو لایو با یه حرکت عجیب نشون داد!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن که با همسر دوم در روزهای عشقبازی به سر می برد اینبار در لایوش حرکاتی دیده نشده از خود همراه با همسرش نشان داد و سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که البته بیشتر او را در سریال های تلویزیونی در نقش دختر و یا زنی بسیار مثبت و ایده آل دیده ایم چرا که هیچگاه به او کاراکتری منفی نداده اند و چهره اش هم بیشتر به چنینی نقش هایی میاد تا نقشای منفی!

به گزارش«شایانیوز» حالا چرا میگیم منفی چون مثلا شخصیتی مثل خانم رویا نونهالی هم هیچگاه نقشی مثبت نداشته و همیشه او را در سریال ها خلافکار و ... دیده ایم چون این گونه نقش ها به به این بازیگر عزیز بیشتر میاد اما در واقعیت برعکس این موضوع هستش و اتفاقا خانم نفیسه روشن خیلی هم شیطونی و پر حاشیه هستند و اگر مدتی از ایشون خبر دیده نشه باید نگران شد!!!

قطعا کم و بیش از جنجال هایی که برای خانم بازیگر پیش آمده خبر دارید که وی مدت ها پیش طلاق گرفت بعد باز تو راه کربلا عاشق شد و یروز دیگه اومد و از دست کبود شدش و خشونت علیه زنان و حالا هم مدتی است که فیلم و عکس هایی از دست آقای همسر میزاره اما هنوز به طور کامل ازشون رونمایی نکرده! نفیسه روشن در گذشته هم که هنوز با همسر اولش که خلبان بود زندگی می کرد گاهی ویدیوهایی عاشقانه با ایشون به اشتراک میزاشت و حالا نوبت به عشق دوم رسیده! خانم بازیگر به تازگی در جاده لایو گذاشت و دست همسر جان رو به نشانه عشق ورز میداد! البته این بهترین نظری بود که یکی از کاربران داده وبد و خیلی های دیگر که همیشه در صحنه هستند مواردی بدتر نوشته بودند! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

برخی از کاربران هم بر این موضوع انتقاد داشتند که چرا نفیسه روشن برای قضیه طلاقش گفت به کسی مربوط نیست اما موارد زیادی از عشق و عاشقی هایش در فضای عظیم مجازی منتشر می کند! اگر این را هم مردم انتقاد کنند میخواهد بگوید به کسی مربوط نیست؟! پس چرا چنین مواردی رو تو این فضا به اشتراک میزاره تا همگان ببینند!

شاید بگین دوست داره تا تو صفحه خودش منتشر کنه و کسی نباید دخالت و یا قضاوت کنه اما مسئله اینجاست که برای یک سلبریتی انتشار چنین مواری چندان جالب نیست! در همین ویدیو خانم روشن تنها کاری که می کنند این است که هی دست آقای شوهر را ورز می دهند! خانم روشن دقیقا میدونن از چه راهی خود را بر سر زبان ها بی اندازند و خب از اونجایی که در فضای مجازی تنها تلنگری باعث حاشیه سازی میشه چرا این موارد منتشر بشه؟ یا کاملا همسر خود را معرفی کنند و یا اصلا چیزی نزارن یا حداقل بهتر بزارن نه فقط ورزیدن دست همسر!!!

نفیسه+روشن+(1)

NAFISE-ROSHAN-VAGHTESOBH-2

تصاویر نامتعارف بهاره رهنما و نفیسه روشن با شوهرانِ دوم!

در این چند سال اخیر نفیسه روشن و بهاره رهنما با ازدواج و طلاق هایی که داشتند بسیار سر و صدا کردند. این دو هنرمند همانند هم از کلمه حاجی برای آقایان شوهر استفاده کردند و هر دو نیز تصاویری به دور از شخصیت یک هنرمند ایرانی منتشر کردند. بهاره رهنما که عکس های در آغوش شوهرش همه جا را پر کرد بود و نفیسه روشن هم که مشاهده کردید! البته این بار اول نفیسه روشن نبود و مدتی پیش هم عکسی استوری کرد که در حال بوسیدن همسرش است!

 Untitled

البته که حواشی خانم روشن به همین موارد ختم نمی شود و در این مدت که کنسرت ها به راه است بازیگران زیادی به خصوص خانمها به کنسرت خواننده های مختلف رفته اند و شاید حتی از روی چشم و هم چشمی هم که شده خودی نشان داده اند!

نفیسه روشن نیز مدتی پیش به همراه مادربه کنسرت آرون افشار رفت و لایو گرفت. صمیمیت نفیسه روشن با برادر آرون کاربران را متعجب کرد اما این موضوع هم چیزی نبود که چندان حاشیه ساز باشد اما خب یکسری کاربر همیشه در صحنه این را هم سوژه قرار دادند و نظراتی دادند.

درآمد نفیسه روشن به غیر از تلویزیون

نفیسه خانوم بعد از اینکه پیشنهادات بازیگری اش کم شد به مانند برخی از همکارانش روی آورد به بلاگری و تبلیغات اینستاگرامی و گویا قصد دارد به جای حضور در پرده نقره ای و قاب تصویر بیشتر در اینستاگرام فعال باشد و جا پای بهاره رهنما بگذارد!

نفیسه خانوم اما برای تبلیغ به سراغ پیج های آموزش زبان رفت و در روزهای اخیر با انتشار چند لایو و استوری حسابی برای یک موسسه زبان تبلیغ کرد برایشان مایع گذاشت.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد. در ادامه استوری جدید او و همسر سابقش بهنام را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها