|

عکس "مهناز افشار" که مال عهد بوقه باوقاری بوده واسه خودش؛ ساعت دیواری دستشه!؟

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که از بازیگران اصلی نهنگ عنبر بود تصویری جالب از خود در واقعیت با همان سبک تیپ منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر محبوب و مشهور ایرانی می باشد که البته بیش از دو سال است که رنگ ایران را ندیده و مدام در حال رفت و آمد از ترکیه به آلمان بود تا اینکه مدتی پیش برای همیشه در آلمان موند و آقای شوهر سابق هم رفت پیشش!

به گزارش«شایانیوز» البته که برای روز پدر مهناز افشار قصد داشت تا کم کم همسر سابقش یعنی یاسین رامین را نشان دهد و وارد زندگی و اینستاگرامش کند اما با واکنش تندی که از مردم در شبکه های مجازی دید ظاهرا عقب کشید! 

به همین دلیل دیگر خبری از عکس های عاشقانه این دو نشد که نشد تا اینکه برای عید نوروز تصویری بلوند از خودش گذاشت و بعد هم ویدیویی کوتاه از سفره هفت سینش. خانم بازیگر در این دو سال همیشه حتی اگر شلوارک هم میپوشید باز چیزی روی سر به گمان خودش به عنوان حجاب داشت اما از وقتی که خیالش بابت دادگاهی که در ایران داشت راحت شد و همسرش هم آزاد شد و فیلمش هم رفت برای اکران، حجاب مهناز افشار هم دگرگون شد!

البته که ناگفته نماند مهناز افشار بعد از اینکه از ایران رفت برای مردم بسیار محبوب و دلنشین شده بود و همچنان همبیشترین تعداد فالوور را میان سلبریتی ها دارد اما خب با نشان دادن همسر سابقش کاربران را خشمگین کرد.در ادامه عکس جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

وقتی مهناز عکس عهد بوق ولی جذابشو نشون همه میده!

مهناز افشار در دو فیلم نهنگ عنبر 1 و 2 بازی کرد که همراه با رضا عطاران و ویشکا آسایش ترکوند. این فیلم از ایفای نق های طنز نهناز افشار بود که نشان داد خانم بازیگر توانایی بازی در هر دو کاراکتر طنز و جدی را دارد.

اما خب درصدی از جذابیت فیلم هم به دلیل قدیمی بودن سبکش بود که برای زمان مانتو های اِپل دار و موهای پف دار اون سال ها بود. مهناز افشار هم به تازگی تصویری جالب همراه با خواهرش منتشر کرد که مربوط به همون سالهاست و نوشت:

وقتی من و خواهرم خودمون یک پا رویا نهنگ عنبر بودیم

فقط چرا حالا فقط دوتا شاخک رو پیشونی گذاشتیم

276980478_5030734027006479_7783926647212395662_n

مهناز فرمون زندگی رو می سپره به دخترش!

مهناز افشار طبق گفته خودش به خاطر دخترش لیانا از ایران رفت و مهاجرت کرد حالا هم خانم بازیگر گویا تمام زندگی خود را فدای دخترش کرده. مهناز به تازگی پستی منتشر کرد و نوشت: از یکجایی به بعد باید فرمون خودت و زندگی را بسپاری به بچه‌ها و اونا میشن راهنما و ما دنبال کننده 

ناگفته نماند مهناز افشار تو این مدتی که کلا بی حجاب شد خیلیم خوشتیپ تر شده و حداقل عادی تر از پیش تیپ میزنه! تا همین چند وقت پیش خیلی از کاربران از این گله مند بودند که سلبریتی محبوبشان در ایران شیک و خوش لباس بود اما بعد از رفتن انقدر ناجور!

ezgif.com-gif-maker+(1)

دلتنگی مهناز افشار برای همسر سابقش وقتی که به ایران برمی‌گردد!

زندگی مهناز افشار و یاسین رامین بعد از طلاق و جدایی هم حاشیه دارد. این زوج که از ابتدای ازدواج خبرساز بودند حالا با گذشت چندین سال از طلاق و جدایی گویا همچنان به هم علاقه مندند. چندی پیش تصویر از مهناز افشار در کنار یاسین رامین در خیابان های برلین منتشر شده بود که بازتاب زیادی داشت و حالا هم که گویا یاسین به ایران برگشته مهناز در لحظه خداحافظی از دلتنگ اش برای همسر سابق و ایران نوشت.

مهناز+افشار

عکسای یواشکی که رو نمیکرد

در ادامه مواردی که گفته شد از حجاب مهناز افشار در اینستا باید گفت که خانم افشار تنها برای من و شما و صفحه شخصی اش تصاویر با تل و کلاه و... منتشر می کرد و عکس هایی از او به ندرت دیده شده که بدون هیچ حجابی است و این ها را نمی توانید در اینستاگرامش پیدا کنید! (البته که ما هم از گذاشتنش معذوریم!)

800px-February_2018_Mahnaz_Afshar_(cropped)

مهناز افشار از کجا درآمد داره؟!

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها