|

جشن "روناک یونسی" برای سالگرد ازدواج با همسرش

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی که مهاجرت کرده کانادا است دهمین سالگرد ازدواجش را با همسرش محسن میری جشن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

روناک یونسی بازیگر معروف و با سابقه ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های زیادی او را دیده ایم اما خانم بازیگر سال ها پیش همراه با همسرش که البته پنج سالی از او بزرگتر است به کانادا مهاجرت کرد و برای همیشه رفت.

به گزارش«شایانیوز» حالا چرا حرف از سن و سال این بزیگر و همسرش زدیم چون با وجود اینکه روناک خانم بزرگتر هستند اما همانند بسیاری از خانم های بازیگر دیگر طلاق گرفته نیست و دو فرزند پسر هم دارد. این روزها بین بازیگران چه خانم و چه آقا جدایی بسیااار زیاد و ناجور شده اما این زوج به تازگی سالگرد ده ساله شدن ازدواجشان را جشن گرفتند.

همسر خانم بازیگر آقای محسن میری می باشد که سال ها در کار مدلینگ بودند و اندامی خفن و ورزشکار دارند و در کانادا هم مربی نیز هستند. در ادامه تصویری که روناک یونسی از خود همراه با همسرش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

اما از این ها که بگذریم روناک یونسی از فعالین اینستاگرام است و ظاهرا سعی دارد تا شاخ مجازی هم شود و درآمد داشته باشد. وی تصاویر زیادی از خود و گاهی هم خانواده اش منتشر می کند اما خب بیشتر عکسا از خودش در حالت سلفی است که کلی هم فیلتر دارد و نچرال نیست.

در ادامه تصویر جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که به تازگی آن را پست کرده و با دو کیلو آرایش و فیلتر نیز جلوس دوربین آمده است.

275334827_644419620183370_9042216108417708211_n

روناک یونسی و همسر مدلش

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

روناک با حجاب یا بی حجاب!

روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. 

روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد.

Untitled+(1)

خودشیفتگی و غرور روناک یونسی بعد از مهاجرت

البته یکسری از مخاطبین هم بر این عقیده اند که روناک یونسی از ابتدا حتی در فیلم و سریال ها هم تو قیافه بود و بعد از رفتن به کانادا این کلاس گذاشتن بیشتر و بیشتر هم شد و در تمام تصاویر خانم بازیگر خودشیفته هستند!

اما رفته رفته با مشکلات و عادی شدن شرایطی که (مثلا من رفتم خارج خیلی خفنم) کلاس گذاشتن خانم خانما هم کمتر شد و حالا با کاربر راحت تر صحبت می کند. وی مدت ها پیش عکسی از خود در خیابان منتشر کرد که برخی از کاربران به نداشتن ماسکش گیر دادند و برخی هم او را شبیه به جنیفر دیدند!

6I8Fy5YbY7p8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی