|

مانتو مشکیُ نمیدونی با چی ست کنی! این رنگ رژ و شال جون میده واسه ست مشکی

مانتو مشکی انتخاب اول خیلی از خانم هاست با ما همراه باشید تا به شما بگوییم اسن مانتو را با چه اکسسوری هایی ست کنید تا حسابی به چشم بیایید.

لینک کوتاه کپی شد
1

الحق و الانصاف مشکی رنگ عشقه! شما می تونید این رنگ رو با هر لباسی ست کنید و خیلی راحت و بی دردسر بهترین خودتون بشید. در واقع رنگ مشکی برخلاف تیرگی که داره و شاید بگین دل آدمو غم میندازه اما بدونین که تنها رنگیه که شما هررر چیزی رو با هر مدل و ابعاد و رنگی میتونین باهاش ست کنین.

به گزارش«شایانیوز» الان که تو عید هستیم و بازار مهمونی و دورهمی ها هم حسابی داغه شما می تونید با پوشیدن یک مانتو مشکی و البته انتخاب ست مناسبش حسابی بدرخشیدو ماه مجلس بشید. با ما در ادامه همراه باشید تا چند نکته مهم و اصولی رو به شما یاد بدهیم که حسابی به کار مشکی پوشان نیاد.

چطور یک سِت تمام مشکی خوشگل و شیک بسازیم؟

در این استایل به یک شلوار مشکی کوتاه که جذب هم نباشد نیاز دارید چرا که راسته در این استایل بسیار جذاب تره، همراه با شومیز ساده مشکی چون قراره روش مانتو بیاد و احتیاجی نیست که طرحدار باشه، و کفشی فلت و نوک تیز هم فراموش نشه تا همراه با مانتو ظاهری خوشگل و باشکوه ساخته بشه.

برای تکمیل این تیپ بهتر است تا از شال های سات و یا مینی اسکارف استفاده کنید که هم میتواند مشکی باشد و طرحدار و هم میتوانند رنگی باشند و تو چشم.

Untitled

با مانتو مشکی چه رنگ اکسسوری میاد؟

همانطور که گفتیم با رنگ مشکی همه موارد میاد اما اینجا برمیگرده به سلیقه و رنگ پوست شما که چه رنگ اکسسوری بهش بیاد. 

رنگ های مناسبی که می‌توانید برای انتخاب اکسسوری ها در کنار مانتوی مشکی مجلسی انتخاب کنید: طلایی، نقره ای و سفید هستند.

Untitled (1)

اصلاً بیایید ببینیم به مانتومشکی چه رنگ شال و روسری بیشتر میاد؟

همون طور که می دونید مانتو، روسری یا شال از اصلی ترین لباس های خانم های ایرانی است پس اگه میخواین شیک پوش باشید باید به این سه آیتم خیلی توجه کنید. در واقع هر چقدر که رنگ روسری یا شال شما با مانتوتون تناسب بیشتری داشته باشه خوشتیپ تر و خوشپوش تر به نظر می رسید.

- مانتوی مشکی با شال یا روسری قرمز

اگه میخواین خوش تیپ باشید اما نمیخواین ریسک کنید از ترکیب رنگ مشکی و قرمز غافل نشید. رنگ مشکی با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی ست میشه. این دو رنگ وقتی کنار هم قرار بگیرن یه استایل شیک و چشم نواز برای شما می سازن بنابراین به رنگ سومی نیاز نخواهید داشت اما اگه دوست دارید از رنگ سومی در استایل خود استفاده کنید طوسی گزینه مناسبی است.

7-18m

- مانتوی مشکی با شال یا روسری آبرنگی

روسری یا شال های طرح دار و آبرنگی همیشه میتونند استایل جذابی با مانتوی مشکی برای شما بسازن. در این صورت بهتره که کیف و کفش و شلوارتونُ از رنگ های روشن انتخاب کنید. 

1545685066_shawl-1

-مانتوی مشکی با شال یا روسری مشکی

یکی از جذاب ترین و بی دردسرترین ست های مانتو مشکی، همراه ساختن اون با روسری یا شال مشکی است. این ترکیب رنگ بدون شک از شما یه خانم خوش تیپ میسازه اما برای اینکه جذابیت استایلتون بیشتر بشه میتونید از شال یا روسری های تزئین شده استفاده کنید. شال یا روسری های ساتن یا گیپور با مانتوی کتی مشکی ترکیب بسیار جذابی میشه.

IMG_20220118_140154

 

- مانتوی مشکی با شال یا روسری سفید

رنگ سفید و مشکی دو رنگ متضاد هستند که اگه کنار هم قرار بگیرند میتونن استایل شیکی برای شما بسازن. یادتون باشه رنگ سفید ریسکش بالاس و ممکن به هرکسی نیاد پس اگه مطمئنید که این رنگ بهتون میاد سراغ این ترکیب برید.

IMG_20220118_135204

حالا که فهمیدید مانتو مشکی تون را با چه رنگ هایی ست کنیم بد نیست کمی هم درباره آرایش متناسب با پوشش و استایل مشکی براتون توضیح بدهیم. اصولاً خوب است که خانم ها رنگ رژ لب شون رو هم متاسب با لباس شون انخاب کنند. برای مانتو مشکی هم چند پیشنهاد زیبا و جذاب داریم که در ادامه باهم مرور می کنیم:

-رژ قرمز اولین و بهترین انتخاب

بهترین و جذاب ترین انتخاب برای استایل مشکی رژ لب قرمز است که چهره شما را بیش از هر رنگی زیبا تر می کند و در بقیه آیتم ها نیز راحت تر هم هستید. مثلا یک سایه چشم ساده با رنگ نود و یا بژ در کنار خط چشمی بالدار و مشکی گزینه بسیار چشمگیری در کنار رژلب قرمز و استایل مشکی می باشد.

خیل بهتره وقتی که رژلب قرمز انتخاب میکنید بقیه موارد در چهره رو ساده تر انتخاب کنید تا جلوه بیشتری داشته باشه چرا که اگر رژ قرمز داشته باشید و بقیه آیتم های آرایش را هم شلوغ کار کنید جذابیت رژلب کم میشود و شما به چهره ای شلوغ خواهید رسید!

scarf_black (1)

البته شاید برخی خانم ها نخواهند در محیط های نظیر محل کار یا جلسات رسمی همراه با لباس مشکی از رژلب های قرمز استفاده کنید رنگ های صورتی ملایم و مات و نود نیز گزینه مناسبی است که البته در این حالت باید آرایش چشم خوبی داشته باشید تا چهرتون بی روح نشه مگه اینکه بخواهید نچرال طور باشید!

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها