|

تیپ دیوونه کننده "الهام حمیدی" تو عید؛ چه ترکیب زیبایی!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره و محبوبی می باشد که همراه با همسر جوانش به سفرهای عیدانه رفته و عکسی از خود با استایل و چهره ای جالب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

الهام حمیدی بازیگر جذاب و معروف ایرانی می باشد که سال هاست در این عرصه فعالیت دارد و هم سابقه بازی در سینما رو داشته و هم تلویزیون اما خب کارنامه کاری اش در سریال های تلویزیونی درخشان تر بوده و هست.

به گزارش«شایاینوز» الهام حمیدی همانند بسیاری از هنرمندان تا به حال دو بار ازدواج کرده و در اولی به بن بست خورده اما با دومی خوشبخت شده! اما جالب اینجاست که خانم ها نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی و بهاره رهنما و شیلا خداداد و ... همگی همسرانی پولدار و مرفه دارند که یا 1زشک هستند یا تاجر و...!

اما موضوع جالب درباره الهام حمیدی این است که در دو سال اخیر کلا باردار بوده چرا که خانم بازیگر دو فرزند دختر و پسر دارد که دقیقا پشت هم هستند و شیر به شیره شده اند. اما از این ها که بگذریم میگن کمال همنشینی اثر میکنه و رفاقت برخی از هنرمندان هم در راه و ظاهر هم تاثیر داشته. مثلا الهام حمیدی که رفاقتی صمیمانه با نیوشا ضیغمی دارد در چند سال اخیر بسیار قرتی تر از پیش شده و حتی جلو هم زده! شاید بگین نیوشا ضیغمی همیشه پُر آرایشه اما الهام حمیدی هم از قافله عقب نمانده و این چنین است.

الهام حمیدی در اینستاگرام فعالیت آنچنانی ندارد اما خب اکتیو می باشد و به تازگی هم تصویری از خود در سفر عیدانه اش منتشر کرد که تیپی جدید داشت و شلوار بگ و آرایش و اکستنشن بلوند و مانتوی سنتی اش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ناگفته نماند کاربری در نظرات نوشته بود با این ترکیب استایلت دیوونمون نکنی!

277320966_167405208977423_6451377328638815282_n

الهام حمیدی و چهره ای خون آلود

اما الهام حمیدی به تازگی فیلم خائن کشی را در راه دارد. در این فیلم بازگران خانم و آقای بسیااار جذابی ایفای نقش دارند. خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی می باشد که در نوع خود از فیلم های خاص و دیدنی است.

در ادامه تیزری که الهام حمیدی از این فیلم منتشر کرد را مشاهده می کنید.

الهام حمیدی همیشه عروس وار!

الهام حمیدی اغلب به دلیل نوع تیپ هایی که میزند مورد انتقاد کاربران قرار می گیرد. وی بسیار علاقه مند به میکاپ های تند و غلیظ است که چهره نچرال و ساده ای که در تلویزیون می بینید را از این رو به اون رو می کند.

الهام حمیدی باوجود اینکه در اینستاگرام بیش 3 میلیون فالوور دارد اما فعالیت کمی دارد به جایش خانم بازیگر در مزون های لاکچری رفت و آمدش فراوان است. در ادامه تصویری از او را غرق در ارایش است را مشاهده می کنید تا بعد تر از قر و اطوار خانم بازیگر بیشتر بگوییم.(ناگفته نماند میکاپ ارتیست این میکاپ ها خانم مریم رهنما یکی از بهترین آرایشگر های ایرانی است که میکاپ هنرمندان را انجام می دهد.)

elhamhamidiiii_1547444454

elhamhamidiiii_1550227266

cinema.galllery_1622206126

جراحی زیبای الهام حمیدی

در چند سال اخیر با وجود اینستاگرام و مواردی که در آن تغییر کرده در پوشش و آرایش و سبک زندگی، تاثیرات خیلی زیادی روی خانم های بازیگر ایرانی نیز گذاشته و ظاهرا از روی چشم و هم چشمی و کلاس گذاشتن کارهایی می کنند که به کلی چهره و تیپشون رو عوض کرده.

الهام حمیدی دقیقا یکی از همین هنرمندان است که جَو گرفته شده و راه به راه در حال قرتی بازی و آرایشگاه رفتن و زدنه استایل های ناجوره! البته که بعضی وقتا این کارا تنها برای خوشگل کرن خودشون نیست و برای تبلیغ اون سالن و مزون و... میرن. الهام خانوم تا یروز تو مزون های لاکچری در حال قر و قمیش و پُرو مانتو های پر زرق و برق بودن حالا هم در مطب آقای دکتر برای انجام کارهای زیبایی!

الهام+حمیدی

البته که با توجه به پیشرفت علم اگه کسی ایرادی در چهره اش داره و یا اصلا دوست داره تا زیباتر بشه چه اشکالی داره که به سراغ جراحی های زیبایی بره اما خب هر چیزی در نوبه خود باید به اندازه باشه تا در جهت بهتر شدن پیش بره نه زشتی و عملی شدن!

الهام حمیدی هم با موارد زیرپوستی که در چند سال اخیر انجام داده چهرش رو عملی نکرده اما خوشگلتر شده و تاثیر خوبی برای خانم بازیگر 45 ساله داشته. ناگفته نماند اینطور که از عکس های الهام حمیدی مشخصه احتمال میره که بوتاکس ابرو هم انجام داده باشه!

ELHAM-HAMIDI-VAGHTESOBH-2

البته خود خانم بازیگر خیلی این صحبت ها رو قبول نداره و در جواب کسانی که بهش می گویند کوبیدی و از نو ساختی این طور می گوید.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست.

 خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

علیرضا صادقی در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید. او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

الهام+حمیدی+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها