|

قصه‌ عاشقی "امیر تتلو و سحر قریشی" کی جدی شد و آیا به ازدواج ختم می شود؟

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

حالا که قرار است سحر قریشی و تتلو ازدواج کنند سوالاتی پیش آمده مثلاً اینکه آینده سحر بعد ازدواج با تتلو چه می شود یا مهریه خانم چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد
9

امیر تتلو و سحر قریشی قرار است به زودی باهم ازدواج کنند. رابطه بین این دو نفر از چند سال پیش شروع شده و حالا انگار دارد به سرانجام می رسد.

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی بعد از اینکه بازی اش در سریال نیسان آبی به پایان رسید راهی ترکیه شد و نزد امیر تتلو رفت. البته گویا این دو نفر در زمان فیلمبرداری نیسان آبی در ترکیه باهم ملاقاتی داشتند و قرار مدارشان را گذاشته بودند. این را محمدحسین خان فرح بخش گفت.

قصه‌ امیر تتلو و سحر قریشی کی جدی شد؟

وقتی که تتلو در یوتیوپ خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوپ حاج خانم را سابسکرایب کنید، بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این رابطه را باور نداشتند و فکر می کردند همش بازی است و هدف جلب توجه و جذب فالوور است.

اما با ویدئویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود، برای خیلی ها شک و شبه را پایان داد.

رابطه تتلو و سحر قریشی ادامه دار خواهد بود؟

این سوالی است که نه تنها تتلیتی ها و سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) بلکه ذهن تمامی فعالان فضای مجازی را به خود مشغول کرده که با توجه به سابقه و روابطی که این دو نفر در گذشته داشتند آیا رابطه این دو باهم جدی است و به ازدواج ختم می شود یا خیر؟

سحر+قریشی

سحر قریشی بعد ازدواج با تتلو به ایران برمی گردد؟

سحر قریشی و امیر تتلو گویا قرار است باهم ازدواج کنند. سوال دیگری که مطرح است وضعیت کاری این دو نفر بعد از ازدواج است. تکلیف تتلو که مشخص است. او در ترکیه تیم و بند موسیقی اش را دارد و به تازگی هم که فهمیده راه پول درآوردن برگزاری کنسرت است و طبق برنامه یکی دو کنسرت هم برای فصل بهار برنامه ریزی کرده. از طرفی به خاطز حواشی که تتلو در این یکی دو ساله ایجاد کرد هیچ شانسی برای برگشتن به ایران و فعالیت ندارد. اما داستان سحر کاملاً متفاوت است.

خانم قریشی جزو بازیگران مطرح سینما و حتی تلویزیون است و قطعاً ازدواج با تتلو روی روابط کاری وفعالیت های حرفه ای او تاثیر خواهد داشت مگر اینکه سحر دیگر قصد برگشتن به ایران را نداشته باشد که در این صورت باید گفت سحر در ترکیه می خواهد چه کار کند؟ آیا او می خواهد راه ریحانه پارسا را برود و به ابتذال کشانده شود؟ یا قصد دارد به مانند گلشیفته شانس خود را برای حضور به عنوان یک بازیگر بین المللی امتحان کند. موضوعی که باتوجه به سابقه بازیگری و روحیات سحر قریشی و محل اقامتی که انتخاب کرده یعنی ترکیه بسیار بعید و ناممکن به نظر می رسد.

تتلو: با سحر خوشبخت نشوم طلاقش میدم!

تتلو کلاً آدم صریحی است و بی پرده حرف می زند و از هیچ کس و هیچ چیز هم اِبایی ندارد. او که فعلاً از همسرش آینده اش سحر خانوم راضی است و احساس خوشبختی می کند در کانال تلگرامی اش صراحتاً نوشت اگر با خانوم قریشی احساس خوشبختی نکنم و نتونیم باهم کنار بیایم از او جدا می شود خلاص!

ezgif.com-gif-maker+(11)

مهریه سحر قریشی برای ازدواج با تتلو چقدر است؟

همان طور که احتمالاً خبر دارید سحر خانم قریشی تا به حال دو ومرد ازدواج و یک رابطه در شرف ازدواج با مهدی طارمی داشته. او در یک گفتگوی اینترنتی بعد طلاق اولش گفته بود که به مهریه خیلی اعتقادی ندارد اما همین مهریه نداشتن باعث شده که طلاق و جدایی اش دو سال زمان ببرد حالا باید دید سحر خانم برای ازدواج با تتلو چه مهریه ای را شرط می کند.

اصلاً شاید ازدواج تتلو سحر قریشی ایرانی اسلامی نباشد و آن ها بخواهند در ترکه و به سبک غربی ها باهم ازدواج کنند که در آن صورت اصلاً بحث مهریه به کل حذف ی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها