|

تبریک خاص "الهه حصاری" به مامانی جوونش؛ خانوم یه Perfume بازه و عشق مدیتیشن وسط آب!

الهه حصاری بازیگر جوان سینما که عاشق مدیتیشن و یوگاست تصاویر جذاب از تعطیلات رویایی اش منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
4

الهه حصاری بازیگر جوان و جذاب سینما که البته خیلی انگار دوست ندارد پرکار باشد و سالی یک یا نهایتاً دو پروژه بیشتر کار نمی کند.

به گزارش «شایانیوز» خانم بازیگر البته در اینستاگرام حسابی پرکار است و به شدت هم اهل خوشگذرونی و لاکچری بازی است. او برای تعطیلات نوروز هم گویا دل به دریا زده البته داخل یا خارج کشورش مشخص نیست اما آنچه که عیان است لاکچری بازی خانم خانوماست.

elahehesari_1647957238_2

elahehesari_1646160434

elahehesari_1647957238_1

تبریک احساسی الهه حصاری به مناسبت تولد مامان جذابش!

الهه حصاری در خانواده ای خانومانه بزرگ شده که دو خواهر دارد و مادرش آن ها را بزرگ کرده. البته مامان جان الهه خانم بی حاشیه نیست و چون چهره ای بسیار جوان و خوشگل دارد چند باری مورد توجه کاربران و خبر ها قرار گرفته است. به واقع الهه و مادرش بیشتر میخوره خواهر باشن تا مادر و فرزند!

persian_art_news_1636895491

الهه حصاری و دو خواهرش

bazigar_art_1638972306

الهه حصاری و مادرش

به تازگی هم گویا تولد مامان خانوم بود و الهه به همین مناسبت استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حسابی به مامانش تبریک گفت.

ac-image-vG1648223529wQ

خانوم بازیگر عشق یوگا ومدیتیشن حتی تو آب!

الهه حصاری پیشتر گفته بود که رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد. دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست.

من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم. خانوم بازیگر به نظر علاقه زیادی هم به مدیتیشن و ریلکس کردن تو دریا و آب داره و تا حالا چندین ویدیو در این باره منتشر کرده است.

الهه حصاری یک عطرباز حرفه ای!

الهه بازیگر جذابی است و خیلی هم به خودش می رسه و به همین خاطر تو اینستاگرام و فضای مجازی کلی کشته مرده و عاشق داره

او یک عطرباز حرفه ای هم هست. الهه در این باره گفته بود"من خیلی عطر دوست دارم. برند مورد علاقه من هم لانکوم و جی وان چی هست. دیور را هم خیلی دوست دارم و هر محصول جدیدی هم که تولید می کند را دوست دارم که داشته باشم. آنقدر عطر دوست دارم که شاید حتی بشود گفت عطرباز هستم."

elahehesari_1623171348

الهه حصاری کشف حجاب کرده بود؟

الهه حصاری مدتی پیش تصویری از خود منتشر کرد که خطای دید برای کشف حجابش داشت. بسیاری از رسانه ها با این تیتر برای او شایعه درست کردند و کاربران هم در نظرات به برداشت حجاب او آن هم در کشور مشکوک شدند.

اما اگر کمی به عکس دقت کنید متوجه می شوید که به دلیل سیاه و سفید بودن تصویر چنین خطای دیدی رخ داده و او تنها کلاهی مشکی به سر دارد و کشف حجابی در کار نبود!

elahehesari_1606680332_2

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می باشد که حالا مربی یوگا شده و عطرباز  می باشد و تنها دو خواهر بنام المیرا و ملیکا دارد.

persian_art_news_1636895491

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها