|

اظهار نظر جنجالی تتلو درباره معین و فائقه؛ سحر می خواد ویترین تتلو بشه؟

amir tatallo sahar ghoreyshi

امیر تتلو درباره دو خواننده معروف لس آنجلسی اظهارنظر عجیبی کرد که خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد
15

امیر تتلو خواننده رپ که این روزها بعد از علنی شدن ازدواجش با سحر قریشی بیش از گذشته خبرساز شده و تقریباً هر صحبت و ویدیویی که منتشر می کند خیلی سریع در فضای مجازی وایرال می شود.

به گزارش «شایانیوز» تتلو به تازگی ویدیویی در کانال یوتویب خود منتظر کرد و درباره معین و گوگوش صحبت های جالبی کرد. تتلو در این ویدیو گفت که به معین علاقه مند است و آوازهای لایو او را دوست دارد اما گوگوش دیگر پیر شده و بهتر است از خوانندگی خداحافظی کند.

این صحبت های تتلو درباره دو خواننده مطرح لس آنجلسی با واکنش های زیادی در فضای مجازی مواجه شد که در ادامه برخی از آن ها را با هم مرور می کنیم:

-تتلو در مورد معین نظر میده آخر الزمان شده....

-راست میگه ولی دگه اونها سنشون بیشتر از این جواب نمیده ما به سن اونها برسیم راه رفتنم شاید سختمون باشه..پس جای گله نداره همین که خاطره بازی کردن دمشون گرم.

-دفتر نقاشی پیش دبستانی اول ببین در حدی هستی که در مورد اقای معین یا خانم گوگوش نظر بدی ؟

-خب راست میگه‌واقعا گوگوش‌دیگه نفس‌واسه خوندن نداره خیلی داره تلاش میکنه تا بخونه تو اوج خداحافظی‌کنه‌ دیگه مجبوره مگه بخونه

-آب که سربالا بره قورباغه ابواعطا میخونه همین مونده تو نظر بدی ...اصلا ببین تو به این سن میرسی.

حاضرید با امیر تتلو ازدواج کنید؟

یکی از خبرنگاران به خیابان‌ها آمدنده و از دختران جوان و نوجوان سوال می‌پرسد که آیا حاضر هستند با امیر‌تتلو ازدواج کنند یا خیر که پاسخ آنها بسیار جالب خواهد بود به شما پیشنهاد می کنیم این ویدیو را تماشا کنید.

سحر قریشی می خواد ویترین تتلو بشه؟

سحر قریشی بعد از اینکه ازدواجش با امیر تتلو رسمی شد و عکس و فیلم هایش هم درآمد در صفحه اینستاگرام خود عکسی دونفره کنار امیر تتلو منتشر کرد و نوشت: تصمیممون اینجوریه که یکیمون بشه ویترینِ جفتمون.....اما منظور سحر خانم دقیقاً چیه و اصلاً کدام یک قرار ویترین هر دوتاشون بشه؟
 
به نظر ازدواج امیر و سحر ورای عشق و عاشقی است و این دو نفر طبق یک سناریو نقشه باهم ازدواج کردند و می خواهند با بودن در کنار هم و تجمیع فالوورها و طرفداراشون در یوتیوب جزو پرفالووترین چهره ها بشن و از این طریق رکورد شکنی کنند و احتمالاً اونی که قرار ویترین دیگری بشه امیر خان تتلو است. چرا که سحر در این دو ماه اخیر کلاً کار و زندگی تو ایران را رها کرده و بَست نشسته پیش امیر تتلو اما تتلو هر روز در کانال یوتیوب خود مطلب و عکس منتشر می کنه و کاملاً در فضای مجازی فعال است.
 
از طرفی تتلو در اردیبهشت هم بناست چند کنسرت برگزار گند و بعه طرفداران خود وعده سورپرایز بزرگی را داده است. سورپرایزی که طبق گفته های تتلو قطعاً سحر قریشی نخواهد بود!
 
5

اولین تتوی مشترک تتلو و سحر قریشی!

امیر تتلو را که همه می دانند عاشق تتو زدن است و دیگر هیچ جای خالی روی بدنش نیست وتماماً رنگی شده. اما سحر قریشی هم گویا از وقتی پیش تتلو رفته یا به انتخاب خودش یا به خواست همسرش به تتو زدن علاقه منده شده است. امیر خان و خانم بازیگر به تازگی و بعد از رسمی شدن ازدواجشان روی دستان خود یک تتوی مشترک زدند. تتویی که طرح یک قلب و است با کلیدی که احتمالاً کلید قلب دیگری است.

tatalooyeh_2802025510043297788_39999431886

سحر خانوم قریشی و حجاب مدنظر آقوشون!

سحر از وقتی به ترکیه رفته و با تتلو وارد رابطه شد حجاب و پوشش به کل تغییر کرد البته این تغییر پوشش و حجاب سحر قریشی خیلی به مذاق امیر تتلو هم خوش آمد و تتلو با گذاشتن عکسی از سحر نوشت: 

بنده عکس همسرمو نمیذارم که از ایشون مایه بزارم یا کسی بخواد هیز بازی دربیارو و این داستانا!
 
نخیر!!
 
هدف الگو بودن هستش!!
 
بنده عکس ایشون رو میذارم چون خیلی از هواداری خانم میتونن از پوششون الگو برداری کنن و خیلی از هواداری آقا میتونن برای همسرشون همچین پوشش ها و همچین استایل هایی رو در نظر بگیرن!!

 تتلو

unnamed48370ttjrj

ed666245-fb4b-4c06-92c6-28380c13a3c1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها