|

خوشگل خانوم انگشتات کِشیدس یا پهن؟ فُرمش رو بشناس بعد مدل ناخن و لاک انتخاب کن!

زیبایی دست ها در خانوما از باید هاست چرا که تاثیر زیادی تو استایلشون داره پس قبل از اینکه لاک بزنید فرم مناسب انگشتان خود را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد
8

در کنار مواردی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، اکسسوری، شال و روسری، آرایش و زیبایی چهره موردی کوک اما مهم وجود دارد به نام ناخن که در خانمی آراسته اهمیت بسیاری دارد. البته آراستگی به این معنا نیست که شما همیشه با لباس پلوخوری و برند باشید، خیر! آراسته یعنی حتی در محل کار یا خونه هم تمیز و شیک باشید. این روز ها دیگه کمتر خانمی هستش که به ناخناش اهمیت نده به خصوص در سن های جوانی! البته که ذوق و زیبایی در خانم ها سن و سال نمی شناسد و در هر دوره زمانی از عمر خود باشند علاقه بسیار زیادی به آراستگی ظاهری دارند. اما ناخن از قسمت های مهم و اصلی زیبایی یک خانم حساب میشه که اگه شلخته و یا آلوده باشه ممکنه در نگاه دیگران زشت بنظر بیاد!

به گزارش«شایانیوز» بله زیبایی و تمیزی و آراستگی دست ها نصفش برای ناخت هاست و نیم دیگرش برای نرمی و لطافت خود دستان. حالا هم که نزدک به عید هستیم و خانوما در تب و تاب خوشگل تر شدن و ترمیم ناخن و یا بلند کردن ناخن هستند. اما تو چند سال اخیر ناخن های کوتاه هم طرفدارای خودشون رو پیدا کردند و حسابی ترند شدن. ولی خب بسته به سلیقه شما چه بلند و چه کوتاه هر دو زیبایی خاص خود را دارند اما به شرطی که اول نوع ناخن مناسب انگشتان خود را متوجه شوید بعد سوهان زده و مانیکور کنید در غیر این صورت شاید زیبا نشود که هیچ، ظاهری زمخت و یا غیرمعقول به شما بدهد.

ناخون های زیبا

اگر چه که تنوع زیادی در فرم و اندازه ناخن ها وجود دارد اما غالب ترین آن ها به پنج دسته تقسیم میشود. مربع، گرد، بیضی، بادامی و بیضی-مربع متداول ترین آنهاست که بیشتر خانم ها ازش استفاده می کنند.

1208282_202

ناخن بادومی

ناخن های بادومی در قسمت بالایی باریک تر می شوند اما نوک تیز نیستند. این مدل برای ناخن های کوتاه مناسب نیستند اما در عوض برای ناخن های بلند با انگشتان کشیده و باریک ظاهری جذاب و ظریف به شما خواهند داد که به نظر منِ نویسنده حتما آن را امتحان کنید!

اگر خواستید به این شکل ناخن های خود را سوهان بکشید و لاک بزنید، رنگ های خنثی و نود با طرح های مختلف و حتی ساده بسیار شیک هستند.

Untitled

ناخن گِرد

از دیگر مدل ها ناخن گرد می باشد که برای دوست داران ناخن کوتاه مناسب است. مدل ناخن گرد شکل و فرمی طبیعی و نچرال دارند که انگشت ها را کشیده تر نشان میدهند و مناسب خانم هایی است که انگشتانی کوتاه و پهن دارند. این مدل به دلیل اینکه انگشتان را باریک تر نشان میدهد مناسب لاغر ها نیست! مدل ناخن گرد به دلیل کوتاهی شان مراقبت چندانی نیاز ندارند و مناسب خانم های شاغل و کسانی هستند که وقت و حوصله زیادی برای گذراندن وقت در سالن های زیبایی را ندارند و البته تایپیست ها!

لاک مناسب برای این مدل ناخن نیز محدودیتی ندارد و هر رنگی بهش میاد و این بستگی به سلیقه و رنگ پوست و حال و هوای آن روزتان دارد. اما قرمز گزینه ای بسیار خوشگل و تو دل برو برای این مدل ناخن با هر رنگ پوستی می باشد.

Untitled

ناخن مربع

مدل ناخن های مربع نیز همانند گرد برای انگشتان کوتاه مناسب تر است. اگر از علاقه مندان ناخن کوتاه و مربعی هستید  باید دو طرف ناخن را در یک راستا سوهان بزنید تا صاف و یکدست شوند، در نهایت نیز کوتاه ناخن بسته به سلیقه شما باید افقی گرفته شود. ناخن شما آمادست اما برای اینکه تیزو غیر طبیعی به نظر نرسد بهتر است که دو گوشه تیز آن را با سوهان کمی بزنید تا گرد شود، البته کمی! این مدل ناخن هم به دلیل اندازه و هم فرمش استقامت بیشتری نسبت به بقیه مدل ها دارد. ناگفته نماند این فرم از ناخن ها در اندازه های بلدشان هم طرفداران زیادی دارند که ترجیحا انگشتان تپل نباشند.

برای این مدل ناخن لاک هایی با رنگ های جیغ و روشن و شاین انتخابی زیبا خواهند شد.

Untitled

بیضی- مربع

مدل بیضی مربع از فرم ناخن های خاص و خوشگلی می باشد که شاید کمتر انتخاب شود. اما برای داشتن چنین شکلی در ناخن بلاید ناخن هایی بلند و باریک داشته باشد و ابتدا آن ها را به شکل مربعی سوهان کنین تا بالا و سپس دو طرف موازی را کمی با سوهان انحنا دار کنید. در این مدل توجه داشته باشید که انحنا نباید انقدری بشه که ناخن سر گرد شود و لبه بالایی آن به همان شکل خطی باقی بماند. این سبک از ناخن تقریبا به همه مدل ناخن و انگشتی میاد و خوشگل میشه.

اگر به فکر رنگ لاکتان هستید باید بگوییم که برای این مدل ناخن ها هر رنگ لاکی چه کمرنگ و چه پررنگ در طرح های مختلف و ساده زیبایی و جذابیت خود را دارد.

Untitled

بیضی

مدل بیضی نیز تقریبا همانند مدل بادومی هستش با این تفاوت که باید قسمت بالایی آن ها را کمی پهن تر بگیرید و سوهان بکشی. ناخن های بیضی به همه نوع انگشت باریک و کوتاهی و پهن و نازکی میاد و یه مدل میانی هستش زیبایی خاص خودشو داره.

لاک مناسب برای این مدل ناخن ها رنگ های پاستلی با طرح های هنری پیشنهاد می شود تا جذابیت آن را تکمیل کند.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها