|

تولید محتوای عجیییب "روناک یونسی"

ronak younesy shayanews

روناک یونسی که به کانادا مهاحرت کرده برای اولین روز از سال نو تصویری از خود منتشر کرد که سیس عقاب داشت و تیپی نه چندان متعارف هم زد!

لینک کوتاه کپی شد

روناک یونسی بازیگر خوش استایل و معروف ایرانی می باشد که البته سالهاست از ایران مهاجرت کرده و در کانادا سکونت دارد. خانم بازیگر بعد از رفتن دیگر فعالیت هنری خاصی نداشته و ظاهرا تنها مادری و خانمی و بلاگری می کند.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی تا به حال دو بار ازدواج کرده اما همانند بسیری از خانم های بازیگر با شوهر اول چندان زندگی نکرده و با شوهر دوم خوشبخت است. این بازیگر پنج سالی از همسرش بزرگتر است و صاحب دو فرزند پسر هم هستند که بزرگ شده کانادا می باشند. روناک یونسی بعد از رفتن راه بدی را نرفت و به زندگی معمولی اش ادامه داد و همانند خیلی از خانمی بازیگر که میرن و لباسو میکَنن و حاشیه سازی می کنند نبود اما خب ابتدای رفتنش هم وقتی برای بارهای اول عکس های بی حجاب خودشو منتشر کرد کاربرا فکر کردند شاید گوشی خانم بازیگر هک شده اما روناک یونسی اومد و اعلام کرد که تصاویر با خواست خودش منتشر شدن و از ایران رفته!

وی همانطور که گفتیم چندان برهنه عکس تو اینستاگرام نمیزاره اما به تازگی در روز اول سال 1401 عکسی از خود پست گذاشت که متفاوت بود و جذبه هم گرفته بود که همین مورد با نظرات کاربران همراه شد. 

روناک یونسی در تازه ترین استوریاش هم عکس خودشو با دو کیلو آرایش گذاشت که میخواسته بخوابه اما انگاری برای ناهار سیر نوش جان کرده و این موضوع رو با 1 میلیون کاربر به اشتراک گذاشت! جالب نیست؟ تولید محتوا میباره!!!

277562692_333925478767442_8032915082965361948_n (1)

شاخ مجازی شدن به هر قیمت!

از این ها که بگذریم خانم بازیگر گاهی در استوری هایش ادا و اطوار هایی هم برای فالوور های عزیزش در می آرود. وی مدتی پیش ویدیویی از خود در باشگاه منتشر کرد که در آن شوهرش هم پشت سر بی لباس و برهنه ایستاده. حالا سوال اینجاست که این الان یعنی تولید محتوا برای کاربر؟ یا چی!

ronak_younesy_bio_12

البته که همسر روناک یونسی از زمانی که در ایران هم بودند در کار مدلینگ فعالیت داشت و اندامی روفرم و ورزشکار دارد. محسن میری در کانادا نیز از مربیان حرفه ای می باشد که در باشگاه مشغول است اما نکته که کاربران رو متعجب کرد این بود که چرا بیشتر مربی خانم هاست تا آقایون!

معنی جالب اسم پسر روناک یونسی

روناک یونسی همانطور که گفتیم دو پر دارد به نام های مهرسام و مهراز که مهرسام به معنی پسر خورشید است و بدلیل اینکه در مهر ماه بدنیا آمده تصمیم گرفته یک نام ایرانی زیبا که همان مهرسام باشه برایش انتخاب کنند خانوم یونسی در مورد سوالی که مهرسام دوست دارد بازیگر شود یا مدل میگوید :او یک مدل خیلی خوب میشود که بازیگراست.

Untitled

وقتی روناک بعد از مهاجرت کلاس میزاره!

البته یکسری از مخاطبین هم بر این عقیده اند که روناک یونسی از ابتدا حتی در فیلم و سریال ها هم تو قیافه بود و بعد از رفتن به کانادا این کلاس گذاشتن بیشتر و بیشتر هم شد و در تمام تصاویر خانم بازیگر خودشیفته هستند!

اما رفته رفته با مشکلات و عادی شدن شرایطی که (مثلا من رفتم خارج خیلی خفنم) کلاس گذاشتن خانم خانما هم کمتر شد و حالا با کاربر راحت تر صحبت می کند. وی مدت ها پیش عکسی از خود در خیابان منتشر کرد که برخی از کاربران به نداشتن ماسکش گیر دادند و برخی هم او را شبیه به جنیفر دیدند!

بازیگری بصورت اتفاقی

به پیشنهاد یکی از دوستانش برای یک فراخوان بازیگری عکس فرستاد و با اینکه هیچ انتظاری نداشت با وی تماس گرفتند و برای تست دعوت کردند. به این ترتیب بعد از قبولی در تست اولین بار سال 1385 در 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری جلوی دوربین رفت.

در دومین تجربه بازیگری اش سال 1386 با سریال زمین آسمانی کنار چهره هایی چون مهناز افضلی ، داریوش ارجمند و رقیه چهره آزاد وارد قاب تلویزیون شد.

اما شهرت اش بیشتر برای سومین تجربه تلویزیونی خود سال 1388 با سریال رستگاران بکارگردان سیروس مقدم در نقش اول شروع شد.

ازدواج خانم بازیگر با مرد کوچکتر از خودش

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر بنام های مهرسام و مهراز می باشد.

آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال 1390 شروع شد.

روناک-یونسی-و-همسرش

بیوگرافی روناک یونسی

در بیوگرافی روناک یونسی آمده است که او متولد ۱۳۵۹ در تهران می باشد. وی دارای دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی است.

یونسی در سال ۱۳۹۱ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی است، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد. وی در این مورد گفته است: ما در سریال «سقوط آزاد» با یکدیگر همکاری داشتیم که همان جا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد.

نحوه بازیگر شدن روناک یونسی

به مانند اکثر بازیگرا به پیشنهاد دوستش در تست یک فیلم، علی رغم میلش عکس میفرستد سپس با اینکه هیچ انتظاری نداشت فردای اون روز باهاش تماس می گیرند و در روز تست بعنوان بازیگر فیلم گرگ و میش در سال 1385 بعنوان نقش اصلی انتخاب میشود همین درخشش او بود که برای بازی در سریال رستگاران سال 88 بعنوان نفر اول انتخاب شد که وی را به شهرت رسانید.

biography-ronak-younesi-25

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها