|

شوخی باحال لیلا بلوکات با پسرِ امین حیایی!

به تازگی ویدیویی باحال از لیلا بلوکات و شوخی های جالبش با دارا حیایی در پشت صحنه سریال از سرنوشت منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد
5

لیلا بلوکات بازیگر جذاب و دوستداشتنی سینما و تلویزیون است که به شدت اهل اینستاگرام و فضای مجازی است. البته لیلا خانوم هم به مانند بیشتر بازیگران اهل لاکچری بازی است و در فضای مجازی و اینستاگرام هم گاهاً تصاویری پر زرق و برق منتشر می کند.

به گزارش «شایانیوز» لیلا بلوکات که در فصل چهارم سریال ازسرنوشت حضور دارد به تازگی ویدیویی جالب از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که شوخی باحال او با دارا پسر امین حیایی به شدت مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود وایرال شد.

تغییر فاز عجیب لیلا بلوکات!

لیلا خانوم قدری دَم دمی است و هر از گاهی فاز عوض می کند. برای نمونه خانوم بازیگر قبلا بیشتر پست های مفهمی و با فاز دپرس می گذاشت اما به تازگی تغییر فاز داده و دم به دقیقه از تو آرایشگاه ها و آتلیه و مطب های زیبایی عکس و استوری منتشر می کند.

celebmagazine.ir_1543345940

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات در کل بازیگری دوست داشتنی است که شخصیتش به او اجازه حاشیه سازی و انجام هرکاری را مثل خانم بهاره رهنما نمی دهد. لیلا خانم هم به تازگی وارد عرصه تبلیغات اینستاگرامی هم شده به مناسبت یلدا برای یک فروشگاه شروع به تبلیغ کرده البته تبلیغات اینستاگرامی به نوبه خود اشکال ندارد اما امیدواریم که خانوم بلوک خیلی زیادروی نکند و همان طور که در انتخاب نقش هایش گزیده کار است در عرصه تبلیغات هم هر پیشنهادی را نپذیرد.

لیلا بلوکات و لباس های ست گرون و لاکچری!

لیلا بلوکات تو صفحه شخصیش بیش از 2 میلیون دنبال کننده و 802 پست منتشر شده داره که با پوشش و تیپ های مختلفن که قطعا ست کردن اینهمه لباس هم گرون تموم میشه چه برسه به اینکه مارک پوش باشی! در ادامه عکس جدید لیلا خانوم رو مشاهده می کنید.

leilabolukat_1641322801

leilabolukat_1616595497

حالا از تیپ و استایل که بگذریم لیلا بلوکات خیلی هم علاقه مند به ژست و فیگورای محو افق و قیافه داره!

معمولا هم تمام عکسای خانم بازیگر با ارایش های کار شده و لباس های خاص و دوربین حرفه ای هستش که در ادامه ویدیویی هم مشاهده می کنید که این موضوع رو نشون میده و جدیدا پستش کرده!

شباهت عجیب لیلا بلوکات و خواهرش

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و نوشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

میترا خواهر کوچک لیلا بلوکات از ایران مهاجرت کرده و همسرش ایتالیایی است. ایشان گویا در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت دارند.

حدود دو سال پیش بود که لیلا با انتشار تصاویر عروسی خواهر نوشت: من افتخار می کنم که شما دو نفر عشق، آرامش و خانه را در کنار هم پیدا کرده اید. دوستت دارم خواهر! آرزوی خوشبختی و آرامش در کنار هم براتون خواستارم.

Untitled+(1)

لیلا خانوم بلوکات چرا در 40 سالگی همچنان مجرد است؟

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

leilabolukat_1612634475_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ساناز ارسالی در

    لیلا اوتادی نه بلوکات

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها