|

وقتی "یکتا ناصر" خلاق فیگور میگیره!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر که بعد از نیسان آبی به ایران اومد حالا در تعطیلات عیدانه به سر میبره و عکسی خلاق با دخترش در ساحل دریا گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
10

یکتا ناصر بازیگر معروف و با استعداد ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون ایفای نقش می کند. اما خب خانم بازیگر بعد ازدواجش با آقای کارگردان یعنی منوچهر هادی فعالیتش در سینما خیلییی بیشتر شد و تقریبا بیخیال تلویزیون شد!

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر از دسته بازیگرانی بود که وصلتی هنری داشت و با فردی معروف ازدواج کرد که خب همین موضوع باعث شد تا بیشتر بتواند پولساز باشد و همسرش در تمااام پروژه ها او را شرکت دهد، اون هم بیشتر نقش های اصلی! اما خب از حق هم نگذریم یکتا ناصر استعداد خوبی هم در این زمینه دارد و میتواند هم در کاراکتر طنز مثل فیلم "رحمان 1400" به خوبی باشد و هم در کاراکتر های جدی مثل سریال "دل". البته که این سریال شبکه خانگی و همچنین سریال گیسو موفقیت چندانی نداشت و از کار های ضعیف منوچهر هادی انتخاب شد.

از این ها که بگذریم یکتا ناصر از هنرمندان فعال در شبکه های مجازی و اینستاگرام است که تصاویر زیادی از خود و خانواده کوچکش منتشر می کند و زیاد در قید و بند تیپ و آرایش و ژست های آنچنانی برای عکساش نیست.

وی به تازگی هم عکسی جالب با دخترش سوفیا منتشر کرد که در ساحل دریا و تعطیلات عیدانه بودند و در نوع خودش باحال بود. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

277459137_789129488716607_7680179793374962347_n

لباس عجیب و خفن "یکتا ناصر" که سوژه عکاسان شد

اما در چند ماه آخر سال 1400 خیلی از بازیگران تو تب و تاب اکران ها و جشنواره بودند و خب از اونجایی که امسال بعد دو سال خونه نشینی کرونایی اومده بودن حسابی ترکوندن و مراسمات سینمایی رو به فشن شو تبدیل کرده بودند!

یکتا ناصر هم که در سینما آزادی برای تماشای فیلم شب طلایی دعوت شده بود با تیپ جالبش سوژه عکاسان و کاربران شد. از نظر کاربران مدل و سبک شلوار هیچ همخوانی با کاپشن و روسری و کتونی ندارد و هیچ کدام مناسب هم نبوده اند. این تصاویر و ویدیو خانم بازیگر با نظرات بسیاری همراه شد که 90 درصد انتقاد بود!

cinema_gram__1643742372_1

در ادامه تنها نمونه کمی از این کامنت ها را مشاهده می کنید.

Untitled (1)

یکتا ناصر: چون حرفه ای هستم همسرم منو برای نقشا انتخاب میکنه!

اما مورد دیگه اینکه خیلی خانم یکتا رو مورد انتقاد قرار میده حضور او در تمام فیلم و سریال های همسرش منوچهر هادی است. بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه‌ای هستند و از کار آن‌ها رضایت دارند عموما استفاده می‌کنند. اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند این سو تفاهم به وجود می‌آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه‌ای که دارند استفاده می‌کند.

منوچهر به حدی به کارش اهمیت می‌دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می‌سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی‌کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی‌کنم.

زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد. اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم‌های او سخت گیرتر هم هستم.»

275504663_330023465752109_1288302953336105786_n

یکتا ناصر و منوچهر هادی دختری به نام سوفیا پنج ساله نیز دارند و در کل از خانواده های کم حاشیه هستند که برای همین پارتی بازی ها و سریال های پشت همی که میسازند مورد انتقا کاربران قرار میگیرند.

مورد دیگه ای که خیلی یکتا ناصر رو توی حاشیه برد زاویه فکش هست که همیشه در تصاویری که بیشتر این مورد مشخص بوده سوژه کاربران در نظرات شده. 

stylebazigaran_1633281969_5

حرف های جالب یکتا ناصر درباره زاویه فکش!

اما یکتا ناصر در همین راستا مدت ها پیش تصویری از جوانی خود منتشر کرد و متنی بلند بالا هم درباره عمل نکردن فکش و خدادادی بودن ان نوشت. یکتا ناصر با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

این عکس مربوط به زمانى است که عمل زاویه دار کردن صورت نه وجود داشت ونه اصلاً مد بود بالعکس داشتن صورتى هر چه بیضى تر و گردتر از عناصر زیبایى شناسانه به حساب مى آمد.

این عکس خیلى برایم خاطره انگیز و نادر است چون هم این فک همیشه دردسر ساز در آن مشخص است(تاروزى که مد نبود خودم دوستش نداشتم حالا هم که ظاهراً خوب است متهمم به عملش)!

yekta_nasser_1546607394 (1)

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 5 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

160576789_751003582473412_1813299802952911457_n

niktanaser_1517142713_3

بیوگرافی متفاوت منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

منوچهر+هادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ا_ ارسالی در

    مثل همیشه عالی هستی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها