|

"بهاره رهنما" تو این آرایشگاه پول پارو کرد؛ صد جور ژستِ خانوم با میکاپ و تیپ هفت رنگش!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما در روز های آخر سال هم در تب و تاب تبلیغات نجومی خود است و به تازگی هم در شهر آمل برای یک سالن آرایشی معرفی داشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما بازیگر معروف اما نه چندان محبوب ایرانی که تا مدتها خاری در چشم کاربران بود اما کم کم دلنشین تر شد و حالا طرفداران خود را دارد حالا هر چند کم یا زیاد! این بازیگر دهه پنجاهی دلی جوان و 18 ساله دارد که هر روز با ظاهری جدید دیده میشود.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما از همان قبل و زمان زندگی با پیمان هم مدل خودش را داشت و به گونه ای متفاوت تیپ میزد اما با ازدواج دومش این قضیه شدید تر شد و حالا هم که باز تنها شده بسیااار غلیظ تر از پیش این راه را ادامه میدهد و با پوشش هایی ظاهر می شود که شاید شاخ در بیارید!!!

این بازیگر که جای مادر ما هست با استایل هایی از سن ما کمتر تیپ میزند. خانم بازیگر دیگر کاشت مژه اش را هرگز فراموش نمی کند، آرایش های تینیجری می کند و با تیپ و ژست هایی که برای عکاسی دارد همه را متعجب میسازد و باعث حرف و حدیث هایی هم برای خودش میشود اما انگاری این گوش در است و اون گوش دروازه! البته که بهاره رهنما به زنی سرسخت تبدیل شده چرا که شاید هر کسی جای او بود و اینهمه ناسزا می شنید کمی عقب نشینی می کرد اما ظاهرا خانم رهنما و خانم نفیسه روشن در حاشیه سازی مسابقه ای دارند که هنوز تمام نشده!

از این ها که بگذریم بهاره رهنما استوری هایی منتشر کرد که به تازگی برای تبلیغات جدیدش به آمل رفته و سال زیبایی رو معرفی کرد. البته خانم بازیگر خودشون هم میکاپ انجام دادن تا کار رو به کاربرا نشون بدن و علاوه بر ویدیویی که منتشر شد کلی هم عکس با ژست های مختلف استوری شد که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

بهاره رهنما مایه داررر ولی سرسختتت!

البته که شاید بگین خب تبلیغ کرده دیگه باید بدونین که بهاره رهنما به دلیل حواشی که ساخت فالوور زیادی جذب کرد و حالا از نگاهی دیگر شهرت دارد. وی برای چنین تبلیغی که تا آمل بره و پست و کلی استوری بزاره مبلغ بسیار بالایی دریافت کرده و دقیقا به همین دلایل هم هستش که به کاربرا چیزی نمیگه چرا که ثروت خوبی رو از این طریق بدست آورد.

بهاره رهنما حالا هم محبوب است و هم منفور. خانم بازیگر صبر و استقامت بالایی دارد اما خب نتیجه اش را هم میگیرد و این را هم نباید نادیده گرفت که فالوور هایی که بهاره رهنما رو فالو کردن و بیشترشونم بهش ناسزا میگن میتونن آنفالو کنن تا هم خانم بازیگر رو به خواستش نرسونن و هم خودشون انقدر حرص نخورن!!!

274618424_4968648839884033_495832287937896500_n

وقتی خود بهاره خودش رو به خاطر این همه عمل و آرایش مسخره می کنه!

بهاره رهنما در این یکی دو سال به قدری آرایشگاه و سالن زیبایی رفت و پیش فلان آقای دکتر عمل زیبایی کرد و بوتاکس تزریق کرد که حالا در آستانه 50 سالگی چهره اش کاملاً مصنوعی و عملی شده. خانم چندی پیش با نیوشا ضیغمی که او هم به نوعی همراه و هم مسیر بهاره هست و به جای بازیگری بیشتر سرگرم کلینیک زیبایی و کارهای تبلیغاتی اش است در یک کافه مشغول گپ و گفت بود و در این بین برای اینکه فالوورها را هم در جریان قرار بدهند لایوی هم گرفتند. در بخشی از این لایوه بهاره اعتراف کرد که به قدری بوتاکس تزریق کرده که دیگر ابروهایش بالا نمی رود!

بهاره رهنما به این دلیل قید هنرمند بودنو زد!

بهاره رهنما در اینستاگرام که نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد بسیار اکتیو است و فعالیت بسیار زیادی دارد و خب قطعا این تغییرات و زندگی لاکچری رو باید به نمایش بزاره تا همگان به خصوص همکاران در سینما ببینند. وی به تازگی تصویری از گوشی آیفونش که چند ده میلیون قیمت دارد منتشر کرد تا قابش را معرفی کند! دقیقا بهاره رهنما قید بازیگری و دوستان هنرمند را زد و با همین تبلیغات به همون آیفون که کوچیکترین دارایی خانم بازیگر است رسید.

اما چرا گفتیم قید دوستان هنرمند؟ چون بهاره رهنما تنها هنرمندی است که هیچ هنرمندی برایش کامنت نمی گذارد و در هیچ یک از مراسمات سینمایی اخیر هم شرکت نداشته است!

ac-image-GC1644944828gP

کادو ولنتاین بهاره رهنما که کلی باهاش عکس گرفت!

بهاره رهنما همانطور که گفتیم از هیچ حرکتی برای حاشیه سازی و تو چشم بودن دریغ نمیکند. وی برای روز عشق یا همان ولنتاین نیز ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال نشان دادن دسته گلی بزرگ بود و خانم بازیگر هم ژست هایی نه چندان جالب داشت چرا که شاید برخی موارد در کشور های اروپایی عادی باشد که خب برمیگرده به فرهنگ هر جامعه و در فرهنگ ما این گونه حاشیه سازی و قر و قمیش برای یک هنرمند جلوه جذابی ندارد. در ادامه ویدیوی منتشر شده از بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

و اما اشعار سَمی بهاره رهنما

و در اخر همونجور که شما هم خوب میدونید بهاره رهنما تو هر چیزی دستی برده و فعالیت داره توش. از بیزینس و برند شخصی و ارایشی و پوست و موارد زیبایی و جراحی و ...شاعر هم هستند و ظاهرا شعر های خانم بازیگر به چاپ هم رسیده و چند کتاب دارند! حالا در ادامه نمونه ای سَمی از اشعار او را خواهید دید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها